Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

November kommer hvert år. Det samme skjer hvert år.
November er kjent som en periode for mange aaa spill og eksamner. Det er de to tingene som ikke går hånd i hanske.
Nå har jeg ikke spilt spill siden forrige søndag og det er en uke siden.
Enda værre er det i år at ps4 blir lansert i november med eksamner både på dagen og dager etter lansering. Jeg gleder meg stort til ps4, men jeg gleder meg ikke til den dagen det kommer ut, på grunn av alt arbeidet jeg må gjøre fram til den dagen og etter. Hverdagen blir fylt mer og mer med ting som kommer i veien for min spilling.
Jeg skjønner folk vil lansere spill før blackfriday og julehandelen, men hvorfor skal alltid sommeren være tom for spill som assassins creed, batman og call of duty? Jeg føler spillidustrien har en del å lære på dette området. Ikke bare fordi det kommer i veien for andre ting, men fordi en ikke kan spille 8 spill på en måned!
Hva synes dere?
(PS: jeg er veldig dårlig til å skrive, så ta det med en klype salt!)
  • 0
Hei hei Christian o/
Kjekt at du tok en tur innom >)

Grunnen til at november er så fæl er fordi det er da snøen pleier å komme! Neida, jeg skal holde mitt hat mot vinteren og snøen inne til den har ligget noen måneder.

Men det du sier om at det nesten kun er lanseringer om høsten har jeg faktisk aldri tenkt noe særlig over, men som du nevnte så har nok julen en stor betydning. I tillegg er vel høsten/vinteren ment som å være en større "gaming-årstid" enn det sommeren er, selv om mange spiller ganske mye på sommeren uansett.

Jeg merker selv at perioden fremover kommer til å inneholde mindre tid til spill, men så er det jo snart kun halvannen måned til juleferie, og da kan du spille så mye du vil >)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Dette har jeg ikke tenkt over, men du har faktisk et godt poeng der! Har mye bedre tid til spill om sommeren. Har nok større glede av å spille på vinteren, men riktig som du sier. Det er mange spill jeg venter med å kjøpe til sommeren etter uansett.
''eh'' - Link
  • 0
Du har et poeng. Det er i sommeren jeg har tid til å spille 12 timer dagen, ikke når det er skolen.
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Jeg tror noen utgivere har hatt god suksess med å lansere til andre tider enn til vinteren, men desverre er det nok kjernen av spillere (et fåtall), de som spiller det meste som kommer ut, som bekymrer seg mest over det du skriver. Kjernespillerne alene er ikke nok tror jeg til å få utgiverne på andre tanker. Penger snakker sterkest i denne industrien, og det flyter det mest av i juletider

Personlig sier jeg ikke nei takk til mer spredning av de store spillene utover hele året
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!