Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sliter du med mareritt? Jeg synes det der om mareritt er litt spenenne, og hva det er.

Mareritt begynner fra 2 til 3 års alderen, og de aller fleste vokser det av seg som tenåringer. Du har mest marerit i 7 års alderen.

Slike mareritt sheer for det meste 3 timer etter leggetid. 90% prosent av de som har mareritt hadde slektninger som sleit med de samme problemene. Det er en sammenheng med hvor dypt du sover, og barn sover dypere en voksne.

Mareriitt starter gjerne med et skrik, og så blir du heeeeeeeeeeeeeeeeelt våken(Ikke noe kaffe på deg) Barn kan bli veldi redde, og foreldrene sliter med å få kontakt. Noen barn blir så forvirret at de ikke kjenner igjen foreldrene!

Sliter du med mareritt??? Hva drømmer du??
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
har lite problem med mareritt....men det med (gode) drømmer er at det følest så reelt når ein er der og finn på alt slags rare uvanlege ting ...
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
hehe, husker noen veldig stygge mareritt fra når jeg var liten, virker jo helt teit nå som jeg tenker meg om, men når man drømmer det så er det jo bare helt jævlig

husker at jeg hadde en drøm en gang, som var så realistisk at når jeg vokna neste morgen så trudde jeg det var noe som hadde skjedd i går, preika til morra mi om det og greier
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Drømte engang at broren min skjøt meg med en rifle... Men jeg har ikke hatt mareritt på lenge nå, håper jeg ikke får det når jeg legger meg i natt. Ser på xfiles filmen..
Type here.
  • 0
Fysj, mareritt er fæle greier. Lenge siden sist da....onkelen min sliter fælt med det, var leiesoldat i 5 år i Fremmedlegionen. Han så mye scary shit, har fortsatt ikke sagt noe om det, enda det er 10 år siden han forlot FL. Men fortsatt sover han ikke om natta.......
I let a ghoul shovel my shit any day!!
  • 0
hehe! Mareritt e noe driiiitt
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
heh, jeg liker mareritt...
jeg syntes det er så morsomt å se en "bra og realistisk" skrekkfilm til en forandring!

husker selv når jeg var 8-9 år gammel, trodde jeg hodet mitt var blitt til ett haihode!
uka etter, leste jeg harry potter, og der skjedde det samme...mhm! det er crazy det!
  • 0
Det saa er saa jevlig med marrerit eller og droomme i det hele tatt er at naar du vaakner saa sier du til deg selv "hvorfor i helsiken slo jeg ikke til den fyren" eller tok den dama" istedenfor og bare staa der! utrolig irriterende av og til .
  • 0
Hehe! Jeg er eniih med det derre "Koff tok ikke jeg den dama, og *sensurert*" Jonasd
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Leeeeeeeenge siden jeg har hatt mareritt. Husker jeg hadde noen hvor jeg og familien skulle se etter nytt hus, hvor vi kommer til et boretslag med masse gule hus alle husene der er åpne så man kan bare gå rett inn. Plutselig finner jeg ikke de andre, og det kommer en fyr med øks. Så ser jeg finger som "kaller" på meg. Jeg løper mot den, men rett før jeg kommer frem snubler jeg og våkner. Nå skal det sies at jeg var en åtte år når jeg drømte dette. Det litt rare, og grunnen til at jeg valgte å fortelle om det marerittet, er at det ofte gjentok seg. En måned senere kunne jeg drømme den drømmen om igjen
Men har ikke hatt det på mange år nå
  • 0
Jeg har bare sære mareritt... Som å bli torturert av Kaptein Sabeltann Men som regel går det igjen i øksemordere som jager meg rundt et eller annet sted.

Men samme her, har ikke hatt mareritt på en god stund nå.
Blå...
  • 0
Hehe! Var du redd for selveste kaptein Sabeltann Aleksander??
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
har nesten ikke mareritt.. huskr jeg drømte om dinosaur før (ja pappa jeg can se jurasic park,, det er bære film,, sleit noen år med den

og så starship troopers var litt ekkel.. . samt isse varulv filmer (ginger snaps) osv...

jja.. men hvis du drømmer drømmer du,, egentlig kan du være superman.. liksom du springer bort fra noe,,, men om du klarer å tenke,, vent.. jeg drømmer!!! nei vi slytter litt,, lager sol og blåe himler,, lage store muskler og banke dritten ut av den vesle ulven (som nå er en sau)

ta-dah.. men kansje ikke lite lett å huske.

sliter lite med mareritt,, kan ikke huske når jeg hadde det sist. hadde det nokk mest før ja. når jeg var lite. liten og ung.. husker jeg var livs redd han rotten fra turtles.
han var skummel og spiste fisk,, (sushi=.= ?

Lagt til 2007-06-03 12:14:
man kan jo også gå litt matrix
Bygones
  • 0
Jeg husker drømmene mine mye mer enn jeg har gjort noen gang...! Og de er sikkelig rare~ ... uansett, det vi husker er mareritt, og det vi ikke husker er drømmer... =P Så... jeg har veldig masse mareritt! XD Og det sies også at du straffer deg selv når du har mareritt... jeg straffer meg selv for hva jeg gjør x_X
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Mine mareritt stoppet opp fullstendig når jeg fikk en drømmefanger... ZOMG! IT WORRKZZ!
  • 0
  • KlM
  • KlM
Drømmer er uberfett.

Herregud så mye sprøtt og kreativt hjernen min finner på når jeg sover.
Det er mange drømmer jeg ikke vil våkne opp fra heller, pokker ta vekkeklokker.

Mareritt har jeg ikke hatt på lenge, men jeg husker en gang jeg drømte at jeg ble jaget av Godzilla Han hadde den vanen med å komme dundrende igjennom en byggning og jage meg nedover gata. Jeg var mega fan av Godzilla når jeg var liten.

Tror jeg var 8 eller 9.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Igår drømte jeg noe jævlig. Jeg var en fyr som drepte folk og andre ting, jeg tar en kniv i halsen på han og kutter av og blodet spruter rundt og diverse. Ser flere folk og jeg dreper og dreper.

Etter hvert så stikker jeg en kniv i magen på en fyr også får jeg blod på hånden, jeg åpner øynene også merker jeg at det er noe på hånda men det er dyna min som er myk. * Fy faen så redd jeg var da*


* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Husker jeg fikk mareritt etter jeg så species når jeg var 7 år.
"get poor die tryin"
  • 0
Ja mine mareritt gjenom tidene kan faktisk deles opp i 3 forskjellige
katagorier:

1: Jeg løper rundt naken men ingen legger merke til det av en eller annen
grunn inntil jeg skader meg kraftig.

2: Jeg blir jaget rundt av psykopater som vil drepe meg.

3: Jeg detter utfor en kant og faller ned i et svart hull og tror jeg kommer til
dø og havne i helvete.

Men nå for tiden har jeg omtrent ikke mareritt.
Bolle?
  • 0
Mareritt er SKUMMELT
har selv ikke hatt mareritt på en stund,men når jeg har mareritt er di seriøst skumle...
ofte er marerittene så jævlig skumle at når jeg våkner tror jeg at jeg fortsatt drømmer...
mareritt er fælt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!