Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har vært medlem her siden 2009 etter ønske fra en kompis å har siden da egentlig ikke gjort allverden her.
Faktisk så visste jeg ikke hva en blogg var tilbake da å førte til noen veldig flaue episoder som jeg tror jeg har slettet her...
Det var egentlig ikke min interesse tilbake da å ytre mine meninger ut i verden men ting forandrer seg med årene.
For noen dager siden satte båten jeg arbeider på kursen mot Ekofisk å mens vi passerte kysten til til Tananger følte jeg at jeg ville oppdatere meg litt mens jeg ennå hadde nettilgang fra land å med det endte jeg opp her igjen, men denne gangen ga jeg min første anmeldelse etter 4 års ventetid å blir nok ikke den siste.
Jeg vet at det ikke er et særlig godt førsteinntrykk men bedre sent enn aldri :P Dette blir også en knall tid med PS4 og Xbox One i butikkene bare en ventetid unna! i mellomtiden Så er jeg rundt om i Ekofisk frem en uke til når jeg endelig har fri igjen til å prøve GTA V som jeg ikke fikk prøve fordi jeg var så uheldig å reise ut på release dagen :/
  • 0
Du får kose deg med GTA V! Godt å se at du er her i live.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Gleder meg sykt! Er slik hver gang jeg kommer hjem egentlig. Det er alltid et nytt spill som kommer ut når jeg er ute: Far Cry 3, Halo 4, Bioshock Infininte, Blood Dragon, Saints Row osv... Har alltid noe å se fremm til
  • 0
Håper du forblir aktiv på siden, men du får også lov til å kose deg med GTA V.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!