Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi har akkurat sett Sonys pressekonferanse. Vi er fornøyde. Vi er trøtte - idet vi prøver å skrive ut nyheter om nattens høydepunkter. Inntrykkene har ikke sunket inn. Ikke helt ennå. Men jeg ble imponert. Det var mer enn jeg forventet. Det var imponerende. Jeg fikk følelsen av at Sony har lyttet til tidligere kritikk, og at de lager en spillmaskin for fansen. Jeg utdyper gjerne, men ikke nå. Det får bli en annen dag. Nå er det kun å få de viktigste nyhetene ut på siden og komme seg i seng.

Hva med dere? Umiddelbare inntrykk?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Positivt inntrykk, men er ikke helt solgt enda. Trenger noen flere spennende spill for min egen del.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Virker lovende, mulig jeg går for PS4, og står over den nye Xbox i den kommende generasjonen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Bare å glede seg rett og slett. Jeg ble mest imponert over grafikken da som så dødsrå ut Blir veldig spennende å følge med i tiden fremover og se hva mer Sony har å tilby oss gamere
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Et blanda førsteinntrykk her. Likte den, men ble ikke helt tatt på senga heller. Vil gjerne få vite mer om PS4 i nærmere fremtid for å finne ut hva den virkelig er god for. Og forhåpentligvis få en annonsering av neste Xboxen. Men for all del en veldig bra annonsering!
  • 0
Jeg ble imponert helt klart. Venter med å kjøpe den til flere eksklusiver kommer. Men gleder meg mer og mer.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Fikk ikke med meg konferansen i går natt. Noen som vet hvor jeg får sett den streamet?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Et godt førsteinntrykk. Skal nok skaffes på day 1!

Siterer dark samus nemesis:
Fikk ikke med meg konferansen i går natt. Noen som vet hvor jeg får sett den streamet?


GameTrailers kanskje?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Litt skuffet over at de ikke viste frem hvordan PS4 konsollen vil se ut men imponert så langt og fornøyd med hva jeg så.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Jeg er solgt. Idéene, spillene og alt var så utrolig kult at jeg ikke klarer å motstå.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Day one purchase. Hadde vært så fantastisk konge om Killzone: Shadow Fall, inFamous: Second Son og Watch Dogs blir sluppet på dag 1, og ble meget interessert i spill som Knack, Deep Down og konsoll-versjonen av Diablo III.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Day one purchase. Hadde vært så fantastisk konge om Killzone: Shadow Fall, inFamous: Second Son og Watch Dogs blir sluppet på dag 1, og ble meget interessert i spill som Knack, Deep Down og konsoll-versjonen av Diablo III.

Utrolig mange spennende titler som ble annonsert, ja. Dette knuser jo E3 2012 langt ned i støvlene.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ganske bra pressekonferanse synes jeg, selv om den store "overraskelsesbomben" ikke smalt helt.

8gig ram var veldig digg og se og noe jeg tror en veldig lur avgjørelse å ta istedenfor 4, med tanke på fremtiden.

Det sosiale aspektet og kontrolleren virker også spennende. At man kan spille et spill før det har lastet ferdig og starte opp et spill man har satt i pausemodus kjapt, hørtes ut som en seier i mine øre. Insert FF7 fanfare

Killzone så meget bra ut. Fantastisk skala og flott å se flere farger, selv om animasjonene og folkene trengte litt arbeid enda.

Synes også det manglet det lille ekstra som får meg til å si det er neste gennerasjon i forhold til fysikk eller de helt sinnsyke effektene.

Alle spillene så bra ut, men det var ikke det kvantespranget forover som man håpet på som fra PS2-3, selv om vi var advart at det ikke kom til å bli det på forhånd.

Men nå er jeg gammel grinebiter her, for det sår meget bra ut allerede og vi er kun i februar, så blir kult å følge progresjonen framover.

Mye rart på scenen deres forøvrig. Han siste fra Square-Enix så nesten ut som han hadde forvilla seg på scenen og glemte underveis mens han begynte å snakke hva han skulle egentlig skulle fortelle

Grattis med nytt design på siden forresten. Synes det så veldig bra ut, med flere store bilder. I like
  • 0
Siterer Animorpher:
Litt skuffet over at de ikke viste frem hvordan PS4 konsollen vil se ut men imponert så langt og fornøyd med hva jeg så.


Kanskje de er redd for at de viser den nå, så er det slik folk tenker seg en ps4 blir. Nå som de jar spart oss for hvordan den skal se ut, kan de gjøre den både større og mindre, om de klarer det selfølgelig.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Citerer Animorpher:Litt skuffet over at de ikke viste frem hvordan PS4 konsollen vil se ut men imponert så langt og fornøyd med hva jeg så.

Kanskje de er redd for at de viser den nå, så er det slik folk tenker seg en ps4 blir. Nå som de jar spart oss for hvordan den skal se ut, kan de gjøre den både større og mindre, om de klarer det selfølgelig.


Sony har uttalt at designet er enda ikke 100% ferdig.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!