Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I alle fall lokalt er hun det. Som mange av dere vet, så er dama mi, Ann Helen en utrolig flink baker og lager de utroligste kaker.

Selv har jeg fått mange spørsmål fra venner om hun kan bake kaker til spesielle anledninger. Dette er selvsagt veldig moro og har som oftest overladt svaret til madammen selv.

For ikke bare baker hun de utroligste kaker, hun er også lærling som ambulansearbeider og jobber en del på Steinkjer og omegn. Da er det ikke alltid like enkelt å få tiden til å gå opp slik at hun får bakt kakene andre ønsker seg.

I alle fall, om du vil lese om henne og se hvilke kaker hun har lagd, så er det bare å sjekke ut linken nedenfor og du får se hva hun er god for.

Baker kaker med sjel!

Hva synes dere forresten?

PS! Beklager at jeg ikke har vært like aktiv...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hun er så vanvittig flink! Nå er jo dere begge kjendiser da, kjendisparet. Kakene under var som vanlig fine.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Nå ble jeg plutselig sulten!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Digger puppekaken !
Regner med du fikk den på farsdagen

Hun er kjempeflink !!
The gavel corrupts
  • 0
Ser råbra ut, men tror det er litt for mye når det kommer til å spise den. Tror jeg hadde meldt meg helt av etter et stykke.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Åh jeg ble kjempesulten på noe søtt nå!
Kjempesynd at hun ikke hadde tid å lage kaken jeg spurte om... Men jeg ble fornøyd med kaka hun andre damen laget
Jeg synes den gjørmetønna er bare helt genial, og er jo gøy at hun har fått litt medieoppmerksomhet for kakebakinga si.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Kjendisparet altså.

Hadde jeg bodd i ditt hus med de kakene hadde ikke vekta likt meg lengre. De ser i hvertfall veldig gode ut, smaken er det vell kanskje du som vet best hvordan er.

Jeg har jo sett det kakeprogrammet på Max (elns). De lager jo alt mulig rart. Bra ser det ut, men vet ikke om alt smaker like godt.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Det er egentlig helt greit for vekta at jeg ikke har noen som lager så lekre kaker (så hyppig) her.

Siterer Ash Ketchum:
Jeg har jo sett det kakeprogrammet på Max (elns). De lager jo alt mulig rart. Bra ser det ut, men vet ikke om alt smaker like godt.

Sikker på at det ikke er TLC Norge eller noe?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Før var det Snåsamannen, men nå blir nok Kakekvinnen det neste fra Snåsa.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Så dama di er baker noen utrolige kaker? Da håper jeg de smaker, så vi vet om denne maker kan sine saker.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Det er vel nesten umulig for henne å ikke bli en slags kjendis, med tanke på hvor utrolig mange blogger du poster om kakene hennes rundt omkring på internett.

Siterer remote:
Før var det Snåsamannen, men nå blir nok Kakekvinnen det neste fra Snåsa.

Det høres nøyaktig ut.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Hehe - skulle hilse fra Ann Helen og si tusen hjertelig takk for de flotte kommentarene

Hun lover flere kakebilder utover høsten
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!