Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Call of Duty: Black Ops II

Jeg får egentlig ikke lov til å spille 18+ aldersgrense spill. But who the hell cares? Som den badassen jeg er spiller jeg spillet til venner. Jeg er ikke skuffet over hvordan activision valge og ta BO II inn i framtiden. Med en bra campaign og kanskje noe av det beste du finner av fps multiplayer er Black Ops II en soleklar kandidat til listen min.

Need For Speed: Most Wanted

Må si jeg var litt skeptisk til neste NfS spill, men boy de skuffer aldri. Spiller stappet med action og kule racing-mekanismer. Jeg elsker historien og hvor vanskelig spillet kan være til tider. Finer biler er det også å finne. Du skylder deg selv å teste ut dette spillet hvis du er bilspill-fan.



Fifa 13

Fifa er et av mine favoritt spill. En bra karrieremodus. Bra online og solid gameplay er noen av tingene som gjør at jeg er så glad i dette spillet. Jeg har kjøpt de fleste fifa spillene som har kommet ut og er ikke skuffet. God, love me some fifa!

Grand Theft Auto IV

Jeg synes synd på meg selv som ikke skal få gleden av å spille Grand Theft Auto V når det kommer i butikkene. Jeg er jo ikke 18 år enda. Uansett har jeg spilt mye GTA IV hos en venn. Elsker historien og at man kan gå rundt å tulle. Skyte og kjøre ned folk. Lurer på om nr. 5 blir bedre?

Det var noen spill jeg anbefaler. Håper du likte listen for jeg prøver helt ærlig mitt beste.

Takk for meg! Hilsen MNO som snart skal på do. Bare å komme med ønsker hvis det er noe der vil jeg skal blogge om.

See ya, ladyboys!
Not race from me, if I say no.
  • 0
Enda en blogg! Ser ut som du har vært opptatt med å skrive bra blogger mens du var bannet! En fin liste må jeg si. Ikke bare bilspill, noe jeg kan like godt
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Call of Duty: Black Ops II


Har ikke fått spilt igjennom campaignen, men ut ifra multiplayer delen er dette det dårligste CoD spillet jeg har spilt til nå...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Har ikke fått spilt igjennom campaignen, men ut ifra multiplayer delen er dette det dårligste CoD spillet jeg har spilt til nå...

Enig at det suger litt, men online på BO2 er et stort +, derfor
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Enig at det suger litt, men online på BO2 er et stort +, derfor


Er jo akkurat online delen jeg synes er begredelig da.... Men er vel samme det, du skal da få like det om du vil det
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Online delen er bra synes nå jeg. Kanskje ikke like bra som MW 2, men alikavel en fin MP!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer MNO2610:
Med en bra campaign og kanskje noe av det beste du finner av fps multiplayer er Black Ops II en soleklar kandidat til listen min.!


Sniffa lim eller?
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Sniffa lim eller?

Kanskje
Not race from me, if I say no.
  • 0
Tror jeg har hørt om disse spillene. Ikke mange overraskelser.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Tror jeg har hørt om disse spillene. Ikke mange overraskelser.

TROR BARE
Not race from me, if I say no.
  • 0
Trudde ikke du fikk lov til å spille skytespill. YOU LIE!

Siterer MNO2610:
Med en bra campaign og kanskje noe av det beste du finner av fps multiplayer er Black Ops II en soleklar kandidat til listen min.


What the "f"?! Har det skjedd noe galt?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!