Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei, mitt brukernavn er Furon som du kan se og det har kommet til min oppmerksomhet at jeg ikke hadde oppdatert profilen min sine opplysninger siden.........

Vel, samma det. Nå har jeg heldigvis fått den i orden. Dette blir fulgt av mer aktivitet på GR siden jeg har i mange år bare kommentert nyhets artikler en gang iblant. Før pleide jeg å være aktiv på forumene og det skal jeg prøve å komme igang med nå.
Trying to be reasonable
  • 0
Velkommen tilbake. Vi håper på flere blogger og kommentarer fra din side. For det heter: Jo flere vi er sammen, jo flere er vi. Eller noe sånt ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Velkommen tilbake. Vi håper på flere blogger og kommentarer fra din side. For det heter: Jo flere vi er sammen, jo flere er vi. Eller noe sånt ...


Takk skal du ha
Trying to be reasonable
  • 0
Velkommen tilbake!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Velkommen tilbake!


Takk til deg og
Trying to be reasonable
  • 0
Velkommen tilbake. Flere aktive medlemmer settes pris på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Velkommen tilbake.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Velkommen tilbake.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Takk skal dere ha
Trying to be reasonable
  • 0
Hurray! \o/
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!