Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
Baysidebes
Baysidebes
Hei.

Er det noen her som spiller Dying light på Xbox One?
Jeg er en av de som ikke har gått lei av å denge løs på zombier i Dying Light, akkurat nå om dagen så spiller jeg igjennom Hardcore mode, er det noen som blir med på en utfordring? Tørr du/dere?

-AWB StarKiller

remote
Moderator
remote
Har ikke prøvd dette, nei, men i kampen med alle zombie-spillene, er det nok vanskelig å slå igjennom. Selv har jeg ofte sansen for slike spill. Kan nevne mange jeg har likt i fleng. Skal sjekke ut spillet.

«Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Baysidebes
Baysidebes
det er verdt å ta en titt.

Det er litt annedledes enn andre zombie spill, det virker noen ganger som om du er i en film
Spillet er stort da om med at du får veldig mange side oppdrag som går med på å hjelpe de som har overlevd.

Du får oppgradert både våpen og ferdigheter som blant annet å knekke nakken på zombiene, hoppe over dem når du løper mot dem og blant annet skli bortover bakken og dytt den ned tak ganske intenst på natterstid fordi da er zombiene sterkere og om natten så kommer det ut noen litt større muterte zombier som du ikke vil yppe på deg

-AWB StarKiller

sideswipe
sideswipe
Siterer Baysidebes:
det er verdt å ta en titt.

Det er litt annedledes enn andre zombie spill, det virker noen ganger som om du er i en film
Spillet er stort da om med at du får veldig mange side oppdrag som går med på å hjelpe de som har overlevd.

Du får oppgradert både våpen og ferdigheter som blant annet å knekke nakken på zombiene, hoppe over dem når du løper mot dem og blant annet skli bortover bakken og dytt den ned tak ganske intenst på natterstid fordi da er zombiene sterkere og om natten så kommer det ut noen litt større muterte zombier som du ikke vil yppe på deg

-AWB StarKiller

Har addet deg, får se om jeg tør å spille Nightmare med deg(i form av at det blir mye rage).

Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Baysidebes
Baysidebes
hei ja, haha, det er ganske intenst når du spiller alene, men sammen med andre folk så er det mega kult og gå rundt og loote.

skal se når jeg kommer hjem fra jobb

Xtord
Xtord
Siterer sideswipe:
Har addet deg, får se om jeg tør å spille Nightmare med deg(i form av at det blir mye rage).

Haha, skader jo ikke prøve et forsøk eller to Vurderer å kjøpe dette på ps4 nå siden det er på salg.... men ,ja før håpe du og Baysidebes for ordnet det og spilt litt sammen. Uten at du raget lol Ikke vondt ment.

sideswipe
sideswipe
Siterer Xtord:
Vurderer å kjøpe dette på ps4 nå siden det er på salg

Anbefaler deg å skaffe deg det, er et veldig gøy spill å spille med venner, en ny tvist på zombiesurvival sjangeren, hvem har ikke hatt lyst til å være en parkour ekspert i en Zombieapokalypse xD?

Dette er vel det eneste spillet jeg forhåndsnedlastet før det kom ut i januar 2015.

Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Xtord
Xtord
Siterer sideswipe:
Anbefaler deg å skaffe deg det, er et veldig gøy spill å spille med venner, en ny tvist på zombiesurvival sjangeren, hvem har ikke hatt lyst til å være en parkour ekspert i en Zombieapokalypse xD?

Sant , så lenge det er hakk bedre enn dead island , som bare var ok med venner. Sant , hvem har ikke lyst til det, høres bra ut det med parkour ekspert.

Siterer sideswipe:
Dette er vel det eneste spillet jeg forhåndsnedlastet før det kom ut i januar 2015.

Kult , levde opp til forventningene da skjønner jeg eller?
Vel , jeg hadde en del spill siden 2012 det var vel det året spill som jeg forhåndsbestilte begynte å ikke leve opp til trailere, ratings ( kanskje) og forventninger. De siste to kanskje tre åra prøver jeg å unngå å forhåndbestille. Å hvis jeg skal må det var en etterfølger til et spill jeg liker svært godt av en solid utvikler, men der har jeg å begynt å gå litt på små blemmer sånn etter hvert. Hd collection er det eneste jeg er relativ safe på.

PS: må da finne en som blir med på dying light coop på ps4 da

yosraz
yosraz
Siste kommentaren ble skrevet i januar i år så jeg er kanskje for sent ute med å skrive i denne tråden. Men jeg tar sjansen. Jeg fullførte The Following for noen dager siden og er 110% fornøyd med spillet. Noen spill setter standarden for kommende spill i en sjanger slik Half-Life gjorde en gang i tiden og inspirerte til for eks. Halo. Etter min mening er Dying Light et slikt spill. Jeg finner ærlig talt neste ikke noe galt med spillet. Javisst var det noen glitcher her og der, men ikke så alvorlige at de ødela spillingen. Musikken var BRA. Såpass bra at jeg lagde en music mod til Stellaris om det. Når jeg fullfører et spill og blir trist fordi det er slutt, da har spillet gjort mye riktig. Og det synes jeg at DL har gjort. Håper virkelig det kommer en oppfølger.

Xtord
Xtord
Siterer yosraz:
g fullførte The Following for noen dager siden og er 110% fornøyd med spillet. Noen spill setter standarden for kommende spill i en sjanger slik Half-Life gjorde en gang i tiden og inspirerte til for eks. Halo.

Nice i det du har fullført det så kjøpt jeg det. Hvorfor nevner alle half life og ingen deus ex.

Nei, da uansett nå har jeg selv også kjøpt Dying light.

SirGalahad
SirGalahad
Kjøpte dette nettopp. Gleder meg veldig til å få det så meg og xtord kan spille igjennom det coop Kjøpte det på PS4 tho.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!