Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sup?

Som tittelen sier er jeg endelig ferdig med denne fiaskoen av en julekviss. Jeg vil si det er like mye min skyld som deres at den ble så dårlig. Jeg ser nå i etterpåklokskapens glød at jeg burde ha hatt flere spørsmål og litt mer strengere regler. Kanskje lærer jeg til #PAASCHENOETTER ...

Jeg prøvde uansett å få dere til å stemme på det beste svaret for å deretter gi ut flere poeng basert på poeng, men det ble det ikke noe av. Jeg prøvde meg på dette siden det var åpenlyst at Quinzel kom til å vinne. Men dere ville heller være dumme. Ja ja, hvis det er noe Trump har bevist er det at man aldri skal undervurdere dumhet.

Glorfindel sa uansett at remote hadde det beste svaret, men det forandrer jo ikke hvem vinneren er. Så her er sluttsummen:

- Quinzel: 3
- remote: 2
- Taktikkeren: 2
- Sir-Thomas: 2
- The Cookiemonster: 0


Så gratulerer Quinzel! Du bestemmer hvordan du vil motta premien din, som er på hele 250 kr. Send meg detaljene på PM så skal jeg sørge for at du får din premie. Jeg var også dum og lovde andreplass 50 kr, men som dere ser har hele tre personer delt andre/sisteplass, og jeg har ingen intensjoner om å gi ut 150 kr. Jeg foreslår derfor at dere blir enige med hverandre i plenum om hvem som skal vinne andrepremien. Hvis dere synes det er urettferdig så er jeg helt enig.
Du er bare feminist.
På tide å dra frem et klassisk Jetzki sitat: "Get on my level".
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Foreslår en konkurranse der man argumenterer for hva de 50kr skal bli investert i. Vinneren kan bli valgt av Jeppzki eller det kan være avstemning.

(Evt. kan de krangle om hvem som er fattigst)
Veni, Vidi, Dormivi
ST og remote får krangle. Trenger ikke å robbe han for de 50kr...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Jeg skal investere de 50 kr i Hjelpeaksjonen for blinde barn med aids og borreliose og utlagt tarm ved å kjøpe en is og stirre inn på avdeligen deres fra den andre siden av gata mens jeg slipper en selvgod smyger.

Hva skal du, SirThomas?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer remote:
Jeg skal investere de 50 kr i Hjelpeaksjonen for blinde barn med aids og borreliose og utlagt tarm ved å kjøpe en is og stirre inn på avdeligen deres fra den andre siden av gata mens jeg slipper en selvgod smyger.

Hva skal du, SirThomas?


Som jeg skrev i bloggen din, remote. Du er litt av en kjernekar du!
Bloggserien var forøvrig noe av de mest bedritne på lenge ja.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Bloggserien var forøvrig noe av de mest bedritne på lenge ja.


Er du sikker på at du bare ikke kom med bedritne svar?
En god blanding.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Så hyggelig at jeg vant
Siterer Quinzel:
Så hyggelig at jeg vant


Nå ble du riiik.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Siterer Quinzel: så hyggelig at jeg vant

Nå ble du riiik.



Jaaa ass!!! Ka-chiiiing! Bader i pengene jeg fikk av han^^
Jeg trenger et ordentlig svar, SirThomas.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Så, har dere kommet frem til hvem som vinner 50 kr?
  • 0
Siterer remote:
Jeg trenger et ordentlig svar, SirThomas.


Joker sitt ukestilbud for en 10'er er denne uken en stor Tine Sjokomelk, så jeg har funnet mitt call! Jeg skal investere 50 kroner i 5 sjokomelk. Masse vitaminer.
Siterer Jeppzki:
Så, har dere kommet frem til hvem som vinner 50 kr?


25 til remote og 25 til ST
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer SirThomas:
Joker sitt ukestilbud for en 10'er er denne uken en stor Tine Sjokomelk, så jeg har funnet mitt call! Jeg skal investere 50 kroner i 5 sjokomelk. Masse vitaminer.


Søren klype, dette er mye bedre. SirThomas er vinneren av andreplassen.

Altså vinneren av plassen for den første taperen.

Jeg vinner plassen for den andre taperen, så vet ikke hva som er verst.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Okei, da kan SirThomas kreve sine 50 kr hos meg via PM eller fb eller whatever.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!