Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå har jeg utsatt denne bloggen i et par dager, så fant ut at det var på tide å skrive den.

Sofaen er på plass, høytalerne hengt opp på veggen.

Det eneste som mangler nå er innflytningsfesten som blir neste måndte :D
Men om folk faktisk kommer er en annen sak :P

Og nå som jeg har leilighet, så er det eneste som mangler er en kjæreste, men jeg har veldig dårlig selvtillitt når det gjelder å snakke med jenter. Og det virker som at alle jentene herover velger kun de med bra utseende og dårlig personlighet.

Men for meg spiller ikke utseende så ekstremt stor rolle så sant det ikke går an å prate med personen.

Og jeg er ikke verdens mest sosiale person heller. Det har jeg aldri vært heller på grunn av at mine såkalte venner aldri inviterte meg med på noen verdens ting.

Så jeg var alltid den som var stuck hjemme i helgene, som da ble brukt til lesing,gaming og film titting i motsetning til alle andre på min alder.

Og til slutt en positiv ting :)
Gamereactor er det BESTE forumet jeg noen gang har vært medlem av, vært medlem i 6 år. Here's to another 6 years :D

Og her er videoen som jeg lovte sist gang:
Appartment Tour video:
http://www.youtube.com/watch?v=EKP3DGC7ZrM

Enjoy ^_^
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Linken førte meg inn til mine egne opplasting på youtube
  • 0
Sånn, nå burde det funke
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Akkurat nå passer denne frasen inn perfekt for meg. Har hatt influensa nå siden torsdag og har fortsatt høy feber...

At du koser deg godt her på nettsiden er musikk i mine ører. Herlig å lese Music og Gameiac
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Livet består av flere nedturer enn oppturer. Men så lenge du holder framtidsutsiktene nøktern går det fint.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Folk stikker alltids innom en god fest, og hvem vet, kanskje en med kjærestepotensiale dukker opp? Man møter dem ofte når man minst venter det.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Hvem veit ja
Har planer om å ha noen fester her i år hvis innflyttningsfesten blir en suksess

Burde jeg kjøpe inn noe mat og litt snacks?

Festen er ikke før i Mars, men tar i mot tips for min første innflyttnings fest
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Fester kan jo alltids bli bra, hvis de rette personene kommer. Som JtLoC (slitsomt navn å skrive) sier, det kan jo komme en person du plutselig faller for?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det skader ikke om du kjøper inn litt potetgull og den slags, og hvis du ønsker setter folk alltid pris på mat. Pølser i brød er god fyllemat. Men for all del, det må ikke være sånn at du skal måtte bruke masse penger på mat selv om du holder festen. Du får se an hvor mange du regner med at kommer og så ta en avgjørelse. Jeg har vært på svært få fester hvor verten disker opp med mat, men jeg har satt veldig pris på når de gjør det.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Music og Gameiac:
Burde jeg kjøpe inn noe mat og litt snacks?


Nå vet jeg ikke om mange kommer til å sove over. Men litt snacks er jo å foretrekke. Med litt "mat" i kroppen så varer man lengre.

Les denne om selvtillit:
http://www.iform.no/pub/art.php?id=2796#.URkLkmdZNX4
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Takker folkens
Blir ikke så mange første festen, så sant ikke folk har noe i mot å sitte på golvet

http://open.spotify.com/user/arsael/playlist/475a6mEJcvOgKQpjEP
DnGR


Dette er foressten partyspillelista mi så langt, jeg har den som en åpen spillelista så gjestene kan legge inn sanger de vil ha der

@gnyg: Skal sjekke ut linken etterpå
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Det har jeg aldri vært heller på grunn av at mine såkalte venner aldri inviterte meg med på noen verdens ting.

Hvis du aldri spør er det jo ikke rart!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Det har jeg aldri vært heller på grunn av at mine såkalte venner aldri inviterte meg med på noen verdens ting.

Hvis du aldri spør er det jo ikke rart!


Det er ikke alltid slik at man skal ta initiativ til alt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Grattis (igjen) med leilighet, jeg har nettopp svelget unna en misunnelsestablett ;)
Herlig å bo alene!!

Er greit å kjøre snacks på innflytningsfest ja, litt potetgull og sånn om du har råd, kan du jo mekke velkomstdrink, f.eks jellyshots. ikke så dyrt å mikse
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Takk Hehe
Smakte så vidt på alkohol for første gang for to uker siden, men jeg kan få en kompis til å hjelpe meg med den drinken

Penger er ikke noe problem Men jeg hadde ikke sagt det samme for 3 år siden når jeg var skikkelig hekta på WoW, alle penga gikk omtrent til gamecards
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Gratulerer med leiligheten din,ser misunnelig på badet ditt da jeg kun har halvparten av den størrelsen i min leilighet...
Gøy og se at cden enda lever oss noen folk og ikke alle har gått digitale enda,he,he.

Måtte bare le av den lampa på soverommet,husker at mamma hadde en nesten lik lampeskjerm for noen år tilbake,men den endte opp på en gjenvinningsbutikk da den bare samlet støv og var i veien.

Leier du leilighet i ett hus sammen med andre leietakere eller?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Takker
Det bor mange gamlinger i samme bygget
Så kan spille høy musikk og se på film med høyt volum

Jeg foretrekker cd framfor digital musikk Men jeg har Spotify også og kommer til å bruke den fram til jeg har alle cd-ene jeg vil ha, noe som kommer til å ta "noen" år
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vinyl er tingen ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hadde vært kult å hatt noen sånne også, men er dyrt nok med å samle på cd-er,tegneserier,bøker,filmer,tv-serier og spill
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!