Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tiden er nesten kommet. Tiden for å innta skikkelsen som Sarah Kerrigan og banke gørra ut av Arcturus Mengsk. Da jeg spilte StarCraft og Brood Wars som gutt var jeg aldri noen Terran-person. For meg var det Zerg og Protoss hele veien, og det har derfor vært en pinefull ventetid fra Wings of Liberty ble lansert til jeg skulle få fortsette historien gjennom mine favorittsynspunkt, de millioner av øyne til den talløse horden, eller de tidløse og overlegne øynene til antikke Protoss. Nå i første omgang er det Zerg som står på tapeten, og jeg er så klar.

Jeg sitter med StarCraft 2: Heart of the Swarm Collectors Edition aktivert, nedlastet og klar. Jeg kontaktet Blizzard før helgen og tryglet om ikke det var mulig å få tjuvstarte litt, men fikk blankt avslag. Ingen, hverken privatpersoner eller journalister, får røre Heart of the Swarm før lanseringen i natt. Blizzard har satset tungt på en episk lansering med stort pre-launch show og verdens første HOTS turnering, og de vil ikke la noe som helst ødelegge opplevelsen.

Vanligvis når journalister ikke får tilgang til spill før lansering er det et dårlig tegn (eksempel: lanseringen av Alone in the Dark i 2008 hvor dåværende redaktør i Gamereactor fikk tak i en kopi dagen før utgivelse, som en av de eneste spilljournalister i verden, og slaktet det.) men når det gjelder Blizzard får jeg følelsen av at dette handler mer om et rent taktisk spill. De vet hvilke kort de har på hånden og de drar ut tiden så lenge de kan for å pirre oss, for å gjøre det nesten uutholdelig før de lar oss kaste oss over Heart of the Swarm som sultne ulver.

Så nå sitter jeg her og tvinner tommeltotter, med enda fjorten timer igjen å vente. Hva skal man gjøre med slikt? Jo, ta en speed-run av kampanjen til Wings of Liberty. Håper dere andre holder ut ventetiden, så kanskje vi sees på slagmarken i natt.
/Adrian Berg / Undersått / Gamereactor Norge
  • 0
Som hardcore Starcraft 2 spiller (Spiller på Norges beste lag) så gleder jeg meg stort til Heart of the Swarm. Får bare håpe det lever opp til all hypen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Dette gleder jeg meg til og ikke mange timene igjen nå før det åpnes opp for nedlastning
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Spillet skal skaffes, men eksamen okkuperer meg for øyeblikket, så blir nok ikke skaffet før påske.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!