Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Om noen veldig få dager er det klart for Geekon, Outlands nyeste store satsing! Det blir to dager med morro for hele familien, og en godtebutikk for alle som er interessert i bøker, tegneserier og spill. Siri Pettersen kommer, Rob DenBleyker fra Cyanide and Happiness kommer, og Svetlana Quindt aka Kamui Cosplay kommer!

I tillegg til dette blir det også et spennende debattpanel med Pressfire, LevelUp og Gamereactor! Jeg tror dette kan bli en ekstremt interessant samtale som alle som er interessert i spill og spilljournalistikk burde få med seg!

Geekon avholdes den 9 og 10 april på Kongress-senteret og du kan lese mer om det her:

http://geekon.no/

Ikke bare skal GameReactor-folk delta i storstilt debatt, men jeg har også fått æren av å bidra med mine insane intervju-skillz, og skal intervjue både Siri Pettersen og Rob DenBleyker!
Målet mitt er å ikke kaste opp på scenen...

Er det noen av dere som har tenkt å ta turen?

  • 0
Av alle landets Kongress-senter.. Hvilket er det snakk om ?
The gavel corrupts
  • 0
Lykke til med intervjuer! Har dessverre ingen planer om å dra, det får du bare bære.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Av alle landets Kongress-senter.. Hvilket er det snakk om ?



Haha, beklager!

Det er i Oslo

Siterer remote:
Lykke til med intervjuer! Har dessverre ingen planer om å dra, det får du bare bære.


Oh noes

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!