Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hey y'all. Jeg satt her og pundret over det faktum at jeg lovte dere rikelig med oppdateringer om oppholdet mitt her nede i Redneckin' Arkansas. Jeg skrev på en blogg SirThomas skrev for en god stund siden at dere kom til å få et meget ekslusivt og månedlig innblikk i USA-livet. Jeg passerte veldig nylig to måneders-jubileum, og det gikk opp for meg at jeg ikke har holdt dere SÅ oppdatert som jeg lovte. Og når Predator lover noe, i motsetning til JoEy_Odd, så holder han det han lover. Jeg skal bli bedre fremover. Jeg skal prøve så godt jeg kan å skrive en månedlig blogg om livet her, som da gjør dette til en fuckings bloggserie. Jeg har ikke gjort bloggserier på noen år, så jeg er faktisk ganske spent på hvordan dette kommer til å utfolde seg. For å spesifisere - min forrige blogg "#AmericanBoy" telles ikke som en del av denne bloggserien. Det var en av mine filosofiske, reflekterende blogger. Disse kommer mest sannsynlig mer til å være månedlige oppdateringer på hva jeg har gjort i det siste. Litt sånn bare så dere får et innblikk i akkurat HVA jeg gjør her nede. Hvis jeg skriver en ny refleksjons-blogg om USA kommer den mest sannsynlig til å hete "#AmericanBoy2" eller noe i den duren.

Så let's get down to business. Hva har jeg gjort i det siste?

Livet i sørstatene er markant annerledes enn livet i Norge. Jeg kødder ikke altså. Det er selvfølgelig noen grunner for dette, spesielt dette:

Jeg bor ikke hos foreldrene mine her. Jeg bor hos to stykker som i utgangspunktet var vilt fremmede personer. Dette gjør jo at livet jeg levde før kræsjer med dette nye livet. Utfordringer siden dag #1 har vært overraskende få. Jeg har virkelig vært heldig med vertsforeldre. En stor grunn til at utvekslingsår kan være en stor risk er at hvis du får en vertsfamilie som ikke funker, så er du fucked. Det er ikke noe annen vei rundt det. Mange utvekslingselever som har måttet forlate landet er nok mest pga at de ikke fikk solide vertsfamilier. Man kan selvfølgelig bytte, men dette er en vanskelig prosess som in the long run ikke akkurat tilføyer året ditt noe (hvem har lyst til å starte opp skoleåret igjen enda en gang, møte nye personer igjen, osv? En gang er faen meg nok.) . Heldigvis var dette definitvt ikke tilfellet med meg. Vi har hatt en stor diskusjon, dog - mitt bruk av PC. Jeg er, som enhver nerd er, veldig glad i å bruke PC'en i flere sammenhenger - Facebook, Skype, nyheter, GR - okey, ikke så veldig mange sammehenger, men jeg bruker PC'en for disse grunnene veldig ofte. Flere timer daglig. Og ja, jeg har fått høre at jeg bør chille litt. Gjøre noe annet i stedet for å bruke all oppmerksomheten min på denne lille firkantede skjermen. En brukbar klage, selvfølgelig. Jeg jobber med å fikse det, i et desperat forsøk på å bruke denne PC'en mindre. Men, til tross for denne diskusjonen, så har jeg et usedvanlig godt forhold med mine vertsforeldre. Vi deler interesser, de er omtenksomme og morsomme å være rundt. I det hele tatt - jeg har vært utrolig heldig. Men det forandrer ikke det faktum at jeg ikke bor hjemme lenger. Jeg kan liksom ikke sitte inne, game så mye jeg vil og være ute så lenge jeg vil. Områdene det har vært mest kjennlig at jeg bor hos noen andre enn mine foreldre er det faktum at jeg har curfew (midnatt), jeg har flere arbeidsoppgaver, og jeg kan ikke bruke PC'en like mye. Dette høres jo for så vidt ikke så ille ut. Og det er det definitivt ikke. Det er bare noe annerledes.

I tillegg er skolesystemet noe helt annet. Sure, jeg begynner og slutter omtrent likt, jeg har en lærer i hvert fag og prinsippet er det samme. Men det føles rett og slett veldig annerledes å gå på skole i USA enn det gjør i Norge. Her er en rekke grunner til akkurat dette:

Hver økt i Norge var på 85 minutter. Her er hver økt 50 minutter, som gjør det lettere å holde fokuset oppe, uten å miste konsentrasjonen. Det skal dog sies at jeg fremdeles har noen fag jeg sliter med å holde på konsentrasjonen i.

I Norge varierer det veldig hvordan skoledagen ser ut. Du har fks. Matte, engelsk, naturfag osv en dag, også samfunnsfag, spansk, gym osv en annen. Her har vi det samme hver eneste dag. Dag ut, dag inn med samme oppsett. Som da betyr at jeg i bunn og grunn har nesten 5 timer uka i hvert fag. Hvis noen lurer, er dette mine fag:

1st period - ELA DRAMA - Vi får utdelt forskjellige teaterstykker, utdeler roller og har høytlesning av stykket. En gang i blant analyserer vi også litt.

2nd period - HEALTH - Latterlig simpelt fag hvor vi lærer om hvor farlig marijuana og sånt er. Pluss at vi hadde et to dagers-prosjekt hvor vi tok med oss en fake baby hjem, som oppførte seg skummelt likt en normal baby, for å pleie den. Det var tortur. Ren, skjær tortur.

3rd period - ENGLISH - Basically det norsk-faget er for oss.

4th period - PSYCHOLOGY - Self-explanatory. Læreren gjør faget mye kjedeligere enn det burde være, dog.

5th period - AMERICAN HISTORY - Amerikansk historie! Yeah! Akkurat nå er vi på World War I og hvordan USA basically avgjorde krigen. De er så nasjonalistiske, stakkars.

6th period - ALGEBRA 1 (PLATO-LAB ) - Det er ikke enkelt å ha matte. For å få året godkjent i Norge må jeg ha Algebra 1, som de ikke tilbød til meg her på skolen siden jeg ikke var freshman. Min eneste sjanse var å gjøre algebra 1 i skolens computer-lab, hvor de har et program for folk som har stryket matte eller andre fag. Så jeg sitter basically med en gjeng idioter og gjør matte. Men det er greit da.

7th period - SPANISH II - Jeg suger i spansk, men jeg gjør det ganske greit her. Jeg er i mitt femte år med spansk, men gjør spansk sammen med kids som er på sitt andre år. Muy bien, me gusta.

Prøver er så sykt enkle. Det er så deilig. Det er bare, and I repeat, bare, multiple choice. Så selv om du har glemt å øve, men har en viss kjennskap om hva du skal ha prøve om, er det enkelt å score en B eller til og med en A. Bare bruk elimineringsprosessen og ta de alternativene som gir mest mening. Oftere enn sjeldnere får du riktig, og det er vanskeligere å få en dårlig karakter enn en god en her.

Nok om skole. Det er jo ikke det dere vil høre om, egentlig. Dere vil ha noen skitne og grisete historier, eller noe lignende. Ingenting av det jeg har gjort i det siste vil i så fall leve opp til deres forventninger; jeg kan dog fortelle om visse hendelser som har stått ut som minnesverdige den siste måneden:

Bonfire-party. Når redneckene skal ha fest, er det ikke fest det er. For det første er det bonfire. Lokalet var hos ei venninnes hus ut mot byens skoger, og vi hadde god gammeldags bonfire-party. I tillegg til veden som brant godt, var festen også en utkledningsfest, i tråd med Halloween-måneden. Hmm, store bål? Skumle kostymer? Tror nok folk som skuet dette bisarre synet må ha trodd det var et satanisk ritual, og at vi var en heksesekt eller noe lignende. Uansett, jeg gikk utkledd som Bane fra filmen The Dark Knight Rises. Det var ikke akkurat veldig kreativt; jeg kjøpte en maske og brukte vanlige klær. Noen andre var mer kreative; ei jente hedret Ylvis' "The Fox" ved å bruke revehale- og ører, ei annen gikk utkledd som en Minion fra filmen Despicable Me. En banan så jeg også. Samt Batman. Tenk på det, Batman og Bane sammen i godt lag.

Men hva var høydepunktet på denne festen? Jo, når rednecksa skal ha det morsomt, fyrer de opp en runde med truth or dare. Ganske filthy truth or dare, rett og slett. Noen fikk dare om å smøre munnen med sjokolade og kline med en random, noen måtte slikke hverandre på øret, også videre også videre. Dette er det sykeste jeg har opplevd so far, jeg sverger på alt. Dette synes rednecksa er skikkelig moro. Min dare var å gi ei ganske ålreit jente en lapdance, og den utfordringen tok jeg (selvfølgelig) på strak arm. Jeg fjernet plagg, jeg satt meg på fanget hennes og spurte henne "do you feel lucky baby?" Det var fornøyelig altså. Jeg tror jeg fant min true calling for fremtiden - mannlig stripper.

Avsporing - visste du at hvis du legger sammen landet du ble født i sammen med navnet på kjæledyret ditt, så får du strippernavnet ditt? Se frem etter fremførelser av Angus Norway i Las Vegas noen år i fremtiden, i så fall.

Back on track. Jeg har vært på karaoke en del ganger. Det synes folka er morsomt. Spesielt en som dro hele tre sanger på én kveld, henholdsvis av Guns 'n' Roses, Vanilla Ice og Coldplay, en rolig blanding. Jeg kunne selvfølgelig ikke takke nei til dette og fremførte en fantastisk norsk klassiker, godeste "Take on Me" av a-ha. Jeg mestret ikke akkurat skriket hans i refrenget, men jeg fikk masser av ros i etterkant. Selvfølgelig. Jeg dro forøvrig "The Fox" i kirken en annen gang. Jeg tror The Fox er mer populær her enn i Norge.

Noe av det folk liker å gjøre best en lørdagskveld er å dra til hverandre for å se en film, spille biljard eller pingpong, sitte rundt bålet utenfor, aka regelrett slappe av. Dette har jeg gjort ofte. Mang en film har blitt sett, mang en runde biljard har blitt spilt, og mang en runde pingpong har blitt spilt. Jeg er ikke akkurat en #Champion på disse aktivitetene, men jeg gjør mitt beste og får noen ganger noen baller i hullene. Noe annet skulle bare mangle.

Homecoming var en fornøyelig affære, til tross for noen misforståelser underveis. Jeg trodde at jeg skulle møte folka i Homecoming-stasen, så da jeg møtte de gikk jeg i rosa skjorte, blazer, blå bukser og brune sko, snasen og kjekk. De andre gikk i olabukser, hettegensere og joggesko. "Ey Joe....we're not going to the dance for another couple of hours...you didn't know that?"

Nei. Det visste jeg ikke.

Det vi skulle gjøre var å se en fotballkamp først. Amerikanerne og fotballen ass, de er litt for glade i det. Så der stod jeg, blant hundrevis av skolepatriotiske ungdommer som hoiet og heiet. I finstasen. Det var ganske flaut, men heldigvis så skinte sørstatssjarmen gjennom da jeg fikk plenty av komplimenter på outfitten uansett. Da vi endelig kom til dansen i seg selv, var stikkordet #Underveldende passende. Det var labre saker. Ikke god stemning under dansen, men jeg og de jeg ankom med (rundt 4 gutter og 5 jenter) gjorde det beste ut av situasjonen og hadde det morsomt.

Skal også sies at jeg ditchet gjengen for en småheit dame, som jeg dro videre med etter. Jeg forventet en god afterparty, men jeg ble igjen møtt av stikkordet #Underveldende. Jeg møtte vennene hennes og vi pratet og hygget oss, men det var liksom alt. Jeg ble litt skuffet. Men jeg er i oppstartsfasen hvor jeg blir godt kjent med dem fremdeles - alt annet kommer med tiden. Yeeeeeeehaw.

Siden jeg ikke orker å skrive så mye mer, skal jeg summere alt annet verdt å nevne i noen enkle setninger:

Jeg fyrte av pistoler for første gang. 'Murica, baby. To 9MM-pistoler. Jeg blæsta ørten headshots og diverse andre velplasserte skudd. Jeg ble dog overrasket over hvor bråkete det faktisk var, samt rekylen, spesielt på den ene pistolen. Jeg måtte holde et rimelig tight grep rundt den. Jeg avfyrte også pil og bue. Bare fordi.

Jeg dro på en fair. Det var så redneck som du får det. De hadde alskens konkurranser inni en låve, hvor en av konkurransene var å holde en geit eller noe i mest mulig riktig posisjon, så fikk de poeng for det.

Jeg har oppdaget at hamburgere er det beste jeg vet om innen mat. Jeg har også oppdaget at godteriet her suger.

Jeg fikk en pris for Perfect Attendance in September. Belønning? Jeg får gå ti minutter tidligere kommende fredag. Litt av en pris.

Jeg fikk vite at jeg faktisk gjør det veldig bra på skolen. All A's, bortsett fra to sure B's.

Jeg har begynt å proklamere meg selv som kristen istedenfor ateist. Amerika ass, hjernevaskere.

Jeg sier "Y'all" mer og mer.

(Fortsettes i kommentarfeltet.)
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
SÅNN. Nå orker jeg ikke mer. Jeg føler jeg kunne fortsatt mye lengre, siden det å være utvekslingselev gir deg nye opplevelser hver eneste dag. Enhver dag føles annerledes, selv om jeg begynner å gå inn i en fast rytme for hver dag. Likevel - jeg har det fantastisk fremdeles, og jeg føler meg blessed som har vært såpass heldig med både område og familie. Jeg nyter hver dag.

Jeg kommer tilbake samme tid neste måned, forhåpentligvis, hvis jeg har nok å skrive om. Det blir liksom litt kjedelig å lese en blogg hvor jeg skriver "jeg gikk på skolen, kom hjem og gjorde lekser" liksom. Eller hvis jeg skriver basically det samme som i denne. Vi får se.

Inntil da,
See y'all later!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg har begynt å proklamere meg selv som kristen istedenfor ateist. Amerika ass, hjernevaskere.


Æsj. Så kvalmt.
  • 0
Siterer Predator:
Amerikansk historie! Yeah! Akkurat nå er vi på World War I og hvordan USA basically avgjorde krigen. De er så nasjonalistiske, stakkars.


Som historiestudent svir dette i hjertet...

Siterer Predator:
Jeg fikk en pris for Perfect Attendance in September. Belønning? Jeg får gå ti minutter tidligere kommende fredag. Litt av en pris.


Jævla streber.

Siterer Predator:
Avsporing - visste du at hvis du legger sammen landet du ble født i sammen med navnet på kjæledyret ditt, så får du strippernavnet ditt? Se frem etter fremførelser av Angus Norway i Las Vegas noen år i fremtiden, i så fall.


Mons Noreg <3

Siterer Predator:
Jeg har begynt å proklamere meg selv som kristen istedenfor ateist. Amerika ass, hjernevaskere.


Fy faen. Svake menneske.

Ellers må jeg si at dette er en veldig typisk Predzblogg, med typiske trekk fra deg:

Den er lang (går alltid utover kommentarfeltet), artig og har høy klasse.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Predator:
Jeg har begynt å proklamere meg selv som kristen istedenfor ateist. Amerika ass, hjernevaskere.


Jævla hykler.
  • 0
Veldig spennende å lese det her, ser fram til neste blogg
Fikk noen av mine stereotypier om amerikanere bekreftet også, noe som alltid er morsomt
  • 0
Interessant lesing. Gleder meg til neste blogginnlegg i serien! Orker du å sende meg en PM da, for jeg er litt sløv med å gå på community>blogger.
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Siterer Sofaspilleren:
Orker du å sende meg en PM da, for jeg er litt sløv med å gå på community>blogger.


ja omg, send PM'er til alle sammen når du legger ut blogger, Predz, vi er alle så sløve pls
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer Sofaspilleren rker du å sende meg en PM da, for jeg er litt sløv med å gå på community>blogger.

ja omg, send PM'er til alle sammen når du legger ut blogger, Predz, vi er alle så sløve pls


Hva det en frekk kommentar mot meg eller mente du det?
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Siterer Sofaspilleren:
Hva det en frekk kommentar mot meg eller mente du det?


Det burde si seg selv. Herregud.
  • 0
Siterer LesMiserable:
ja omg, send PM'er til alle sammen når du legger ut blogger, Predz, vi er alle så sløve pls


Siterer LesMiserable:
Det burde si seg selv. Herregud.


Miserable, y u do dis?



>)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Miserable, y u do dis?


Er du også for sløv til å gå inn på bloggseksjonen med ett museklikk?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Er du også for sløv til å gå inn på bloggseksjonen med ett museklikk?


Long live lazyness.

-----------------------------------------------------------------------------

In other news. Høres ut som et spennende liv du lever borti statene. Har vurdert å ta et år i utlandet selv, men det har blitt med tanken. Men derimot å besøke bl.a. USA en eller annen gang, det er noe som definitivt står på planen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ikke for å være helt kukk, men jeg føler ikke denne bloggen hadde like god flyt som de andre du har levert. Men, med det sagt, det var fortsatt utrolig bra.

Siterer Predator:
Jeg har begynt å proklamere meg selv som kristen istedenfor ateist.

Akkurat det der varmer mitt hjerte. Dette ser ikke lyst ut for resten av det übersekulariserte GR.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg har begynt å proklamere meg selv som kristen istedenfor ateist. Amerika ass, hjernevaskere.


Hykler.

Siterer Predator:
Det vi skulle gjøre var å se en fotballkamp først.


Det var vel ikke egentlig en fotballkamp, men heller det tullet de kaller fotball.

Siterer Predator:
Jeg fikk en pris for Perfect Attendance in September. Belønning? Jeg får gå ti minutter tidligere kommende fredag. Litt av en pris.


Syk belønning.

Det høres ut som at du lever et liv ganske fjernt fra det norske samfunnet, for å si det mildt.

Siterer Mexis:
Ikke for å være helt kukk


Det var da litt av et uttrykk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Predator:
Hvis jeg skriver en ny refleksjons-blogg om USA kommer den mest sannsynlig til å hete "#AmericanBoy2" eller noe i den duren.


Er du lite kreativ da, hva med "#AmericanKing", "#PrinceDownSouth", "#SweetAmerican" osv

Siterer Predator:
Jeg har begynt å proklamere meg selv som kristen istedenfor ateist. Amerika ass, hjernevaskere.


Spesielt.

Siterer Predator:
Jeg får gå ti minutter tidligere kommende fredag.


Ti minutter var vel bedre enn fem.

Siterer LesMiserable:
ja omg, send PM'er til alle sammen når du legger ut blogger, Predz, vi er alle så sløve pls


Han spurte jo bare? Blir omtrent som en FØLGE-funksjon, men det kommer jo opp i krypinnet når de man er venner med har skrevet en blogg, så det er lett å fikse.

Siterer LesMiserable:
Det burde si seg selv. Herregud.


Lavmål.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Æsj. Så kvalmt.


Du er kvalm.

Siterer A to the H:
Som historiestudent svir dette i hjertet...


USA var faktisk ganske avgjørende.

Siterer A to the H:
Jævla streber.


Noe sier meg at du ikke hadde perfect attendance.

Siterer A to the H:
Mons Noreg <3


Mitt er mye bedre.

Siterer A to the H:
Fy faen. Svake menneske.


Jeg er sterk.

Siterer A to the H:
Ellers må jeg si at dette er en veldig typisk Predzblogg, med typiske trekk fra deg:

Den er lang (går alltid utover kommentarfeltet), artig og har høy klasse.


Mange takk, hyggelig å høre <3

Siterer LesMiserable:
Jævla hykler.


Kjeften på deg, LesMiserables.

Siterer projecthammer:
Veldig spennende å lese det her, ser fram til neste blogg
Fikk noen av mine stereotypier om amerikanere bekreftet også, noe som alltid er morsomt


Mange takk, hyggelig å høre! Sørstatene har definitivt noen av stereotypene inne, ja!

Siterer Sofaspilleren:
Interessant lesing. Gleder meg til neste blogginnlegg i serien! Orker du å sende meg en PM da, for jeg er litt sløv med å gå på community>blogger.


Latskap av høyt kaliber. Your wish is my command, da. PM skal du få. Takk, forresten.

Siterer LesMiserable:
ja omg, send PM'er til alle sammen når du legger ut blogger, Predz, vi er alle så sløve pls


And the Lord said...."let LesMiserable's IRONY SHINE LIKE A LIGHT THROUGH THE HEAVENS.

Siterer Glorfindel988:
In other news. Høres ut som et spennende liv du lever borti statene. Har vurdert å ta et år i utlandet selv, men det har blitt med tanken. Men derimot å besøke bl.a. USA en eller annen gang, det er noe som definitivt står på planen.


Spennende er det så absolutt. Hvis du ender opp med å dra til USA, anbefaler jeg sørstatene.

Siterer Mexis:
Ikke for å være helt kukk, men jeg føler ikke denne bloggen hadde like god flyt som de andre du har levert. Men, med det sagt, det var fortsatt utrolig bra.


Du er ikke helt kuk, jeg er ganske enig. Synes dette ble mer oppramsing enn jeg hadde i tankene. Får se om jeg gjør neste blogg bedre. Tusen takk for gode ord også!

Siterer Mexis:
Akkurat det der varmer mitt hjerte. Dette ser ikke lyst ut for resten av det übersekulariserte GR.


Skal sies at jeg ikke er helt kristen enda. Jeg har fremdeles ateist-trekkene inne. Men å gå i kirken har definitvt gitt meg noen nye syn.

Siterer The Cookiemonster:
Hykler


Idiot.

Siterer The Cookiemonster:
Det var vel ikke egentlig en fotballkamp, men heller det tullet de kaller fotball.


WATCH THE FOOTBALL!!! IT'S GONNA MOVE!!!! Fotball er tullete uansett hvilken variant.

Siterer The Cookiemonster:
Syk belønning.


Vet.

Siterer The Cookiemonster:
Det høres ut som at du lever et liv ganske fjernt fra det norske samfunnet, for å si det mildt.


Stemmer det.

Siterer SirThomas:
Er du så lite kreativ da, hva med "#AmericanKing", "#PrinceDownSouth", "#SweetAmerican" osv


De forslagene sugde kukk.

Siterer SirThomas:
Spesielt


Ikke du også a.

Siterer SirThomas:
Ti minutter var vel bedre enn fem.


#WisdomOfSirtThomas
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Er du også for sløv til å gå inn på bloggseksjonen med ett museklikk?


Mente bare at det er raskt at jeg ikke får med meg #2 og derfor går glipp av den.

Siterer SirThomas:
Blir omtrent som en FØLGE-funksjon, men det kommer jo opp i krypinnet når de man er venner med har skrevet en blogg, så det er lett å fikse.


Takker.
Siterer Predator:
Latskap av høyt kaliber. Your wish is my command, da. PM skal du få. Takk, forresten.


Grunnen til at jeg ønsker PM er at jeg da får beskjed på mail. Så kan jeg bli en av de første til å lese den

Siterer LesMiserable:
Det burde si seg selv. Herregud.


Spoiler: En dag.. En dag skal du få igjen... Jeg vet ikke hvordan enda, men en dag skal du få igjen...
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Siterer Predator:
De forslagene sugde kukk.


Har du noen bedre? Hæ? Hæ! HÆ?!

Siterer Predator:
Ikke du også a.


En jente sa til meg en gang i tiden at sannheten sårer. Men hvis det gir deg et godt menneskelig håp i å tro på Gud, så er det bedre enn hva jeg klarer å prestere med livet mitt.

Siterer Predator:
#WisdomOfSirtThomas


Her var det en t for mye. #PredatorWritingIssues
  • 0
Spennende å lese om dine opplevelser i den ville vesten. Når skal du okkupere Wall Street?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer SirThomas:
Har du noen bedre? Hæ? Hæ! HÆ?!


#AmericanBoy2.

Siterer SirThomas:
En jente sa til meg en gang i tiden at sannheten sårer


Ida?

Siterer SirThomas:
Her var det en t for mye. #PredatorWritingIssues


#Whatever

Siterer remote:
Spennende å lese om dine opplevelser i den ville vesten. Når skal du okkupere Wall Street?


Firstly, I will overtake the South. Then, I will overtake the North. THEN, I will overtake the economy through Wall Street. THEN, I will make myself President.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
#AmericanBoy2.


#AmericanBoy#2 muligens?

Siterer Predator:
Ida?


Ja, det var vel den Ida jeg en gang kjente som sa det.

Siterer Predator:
#Whatever


Tenk hvis det var jeg som ga deg den responsen.

Siterer Predator:
Firstly, I will overtake the South. Then, I will overtake the North. THEN, I will overtake the economy through Wall Street. THEN, I will make myself President.


Står det noe om hvordan man overtar USA i Bibelen?
  • 0
Siterer Predator:
Firstly, I will overtake the South. Then, I will overtake the North. THEN, I will overtake the economy through Wall Street. THEN, I will make myself President.


Hørt at det er effektivt å gjøre det gjennom en religion. Mormonerne har jo kommet ganske langt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Flirte ikke én gang.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Haha, stor blogg. Leste faktisk hele! Amerika, home of the brave, land of the free eller noe :p Har en liten drøm om å kunne oppleve USA med tid og stunder. Blir nok ikke sørstater og rednecks, men Las Vegas, New York eller Miami. Må jo få med seg metropolene når man reiser

Godt skrevet, og veldig underholdende, keep 'em coming!
Post proelia praemia bitches!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!