Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Oppdatering: På grunn av litt tekniske problemer braker det løs først kommende mandag (23/12) i stedet.

Mange har spurt oss om hvor i all verden det blir av årets Game of the Year-kåring. Om hvorfor vi ikke har fått ut fingern enda, og lagt ut hyllesten til spillåret 2013 til offentlig gjennomlesning og kritisk gjennomgang. "Ta det helt med ro folkens", har vi sagt. "Den kommer, den kommer". "Men når?", har dere svart fortvilet, med tårevåte øyne og en forventningsfull klump i halsen.

Neida, vi vet at dere ikke er SÅ opptatt av GRs GOTY-kåring, men vi håper og tror at noen av dere er spente på hvilke spill som stikker av med de øverste plassene. Om vi har fått med ditt favorittspill på riktig plassering, eller om vi har vært like teite som vi var i fjor.

Sannheten er at vi dropper hele greia.... Neida!

GOTY-kåringen for 2013 nærmer seg selvsagt med stormskritt, og går alt etter planen starter showet førstkommende fredag. Årets kåring fordeler seg over en hel uke, med én ny kategori hver dag fra og med fredag 20/12. Totalt er det sju kategorier og den siste er naturligvis årets selve årets spill-lista. Enkel hoderegning avslører at denne blir publisert på torsdag, altså 2. juledag.

Ved siden av Gamereactors offisielle liste blir det naturligvis også mulighet for å stemme frem årets beste spill blant våre kjære lesere, slik at dere kollektivt kan vise oss hvor feil, eller eventuelt riktig, vi har tatt.

Hvilke spill tror dere stikker av med de beste plasseringene i år? Og hva blir rekkefølgen?

<bild>
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Vedder en femmer på at Ni no Kuni ikke får den plasseringen den fortjener, og at GTAV, BioShock Infinite og The Last of Us preger listene i ekstremt stor grad.
  • 0
Litt enig med LesMiserable.

Men gleder meg veldig til kåringene!

Kommer nok selv med en blogg eller liste i løpet av neste uke.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer LesMiserable:
Vedder en femmer på at Ni no Kuni ikke får den plasseringen den fortjener, og at GTAV, BioShock Infinite og The Last of Us preger listene i ekstremt stor grad.


This. Er bare et par timer inni Ni No Kuni for andre gang og merker at dette er noe helt eksepsjonelt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Tror på Les Miserables spådom. Håper og tror at 3D World kommer ganske høyt også.
''eh'' - Link
  • 0
The Last of Us og GTAV vil stikke av med mye. Og det er kanskje kjedelig, men akk så velfortjent.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer LesMiserable:
t GTAV, BioShock Infinite og The Last of Us preger listene i ekstremt stor grad.


Dette. Altså tre spill jeg ikke har prøvd, får de fleste av prisene.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Citerer LesMiserable:t GTAV, BioShock Infinite og The Last of Us preger listene i ekstremt stor grad.

Dette. Altså tre spill jeg ikke har prøvd, får de fleste av prisene.


Hvis det slår til ville jeg tatt det som et tegn på at alle tre burde prøves... og nytes
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
The Last of Us havner nok høyt på min liste også, men resten tror jeg kan være litt mer "overraskende".
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Morten Bækkelund / GR®:
Hvis det slår til ville jeg tatt det som et tegn på at alle tre burde prøves... og nytes


Har dessverre litt merkelig spillsmak, så spørs hvor mye glede jeg hadde fått ut av de. Også har jeg nok av andre spill å ta meg til.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!