Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har abstinenser og kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til i i kveld. Nå tenker du sikkert, hva skjer i kveld? Jo, i kveld er det Friday Pub sammen med min svenske Battlefield Klan Old Gents. Det er snart en måned siden jeg hadde anledning til å være med på denne fredagstradisjonen hvor vi møtes til kamp i Battlefield 3. Har savnet å være med og i kveld får jeg endelig muligheten. Det skal bli innmari moro. Gleder meg stort til å treffe Christer, Stefan & Co på slagmarken og hvor vi enten kriger mot hverandre eller samarbeider for å nå våre mål.

Battlefield 3 ftw...

Har du lignende tradisjoner gjennom uken som du liker å være med på?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har ikke noen slike tradisjoner, men ser alltid frem til LAN med venner. Skal prøve å få noe til i løpet av sommeren.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ingenting er så gøy som å spille sammen med venner. Da i samme rom, selvfølgelig! Mine beste opplevelser med spill har vært gjennom den måten.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Joda, blir vell først Guild Rush i GW2 klokken 8, så litt spilling med gutta fra TV2 for så å ta å knuse deg og våre svenske fiend*kremt* ..venner
  • 0
Kald øl i kjøleskapet. Obligatorisk på en fredsgskveld.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Husker at jeg hadde det på samme måte før da Black Ops hadde sine glansdager - da gikk ikke en fredagskveld forbi uten at vi samlet oss og spilte. Gode tider!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Er alltid artig å spille sammen med venner. Da spesielt i spill som Battlefield 3 som faktisk krever litt kommunikasjon.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
<Lyden av en pils som åpnes.>

God helg!
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!