Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

DuckTales handler om Onkel Skrue, Ole, Dole og Doffen. Skrue er mye snillere i DuckTales enn i tegneseriene. Uansett, i hver episode av serien drar de på et nytt eventyr, for eksempel vandring i ørkenen, eller reiser til Himalaya. Onkel Skrue og guttene bor i et hus sammen med hushjelpen fru Vagle og barnebarnet til fru Vagle, Nebby.
Onkel Skrue har også en butler som heter Andriksen. De vanligste skurkene er selvsagt B-gjengen, men Magica Fra Tryll og Gulbrand Gråstein er også med. En episode jeg likte spesielt godt i denne serien, var episoden
"Hotel Strangeduck". Den handler om at Skrue og guttene driver et hotell, hvor det kommer noen gjester. Gjestene er en rik dame som jeg ikke husker navnet på og en italiensk bilsjåfør.
En scene jeg likte spesielt i denne episoden, når jeg var veldig liten, var når den italienske bilsjåføren lusket rundt i gangene på hotellet, og støtte på Onkel Skrue. Da sa han at han lette etter ismaskinen, eller som han kaller det, "Izemashine". Jeg syntes det var skikkelig morsomt. Men uansett, tilbake til anmeldelsen. Jeg synes historiene i episodene er veldig morsomme, karakterene er morsomme, og episodene i seg selv er morsomme, og dubbingen var grei. Jeg gir derfor denne serien 9/10.
  • 0
Trodde først dette var en anmeldelse av spillet. Fint å se at noen deler samme lidenskap for serien som meg. Kanskje tidenes tv-program?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Har selv vurdert å skaffe spillet
mah boi
  • 0
Spillet ser veldig gøy ut, men har ikke prøvd det selv Den eneste opplevelsen jeg har med Donald Duck & Co i spill må være Quack Attack.
''eh'' - Link
  • 0
Fin anmeldelse Peter. Fint å vite at du liker serien.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Så på serien hver lørdag på svensk tv når jeg var liten. Var omtrent det enest barnegreiene vi hadde tilgang på hjemme.

Sett noen få episoder om igjen etter jeg fant serien på Netflix. Men jeg ville ikke se for mange, for ikke å ødelegge nostalgien.
  • 0
hm fru Vagle? jeg trodde hun het Fru Vable, men da har jeg sikkert lest feil.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
litt sent svar, men ah nostalgien renner over meg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!