Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Selv om jeg har vært på etterskudd 3 måneder på rad, skal jeg holde det jeg har lovet, om å holde denne bloggserien i live. April har ikke vært noen særlig spennende måned på noen områder, så denne bloggen blir antageligvis den korteste i serien til nå. (Så dere det? Jeg nevnte ordet kort i bloggsammenheng).

Ingen nye spill

April har vært en eneste stor tørkemåned på spillfronten. Ikke fordi jeg ikke har noe å spille, for det problemet har jeg aldri og kommer nok heller aldri til å støte på i løpet av mitt liv. Det som derimot har skjedd, er at det ikke har kommet et eneste nytt spill inn døren min i løpet av måneden. Idet jeg skriver dette så kommer jeg også på at jeg lyver litt. For jeg kjøpte tross alt Diablo 3: Reaper of Souls. Når sant skal sies er dette dog en utvidelse og ikke et "nytt spill", så løgnen var kanskje ikke så stor allikevel.

I slutten av måneden begynte jeg også så smått å bevege meg inn på League of Legends igjen. Etter at jeg skiftet server og dermed ble sendt ned flere ranks, for attpåtil å bli sendt enda lenger ned etter de særdeles tilfeldige placement-matchene, så fløy motivasjonen ut av vinduet og ble borte i godt og vel 3 måneder. Nå har den meldt sin tilbakekomst og veien tilbake mot toppen har begynt.

Skolelei deluxe.

På videregående var jeg muligens verdens lateste menneske og hanglet igjennom det meste. Etter å ha begynt på høgskole, så skjerpet dette seg betraktelig. Nå merker jeg dog at de samme symptomene jeg hadde på videregående begynner å snike seg tilbake igjen. Det merkelig er dog at jeg egentlig ikke helt vet hva jeg er lei. Fagene på høgskolen har aldri vært kjedelige og dagene er så slække at man egentlig skulle hatt juling for å klage over det. Allikevel er det noe som har strittet imot helt siden jul. Hva det kan være, er det kun GR psykolog remote som kan svare på.

Så mye mer er det ikke å si om denne spennende måneden, annet enn: tjohei bollegjærdeig og på gjensyn ved en senere anledning.

(Og nei SirThomas, jeg har fremdeles ikke sett noen av filmene dine).

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Da er vi to, når det kommer til skole lei. I april skaffet jeg meg en del spill, men har blitt lite spilling på grunn av bachelor. Får dårlig samvittighet hver gang jeg spiller og ikke jobber med den. Skal bli godt med sommerferie (nei, for da blir det bare jobbing....).
  • 0
Siterer SWRT91:
Får dårlig samvittighet hver gang jeg spiller og ikke jobber med den.

Haha, sjæl. Blir iherdig jobbing de siste 2 ukene nå

Hvilke spill kjøpte du forrige måned?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Blir ikke alle lei skole fra april og utover mot sommeren?
  • 0
Siterer Mexis:
Blir ikke alle lei skole fra april og utover mot sommeren?

Jo du sier noe der.
Men i år er det verre enn noen gang (eller siden VGS).
  • 0
Kjenner meg igjen, har vært for lat med skolearbeidet i vår. Da er det bare å satse intensivarbeid de siste ukene

Har en viss motivasjon i det at Mario Kart kommer ut bare et par dager etter siste eksamen.
  • 0
Siterer projecthammer:
Da er det bare å satse intensivarbeid de siste ukene

Heldigvis har jeg bare hatt 2 forholdsvis lette eksamener + bacheloroppgave i vår, så jeg har sluppet ganske godt unna det stressarbeidet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!