Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er nok flere av dere som har merket at dere har valgt noe annet en venner. For eksempel at du skal på Ullevål stadion å se Norge mot Tsjekkia istedenfor at kjæresten har bedt deg på kino, så velger du kampen. Det gjorde jeg idag, jeg valgte å se et billøp på tv istedenfor å dra på besøk til kompisen min. Jeg fikk litt dårlig samvittighet og så på meg som dum. Har du gjort noe lignende?
Not race from me, if I say no.
  • 0
Jeg har ingen venner, så det er et enkelt valg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg har ingen venner, så det er et enkelt valg.

WTF
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer remote:
Jeg har ingen venner, så det er et enkelt valg.

Men du har jo Skybert.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Jeg sto i butikken i går sammen med et par venner, og da tok jeg en six-pack med Carlsberg fremfor de. Du skulle sett de ble snurt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg gjorde det omvendte i dag og stakk ut med venner istedenfor å se formel 1.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Ekte venner vet at du som individ også har egne ønsker.. Folk som blir grinete når jeg velger meg selv, er folk som ikke får noe av meg uansett.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Siterer Dr Madnar Petrovich:
Ekte venner vet at du som individ også har egne ønsker.. Folk som blir grinete når jeg velger meg selv, er folk som ikke får noe av meg uansett.


Word! Jeg blir så irritert når venner blir snurte over at jeg sier jeg har andre planer enn hva de foreslår.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Men du har jo Skybert.


Jeg kaller ham Oluf Vensson.

Siterer The Heretic:
Jeg sto i butikken i går sammen med et par venner, og da tok jeg en six-pack med Carlsberg fremfor de. Du skulle sett de ble snurt.


Kan se det for meg.

Siterer Archana:
Word! Jeg blir så irritert når venner blir snurte over at jeg sier jeg har andre planer enn hva de foreslår.


Slike folk kan ikke ha mange venner i så fall.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Tyranus:
Jeg gjorde det omvendte i dag og stakk ut med venner istedenfor å se formel 1.

Jeg også, F1| IN LOVE <3.
Not race from me, if I say no.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!