Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da sitter jeg her og skriver på madammens nyinnkjøpte bærbare og gjett om den fungerer greit. Ikke bare er den en fryd å arbeide med, den er også perfekt med tanke på både jobbing og surfing på nettet. Med både Vista, bra prosessor samt et godt skjermkort, kan man gjøre underverker med denne maskinen. Det hadde vært moro å sett hvordan Battlefield 2142 hadde fungert på denne - men hadde jeg lagt det inn her ville jeg nok måtte ligget på sofaen samt fjernet det ...

Jeg ble også veldig overrasket over hvor enkelt det var å legge inn trådløst nettverk. For det gikk som en drøm samt at jeg også fikk sikret det. Nå kan madammen sitte å surfe på maskinen sin, mens jeg kan bruke min mens BF2142 spilles for fullt!

For å være helt ærlig er dette den første bærbare PC'en i dette huset og overraskende nok er det også en god maskin som jeg også kunne ha tenkt meg. Men nå vil jeg gjerne gratulere madammen med maskinen og håper hun får brukt den godt!

Hva med dere - bruker dere stasjonær eller bærbar PC når dere spiller? Har dere en kraftig PC eller en enkel som fungerer godt til kun å arbeide på den?

Missunnelig jeg nei... ;)
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Eg bruker begge deler eg Begge 2 er under 6måneder gamle og.

Gratulerer hvertfall
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
Familien har en brukbar stasjonær, men jeg bruker min bærbare til spill og slik
"Now, my Mamma always told me that miracles happen every day. Some people don't think so, but they do."
  • 0
Stasjoner med familien. Kosta ca 14000 tusen for 3 år siden. Nå er den bare skrap...

Fet bakrunsbilde til madammen må jeg bare hilse og si. x)
  • 0
Bærbar til gaming her, spiller bare WoW på den nesten da. Blitt litt S.T.A.L.K.E.R. og C&C3 også, men går mest i WoW.

Har en HP Pavillion, ligner på den som madammen din har Bernt.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Har stasjonær her, synes man mister mye ytelse bare for å kunne bære maskinen rundt (pappa kjører da meg på lan )
  • 0
Jeg har helt lik data som kona de Bernt Erik, har ikke prøvd den til spilling for jeg trodde rett og slett ikke den var sterk nok, men jeg bruker den til surfing på nettet osv.

Snart Call of Duty: Modern Warfare
  • 0
Stasjonær her Skal kjøpe en bærbar til 5k, når je begynner på videgående, til skole.
Fabelaktig!
  • 0
Bruker macbook pro (bærbar) har både osX. Har også XP på den til spilling og diverse. Bruker mest osx siden det os'et er genialt. Dessuten spiller jeg mest på 360 uansett.

Det smarte med bærbar er at man kan se film og spille på tog, båt, hytta. Du kan koble den til lcd tv'en, eller ekstren skjerm.

Og når de metanolbasert batteriene kommer kan man bruke en bærbar i en måned uten å måtte lade den opp
"...easy with the uzi, John Juzi"
  • 0
Har egen monster PC på rommet mitt jeg.
Children of Bodom <3
  • 0
Store broren min har samme PC, så jeg får prøve den nå og da, den Bærbaren der, er RETT OG SLETT FANTASTISK!
Alle spill fungerer Utrolig bra og går fort og "smooth", null lyd av maskinen, ikke så veldig varm hvis du bruker den en times tid på fanget.
Også hadde den et medfølgende spill, Bridge builder! Handler om at du har begrenset materiale, og må bygge solide broer over MASSIVE stup før toget kommer. Morro.
Missunnelig - jeg? nei...
Square Enix.
  • 0
Bruker bare min bærbare, jeg. Fungerer til Stronghold-spillene ihvertfall...
Spiller sjelden PC-spill. Holder meg til 360'en, da.
If you're going through hell, keep going!
  • 0
jeg bruker stasjonær, den er ikke helt syk, men den har bra skjermkort og ok prosessor. og den får kjørt seg

også har jeg en billig en som skolepc...
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Jeg har en bærbar HP 9060 17 tommer.. Går soom regel som en drøm og BF 2142 funker veldig godt på den.. Håper Airborne gjør det og.. Men den er på rep da, så jeg får ikke brukt den..
Type here.
  • 0
Jeg har en bærbar Dell D620 med 2 Gb RAM, men jeg er ikke så veldig fornøyd med den pga. problemer med kvaliteten. Jeg har brukt den til middels krevende spill, men nå som jeg har bestilt en stasjonær gaming-pc, så vil den bærbare kun fungere som arbeids/skole-pc
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg har en bærbar TOSHIBA med RAM 1500MHZ,
men jeg håper på at pc min kan kjøre Høy grafikk på Empire Earth III, men det er ikke mulig med det grafikk korte. Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny en når vista funker.
Just Do It
  • 0
  • ES
  • ES
Jeg har bare en bærbar, trives med det!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Har bare ne middels god bærbar.. Men COD og BF funker kjempebra på den.. Og såklart det viktiske.. GR og MSN

HAr tro på at Airborne funker på den å.. Ikke på beste oppløsninga, men nest beste tror jeg..
Type here.
  • 0
Har en laptop nå, som brukes til surfing og slikt! Det er faktisk samme som dama di bernt, bare modellen før!

Også er en kraftig gaming PC i anskaffelse akkurat nå
sorry for fanboy-nick!
  • 0
bærbar PC da mister du den gaming gleden som du har når du sitter på stasjonær pc
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!