Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Yo, folkens. Wazzup?

I denne bloggen vil jeg stille det største og det mest kontroversielle spørsmålet som noensinne har blitt spurt i hele GR sin historie. Når skal Jeppzki bli morderator?

Jeg har jo uten tvil fortjent denne beærede stillingen, som skiller mannfolk fra guttunger, guder fra maur og Jeppzki fra de skitne og karakterløse brukernavnene dere alle egentlig er.

Jeg er jo så mye bedre enn alle dere, bortsett fra noen få, hvis navn ikke skal nevnes her. Alle dere andre er jo så anonyme og lik hverandre. Dere er jo så dumme og lite spesiell at dere gjør meg kvalm.

Vi vet alle her inne at jeg er bedre enn dere. Men likevel er jeg fortsatt ikke moderator. Hvorfor?

Jeg har ikke tenkt å svare på akkurat det spørmålet. Men jeg har mine anelser. The Heretic er uten tvil en del av ligningen.

Ikke bæsj i buksa.
  • 0
Jeppzki4President#2016
mah boi
  • 0
Tryhard Jetzki.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeptzki4Galehust#2016
  • 0
Må bare understreke at jeg ga deg et fullverdig svar, men det står i tråden under grunnet noe mixup greier

Lagt til 2016-01-29 00:04:
Forresten så bæsjer jeg i buksa akkurat når jeg vil. Har du noe imot det foreslår jeg at du drukner deg selv i dødehavet.

Cheers
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Jeppzki:
morderator


Festlig.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Festlig.


Og så tvunget og forutsigbart.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Og så tvunget og forutsigbart.


Hva mener du, din ******** bergenser?
  • 0
Ja, det er det på tide å bytte ut noen av de nåværende moderatorene..
Kanskje vi kan stemme på hvem som bør ta sin hatt og gå?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Hva med god, gammeldags avstemning gjennom kamp? Finn en konkurrent, så knekker vi en biljardkø i to og slenger den ene inn i ringen.

Let battle be joined, fucknugget.
  • 0
#hyll
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer bent_a:
Ja, det er det på tide å bytte ut noen av de nåværende moderatorene..
Kanskje vi kan stemme på hvem som bør ta sin hatt og gå?


Det høres fryktelig urettferdig ut mot Ola-Christian.
  • 0
Dette var en typisk Jeppzki-blogg. Bare så synd at den første "Jeppzki som moderator" bloggen forsvant da han slettet alle bloggene sine, slik at nykommerne tror at dette er første gangen han har skrevet om ønsket om å passe på alle GR-brukerne.
  • 0
Det spørsmålet har jeg selv stilt meg mange ganger. Jeg har alltid vært en pådriver for at Jeppzki skal bli moderator, men jeg får ikke støtte fra de andre moderatorene. Jeg trenger økonomiske midler for å få gjennomslag. Derfor ber jeg alle som støtter Jeppzki, inkludert ham selv, til å overføre et beløp mellom 5000-10000 kr til min konto så fort som mulig. Sammen kan vi få til dette.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer Jeppzki:
Jeg er jo så mye bedre enn alle dere, bortsett fra noen få, hvis navn ikke skal nevnes her.


Takk, forresten.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!