Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Aight, jeg anser meg selv som ganske kunnskapsrik. Jeg vinner alltid i kunnskapsrelaterte spill - Trivial Pursuit, Besserwisser, Alias, you name it, I win it. Runner alle quizzene på Buzzfeed og Mentalfloss lett. Jeg har knust mine søsken i Buzz så mange ganger at spillet nå ligger gjemt i en kasse på loftet.

I know shit, for å sei det sånn.

Så jeg var rimelig høy i hatten da jeg deltok på Magnus og Jon Catos Spillquiz på Tilt første gang...

Hatten min var rimelig lav da jeg dro... Av nærmere 60 spørsmål kunne jeg svare på ca syv, så intenst høyt var nivået. Det har gått litt bedre i senere tid, men jeg, og resten av laget mitt (hvis navn skal forbli ukjent), klarer sjeldent å karre oss over midt på treet.

Hver gang jeg forlater quizzen vurderer jeg å skifte navn til Jon Snow.

Men det er faen så gøy da. Og folka er hyggelige, selv om vi har lyst å knuse alle ned i de kunnskapsrike nerdestøvlene sine...

Så hvis du tror du vet mye om spill, og kunne tenke deg å sitte i et lite rom i 2 timer med andre spillentusiaster, utviklere og journalister, bør du bli med på Magnus og Jon Catos Spillquiz. Men vær forberedt på å feile fullstendig.

Jeg kan heldigvis trøste meg med at jeg er relativt flink til å skrive, selv om jeg tydeligvis ikke kan noenting om spill :P

P.S

Jeg innser at jeg ikke har postet en blogg siden april, men jeg har vært opptatt med viktige ting, jeg lover. Det kommer vel en blogg om det også etter hvert.
  • 0
Siterer Suzanne Berget:
Av nærmere 60 spørsmål kunne jeg svare på ca syv, så intenst høyt var nivået.

Det var så høyt altså???
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Suzanne Berget:
Åja, så du tror du vet mye om spill??

Jeg gjorde det, men det håpet ble knust i tusen biter nå....
Får revurdere livet. Kanskje begynne med strikking.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg kan ingenting om spill.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jeg har spilt enormt mange spill, men jeg kan veldig lite om spill, så hadde neppe gjort det bra på en quiz. Selv en basert rundt favorittene mine.

Bedre på filmquiz
  • 0
Siterer remote:
Siterer Suzanne Berget:Av nærmere 60 spørsmål kunne jeg svare på ca syv, så intenst høyt var nivået.

Det var så høyt altså???

Jepp, følte meg omtrent like flink som da jeg deltok i en dev-lead multiplayer session i Gears of War 4.

Siterer Glorfindel:
Siterer Suzanne Berget:Åja, så du tror du vet mye om spill??

Jeg gjorde det, men det håpet ble knust i tusen biter nå....
Får revurdere livet. Kanskje begynne med strikking.

Strikking er koselig da. Jeg vil gjerne ha et regnbuefarget skjerf og en lue med enhjørninger på!

Siterer Taktikkeren:
Jeg kan ingenting om spill.

Ikke jeg heller, tydeligvis

Siterer TK Art:
Jeg har spilt enormt mange spill, men jeg kan veldig lite om spill, så hadde neppe gjort det bra på en quiz. Selv en basert rundt favorittene mine.

Bedre på filmquiz

Da kan jeg anbefale en ordentlig snasen filmquiz på Cinemateket som arrangeres en onsdag hver måned
  • 0
For en 90-talls gutt som meg som stort sett spiller vestlige spill og indietitler på Steam, så kunne jeg like gjerne dukket opp på quizzen med doktorgrad i spillene jeg spiller og likevel havnet på siste plass. Når man får spørsmål som hva spillet som fetteren til tremenningen til Peter Molyneux lagde på 80-tallet het, får man bare ta seg en dyp slurk av ølen og sende et aggressivt blikk bort til Jon Cato.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!