Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Igjennom denne tiden har det blitt brukt forskjellige ord som LOL, epic, trolling og mye annet i spillverden, så jeg lurer på hva disse ordene betyr, bare nysgjerrig. Som på Fifa 13 når man treffer stolpen så sier noen LOL, til og med kompisen min sier det. Og f.eks et stort bilkrasj i Gran turismo 5 så sier noen epic. Hvorfor? Er dert noen som har svaret på det? Hvem vet. Også nå har ordet "noob" dukket opp. Noen mener at det er dårlige spiller eller noe sånt, så noen som vet hva disse ordene betyr?
Not race from me, if I say no.
  • 0
LOL = LAUGHING OUT LOUD
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Epic brukes når noe kult/storslått skjer. Andre forkortelser er brb = be right back, omg = oh my god, osv.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
"lol" brukes av folk som synes noe kanskje var morsomt eller rart.
mah boi
  • 0
YOLO = YOU ONLY LIVE ONCE
BTW = BY THE WAY

Noob betyr vel egentlig bare nybegynner eller at man er uerfaren.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Virkelig kreativt me slike forkortelser. Noen mener kanskje at det beriker språket vårt og hjeper oss å tenke i kreative baner.
Jeg syne bare det er tåpelig. Det er langt mer kreativt å uttrykke seg på en måte slik at man slipper å bruke forkortelser og ,måtte staten forby, smilefjes.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Det virker som om disse uttrykkene sprer seg kjapt. Det er synd. De har monopol på alle uttrykksformer. Alle nå til dags sier «lol» fremfor «å store bestemorblomst!».
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Seriøst folkens?
  • 0
Noen som vet hva "milf" betyr?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Noen som vet hva "milf" betyr?
Mother i'd like to fuck ;)
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Om denne bloggen ikke er ironisk ment, mister jeg litt trua på menneskeheten
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!