Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er ikke syk i hodet, jeg bare slipper ut det alle andre holder inne.
Min bror

En blogg jeg skriver i halvfylla mens jeg fullfører den siste (eller første?) Heineken før jeg skal gå å legge meg, klokken er blitt masse og det er allerede minst 2 timer siden jeg tok meg et runk, derfor kommer avsnittene til å gå eller føltes ganske treige, i og med at jeg kommer til å lage nye avsnitt ofte.

At jeg så The Revenant tidligere på kvelden er nok ikke så viktig.

Klokken var 00:54 eller hva faen, og vi måtte ha noe å gjøre. Ovenpå. 80 kr for inngang, lett!

Kjip stemning, kjente få. Vi beveget oss videre til Fotballpuben, og siden humoren min er like stiv som trangen enkelte jenter hadde med å knuffe, fant vi fort ut at FUCK DETTE og var relativt klare til å dra hjem.

Ringte til et visst antall sjåfører for å sjekke om noen kunne kjøre, alle drakk. Selvfølgelig drikker folk, det er lørdag.

Uansett, mens han jeg er med sjekker hvordan det står til med sjåfører, skjer det noe merkelig.

Alle har vel en sånn fyr de ikke liker, og som ikke liker deg tilbake. Eller omvendt. Uansett, jeg har også en sånn fyr. Og plutselig sa stemmen hans Hei Thomas i dét han satte seg ned, med mindre han satt allerede.

Alt jeg kan si er at han er en kompis av en kompis, og jeg kom til å gjøre dårlig inntrykk på han en gang jeg tok med meg en annen brus inn på resturanten vi var på, eller kom på. Medbrakt drikke var uansett ikke noe pluss i boken hos denne karen, for han hadde jobbet i bransjen. Så sånn begynte det.

Han er veldig glad i å påpeke ting, så la oss kalle han Mister Innlysende.

Kompisen min kom uheldigvis til å spørre om Mister Innlysende røykte, men det gjorde han ikke. For det var nemlig farlig.

Røyker bare når jeg er full unnskylder kompisen min seg med, noe de fleste av oss gjør.

Det er ikke bra forsikrer Mister Innlysende

Røykte fast før kommer det fra kompisen min igjen.

Det er heller ikke bra fortsetter Mister Innlysende, som om han ikke ble hørt første gangen.

...og sånn fortsatte det helt til jeg fant plass i samtalen til å si at moren min på 48 år røyker, og at hun begynte et eller annet sted etter at hun ble 18.

Da var det plutselig helt greit, for hadde man først røykt halve livet, så kan man jo like gjerne dø av det også. Han sa forresten ikke det siste der, jeg bare antok at det var budskapet.

HAR DU PRØVD ANDRE TING DA? spurte jeg som om jeg var Kaptein Sabeltann.

Det hadde han absolutt.

Noe som førte til at hele diskusjonen eskalerte når kompisen min spurte Hvordan kan du si at røyk er farlig når du har prøvd [sett inn andre ting enn røyk her]

Men hele grunnen til at han hadde prøvd det andre, var grunnen til at han visste at røyk var så farlig.

Måtte gudene og DiCaprio vite hvor logikken kom fra.

Det var som å være himmelen, sa han. Og så døde man.

Han hadde nemlig kreft.

Jeg kan ikke dy meg i å poengtere vendingen i stemningen, for det var akkurat sånn det føltes for meg, eller oss.

Kanskje jeg ikke vet. Er det moralen som gir deg et skikkelig ballespark når den du ikke liker forteller deg noe sånt? Kanskje jeg burde være der med han, til bussen kom.

Men det var ikke kompisen min interessert i, så vi gikk tilbake på et utested der vi tok oss noen øl og shottet til flaska var tom. Bartenderen var grisefin, men selv den indre stemmen min fortalte meg at jeg ikke på noen som helst måte burde spille videre på det.

Godt at jeg har kompiser som hadde arrestert meg i et eventuelt forsøk.

Det neste jeg husker var at vi tok helt av på dansegulvet!!

Og så ble det happy ending på bussen. I hvert fall når jeg bare hadde 50 kr i smått og fikk låne penger av en fremmed mann jeg aldri fikk navnet på. Kanskje det var Gud.

God natt.
  • 0
Ikke dra ut på byen, det går aldri bra. Hold deg hjemme og spill litt Sims.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Ikke flørt med bartenderen heller. Hun kjenner alltid en kar som samler kneskåler som valuta.
Siterer onkelcleo:
Ikke flørt med bartenderen heller. Hun kjenner alltid en kar som samler kneskåler som valuta.


Det var omtrent noe sånt jeg hadde tenkt å si, men noen hadde kommet meg i forkjøpet.
The gavel corrupts
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Vil bare påpeke at jeg IKKE mikser tequila med [sett inn andre ting enn røyk her]
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
kul blåg
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!