Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Den siste tiden har jeg drevet og testet en gaming-laptop for GR, og i min inngående testing har jeg valgt å spille en del Doom.

Og jeg har innsett en ting: Jeg tok feil i anmeldelsen min tidligere i år. Dette er ikke et 7/10- spill.

Dette er definitivt et 11/10-spill, om ikke mer. Nå som jeg har fått bruke litt ordentlig tid på spillet, og har kunnet spille kun for gøy har det vært en helt annen opplevelse!

En helsikes intens og stressende opplevelse, men gud bedre så jævlig morsomt!!

Jeg orker ikke å spille i mer enn 40 min av ganga for langvarige adrenalinrush er slitsomme. Jeg dør ofte. OFTE. Jeg banner og brøler oftere. Men akkurat nå kunne jeg ikke tenke meg å spille noe som helst annet.

Doom, ass.
  • 0
Er en ganske smooth tone i spill/filmopplevelsesbloggene dine - man pleier å få høre det når Suzanne er supergira på noe!

Kjøpte CE av Doom (hvorfor gjorde jeg det egentlig?), spilte det en 2-3 ganger før jeg la det vekk og ikke fant motivasjonen til å starte det igjen. Sendte det avgårde til en av favoritt medlemsanmelderne mine her på GR, i håp om at han skulle få ut litt av hvert i det, og forhåpentligvis sende det i retur når han har ferdigrunka det som er av digitale monstre.
Har du oppdatert anmeldelsen også?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Bra at det går an å endre mening. Jeg har ennå tilgode å spille (hvis man ser bort fra demoen), men det eller dark souls 3, blir nok julegave til meg selv, denne jula.
-Kill -Loot -Return.
Da ble det både Dark Souls 3 og Doom på meg, takket være salget på ps-store
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Eneste stor lærdom dette.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Syns det virker som et interssant spill! Godt mulig det blir et kjøp i nærmeste framtid.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!