Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg regner med at flere av dere har sett The King of Kong, en dokumentar som gir et innblikk om det å være best i et "lite" arkadespill.

Det var den beste spilldokumentaren jeg hadde sett, men så kom The Smash Brothers.

The Smash Brothers er en fantastisk gave til alle som har levd og åndet for Smash Bros-serien, og spesielt Melee. Her får du se hvordan et festspill ble til det kanskje mest avanserte konkurransespillet vi har per dags dato i slåsspillsjangeren.

Dette er ikke bare dokumentaren for deg som elsker Smash Bros.-serien, men også for dere som elsker spill generelt. Alle sammen klarer å sette seg inn i dette, rett og slett spilt Super Smash Bros.

Bare se den. Se den. Alt ligger på Youtube, og den er delt opp i ni deler. LINK!

Chill hard, man!
  • 0
Virker ganske interessant. Skal nok ta en titt.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Skal sjekke det ut.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Så den på spill.no. Meget god dokumentar
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Så på den i går. Fantastisk dokumentar!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Denne skal jeg se.

Lagt til 2013-10-20 15:26:
Kan også anbefale denne : http://www.youtube.com/watch?v=uE9x8JPrwFc (I'm a Gamer) King of Kong er med i deler av den.
''eh'' - Link
  • 0
Jeg har sett tre deler og må si meg imponert. Det er ikke bare en dokumentar om et spill, men også et dypt innblikk i noen av de beste spillerne.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!