Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg kjøpte Bordelans 2 til ps3 fordi jeg ville prøve det. når jeg hadde spilt gjennom hele spillet følte jeg ikke at jeg hadde fått det jeg betlate får. når jeg var ferdig med å spille spillet så jeg kjemp mot jack i siste dlc. men hva er vitsen når du kjøper et helt nytt spill vil du ha hele spillet. folk sier jeg bare er sutrete eller bare sur jeg savner tiden da jeg kunne ta frem min nitendo 64 og spille hele spillet.
  • 0
Kan skjønne frustrasjonen. Det finnes ikke en ultimat versjon hvor dlc følger med?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Har hørt at lanser skal være koselige leketøy.

Neida, mange utgivere misbruker uheldigvis DLC-funksjonen. Men hey, mange misbruker jo patch-funksjonen for å slippe spill tidligere enn de skulle vært sluppet. Det er nesten verre i mine øyne.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer remote:
Kan skjønne frustrasjonen. Det finnes ikke en ultimat versjon hvor dlc følger med?


Handsome Collection - Borderlands 2 + Pre-Sequel med alt av DLCer. AWESOOOOOME!

Siterer The Cookiemonster:
Har hørt at lanser skal være koselige leketøy.

Neida, mange utgivere misbruker uheldigvis DLC-funksjonen. Men hey, mange misbruker jo patch-funksjonen for å slippe spill tidligere enn de skulle vært sluppet. Det er nesten verre i mine øyne.


Jeg synes ikke Gearbox og 2K havner i denne kategorien. Både Borderlands og Borderlands 2 er ganske fullverdige spill. DLCene er bare pynt på kaka i dette tilfellet, synes jeg da.


Litt usikker på hva OP egentlig snakker om..?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!