Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Lykke til videre. Håper du få en ny trivelig jobb.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Har selv sett GR Forandre seg. Husker godt den dagen da Jon-Cato sluttet.

Men lykke til videre, vi kommer til å savne deg.
mah boi
  • 0
3 og et halvt år? wow! Du har min fulle respekt og jeg håper alt godt for deg i framtiden!

Når det kommer til å seile over atlanteren har jeg en flott båt du kan kose deg med

http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=32279883

Kos deg <3 ... du har vært på forumet siden jeg var 14 år
*MacGyver Theme*
  • 0
Kommer til å savne deg! Lykke til videre i livet. Håper å se deg her igjen en gang
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Kristian:
Takk! Røyker du fortsatt?


Neida. Jeg har sluttet for lengst
The gavel corrupts
  • 0
Dette var triste nyheter. Du får ha til lykke videre
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
lykke til videre har vert spennende å fulgt med på deg.
  • 0
Good riddance!!


Neida.. Blir å saaavne deg
  • 0
Lykke til videre i livet, Kristian! Håper du får oppfylt drømmene dine.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Lykke til med resten av ditt liv som vil bli kort. ( Kort i den form om du tenker hvor lenge Jorden har eksistert).

Har vært hyggelig å hatt deg her!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Lykke til, videre Kristian! Håper du får det trivelig hva du enn blir å gjøre hvor enn det er.

PS: Fine skjeggstubber.
  • 0
Trist at du må dra
Du har vært en strålende redaktør så lenge jeg har vært i GR, og ikke minst en hyggelig kar!
Dessuten skylder jeg deg en takk for at jeg fikk jobben
Lykke til videre!
  • 0
Lykke til.
  • 0
LOADING skutemetafor
EXECUTE_

Hva, hopper du av skuta? Den så jeg ikke komme. Høh. Ja... Hva kan jeg si. Litt satt ut, faktisk. En hyggelig, tilstedeværende og ærlig kaptein går i land, men forlater skuta si i god stand. Om Tor Erik overtar den trekantede sjefshatten og kaster loss kommer det til å gå faen så bra, det er jeg sikker på.

Og du forsvinner vel ikke fra forumet? I'm afraid we can't let you do that. Du blir en av oss nå. Hah. Hahaha. Muhahahaaaa!

Ønsker deg all lykke videre! Live long and prosper \\//,
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Du har gjort en veldig god jobb iløpet av den tiden du har vært her. Lykke til videre!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Dette var litt overraskende mister, men vi har alle godt av noen nye utfordringer i blant. Det er viktig å utfordre komfortsonen.

Jeg har fortsatt bittelitt dårlig samvittighet for hvordan jeg ordla meg litt vel kritisk i en viss blogg for ca to og et halvt år siden, men måten du responderte på stod det respekt av, og denne respekten har bare økt siden den gang!

Nå som du etterlater GR i gode og trygge hender, gjenstår det bare å takke for dine bidrag i Norges beste blad de siste årene, og ønske deg hell og lykke videre i livet.

Lykke til videre Kristian!
Ja, det er meg.
  • 0
Sweet dreams, our beloved prince.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Tre og ett halvt år allerede? Syntes ikke det var så lenge siden du tok over for Jon Cato jeg... Haha, Gamereactor har i hvertfall endret seg siden den gang. Mot en bedre vei. Snart kan vi slå an med slagordet "Dagen er ikke helt den samme uten ... Gamereactor".

Lykke til videre i livet Kristian. Stikk innom GR som medlem i ny og ne da?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Tre og ett halvt år allerede? Syntes ikke det var så lenge siden du tok over for Jon Cato jeg... Haha, Gamereactor har i hvertfall endret seg siden den gang. Mot en bedre vei. Snart kan vi slå an med slagordet "Dagen er ikke helt den samme uten ... Gamereactor".


Enig. Føles VELDIG rart når han sa det. Husker når JC var, og det føles ut som kun ett år siden.

Siterer Ash Ketchum:
Lykke til videre i livet Kristian. Stikk innom GR som medlem i ny og ne da?


Ja, ikke ditch oss sånn som JC måtte, siden han var så busy.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Først vil jeg starte med å for det du har gjort for Gamereactor Kristian. Du har bygd opp Gamereactor på en mesterlig måte både innholdsmessig, redaksjonsmessig og sist men ikke minst aktivitetsmessig. Du har virkelig stått på i tykt og tynt og gjort jobben din på en unik måte.

Ære være deg Kristian og ønsker det selvsagt all lykke på veien videre.



...videre vil jeg ønske Tor Erik og Morten lykke til med å bringe Gamereactor-skuta trygt videre på det åpne spillhavet og sørge for at vi får mye å kose oss med innenfor spillbransjens mange krinkel kroker
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det er trist å se deg forlate oss. Som mange har sagt, så har din tid som sjefredaktør fløyet forbi i uhørt hastighet. Gamereactor har tatt mange steg fremover i den perioden. Lykke til videre!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Synd å miste deg Kristian, men får bare ønske deg lykke til videre!
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Skal du nytte vindkraft over havet vil internasjonalt båtførersertifikat (ICC) være ein grei plass å starte. Da kommer du kanskje i kontakt med fleire som vurderer å la humla suse. I så fall bør du ikkje ta juleølbrygget for fort opp fra det kalde kjølesvinet til varme byssa.

Lykke til vidare!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Stilig skjegg. Du får ha lykke til videre, og takk for innsatsen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Lykke til videre! Du har gjort en godt jobb her på GR.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!