Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I hele sommer har jeg stort sett holdt meg langt unna GR og dets forum. Det er flere grunner til det. Bla. været men også andre ting.
Jeg har, dog, merket meg at jeg ikke er den eneste.
De gangene jeg har vært innom har det vært ganske dødt og kjedelig. Men slapp av. Dette er ikke en blogg om hvor dødt og kjedelig det er på GR.

For de av dere som husker bloggen min: Undernes Tid Er Ikke Forbi kan jeg stolt med dele at jeg har hold ut og at jeg anser meg ferdig med denslags. Jeg har vært røykfri i godt og vel 13 måneder.
Det har faktisk ikke vært så vanskelig.

Det som er mer "urovekkende" er at jeg lenge har slitt med spill-vegring.
Etter at jeg rundet GTA V har jeg egentlig ikke hatt særlig glede av noe spill jeg har prøvd.
Jeg har begynt på noe og aldri gjort meg ferdig. Spill som har scoret høyt i anmeldelser har, for meg framstått som dritt kjedelige og helt jævla verdiløs.
Jeg akter ikke å nevne hvilke. Dette er ikke en blogg om udugelige anmeldere

Men nå er jeg midt oppi en historie jeg lar meg rive med av.
Jeg bruker benevnelsen historie for det er først og fremst det, det er:
The Last Of Us har omsider landet i konsollen min og spillgleden er omsider tilbake.

Jeg har også brukt mye tid de siste månedene på TV serier og film.
I den forbindelse har jeg hatt gleden av å treffe en liten legende.

I tillegg til å ha pløyd igjennom serier i fleng (The Killing s.1, 2 og 3. Justified s.1,2,3, og 4.The Walking Dead s.4. holder nå på med Homeland s.3)
har jeg også vært på kino.

En av filmene jeg har sett der er The Raid 2: Berandal

Grunnen til at jeg fikk anledning til det, er at en av brukerne her på GR satte himmel og helvete i gang for å få satt opp EN visning av denne voldsballetten av en asiatisk gangsterskrøne, på Bergen Kino. Og det var vel verdt det !
SirThommas ! I sannhet en handlingens mann.
The gavel corrupts
  • 0
Gratulerer med 13 måneders røykefri! Husker ikke hvem som sa det, men det går noe som det her: «slutte å røyke er lett. Jeg har gjort det tusen ganger».
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Gratulerer med 13 måneders røykefri!


Takk for det. 2kg opp i vekt er en liten pris å betale for å få smak og luktesans tilbake
The gavel corrupts
  • 0
Fryktelig mange som plutselig har mistet spillinteressen i det siste da
Men joda, kan nok virke som folk gjør andre ting for tiden også. Går vel litt i bølger det også.

Ellers creds for røykeslutten!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
En ny blogg signert M.R har i hvert fall vært ettertraktet hos denne karen, og lengden var bortimot perfekt. Med dette mønsteret (januar-mai og mai-september) så ligges det opp til en ny blogg om 4 måneder, men jeg vurderer å tippe på en hest og satse beløpet på at vi får høre mer fra deg før det

Liker hvordan du blander temaene, holder oss oppdatert på litt av hvert, for i det hele tatt å få gjort det til en kort og fin Jeg lever, og dette er hva jeg har de siste månedene-type blogg.

I likhet med remote og Glorfindel må jeg selvfølgelig få gratulere deg med den høyst imponerende lengden du har levd livet uten røyk. Det er jo også en fin glans i at du har gått vekk fra det som umiddelbart ble inspirasjonen bak navnet ditt

Også i likhet med deg, har spillinteressen min sett bedre dager. Jeg føler virkelig ikke for å spille noe. Jeg nyter heller en minneverdig film, og en god filmprat setter jeg naturligvis høyt.

The Last of Us er derimot et spill som definitivt fortjener opplevelsen din, og jeg håper at du får andre gode opplevelser som booster opp interessen - det samme kan jeg jo si om meg selv, forsåvidt.

Siterer Marlboro Red:
Grunnen til at jeg fikk anledning til det, er at en av brukerne her på GR satte himmel og helvete i gang


Utrolig nok er dette ingen overdrivelse.

Siterer Marlboro Red:
denne voldsballetten av en asiatisk gangsterskrøne


Jeg elsker å se variantene av hva folk kaller The Raid 2 - selv promoterte jeg den vel som Årets desidert blodigste voldsfest når jeg prøvde å lokke med folk.

Siterer Marlboro Red:
Og det var vel verdt det !


Veldig godt å høre dette også, for det er definitivt ikke en film for alle. I mine øyne overgår den definitivt Kill Bill, og du nailet virkelig med bildet i denne bloggen, som står som en av favorittscenene mine i filmen.

Siterer Marlboro Red:
SirThommas ! I sannhet en handlingens mann.


Med DEN cliffhangeren, føler jeg en økende trang til å komme meg tilbake på bloggfronten.
  • 0
Lov meg at du ser et par episoder med Misfits. Ligger på Netflix.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer SirThomas:
Liker hvordan du blander temaene, holder oss oppdatert på litt av hvert, for i det hele tatt å få gjort det til en kort og fin Jeg lever, og dette er hva jeg har de siste månedene-type blogg.


Med disse to setningene åpnet det seg et helt nytt og udekket segment i den journalistiske jungelen der ute. Et felt som bare skriker etter å bli dekket. : Blogg-anmelder

Siterer SirThomas:
Jeg nyter heller en minneverdig film, og en god filmprat setter jeg naturligvis høyt.


Godt å høre. Da er vi to.

Lagt til 2014-09-28 09:20:
Siterer bent_a:
Lov meg at du ser et par episoder med Misfits. Ligger på Netflix.


Det har jeg gjort, men det ble med et par episoder.. Det traff meg ikke helt.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Takk for det. 2kg opp i vekt er en liten pris å betale for å få smak og luktesans tilbake


Blir de to sansene døyvet av røykingen? To kilo her og to kilo der har ikke så mye å si, spesielt når de legger seg akkurat rundt bisepsene.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Blir de to sansene døyvet av røykingen?


Spesielt luktesansen. Jeg føler meg som en blodhund nå, i forhold til før..

Siterer remote:
To kilo her og to kilo der har ikke så mye å si, spesielt når de legger seg akkurat rundt bisepsene.


Ja det er sant. For det er der det har lagt seg
The gavel corrupts
  • 0
Gratulerer med 13 måneder, er selv på 4 året uten fast røyking (tar en hvis jeg er i festlig lag med noen som røyker, noe som er svært sjeldent)
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Gratulerer så mye med røykestoppen Dette gir vel også muligheter for å kjøpe flere spill i stedet for tobakk


God blogg og gleder meg til å lese flere
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Grattis med røykestopp mister. Og ikke vær redd; Om syv år vil du ikke savne røyken lenger..bortsett fra lukten av tobakk...lukten av en tent røyk..følelsen av å ha en tent liten j*vel mellom fingrene..
Ja, det er meg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!