Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag skulle jeg dra på kino med min bror og en kompis. Vi skulle se SWITCH og jeg gledet meg.
1 time før filmen startet, dro jeg hjem til kompisen min og løp til bussen.

men før dette, hadde jeg kjøpt meg noe å drikke på en lokal gatekjøkken.
jeg ga mannen bak kassa, en 1000 lapp og jeg fikk penger tilbake. (trodde jeg da)

Når vi annkom kinocity i Drammen, så var det fortsatt en halv time til filmen startet. og jeg benyttet denne anledningen til å gå til EB games rett over veien fra kino'n.

Det var da jeg så Call of Duty 4, og jeg ble helt gæærn. kompisen og jeg, sto med vær vårt spill og ventet i kø. etter kompisen hadde kjøpt så var det min tur, og jeg trakk opp lommeboka. men tror du ikke at jeg hadde bare 300kr >=(

Jeg ble flau og jeg gikk ut av butikken. Jeg ble veldig sint, og jeg skjønte ikke hvordan dette har skjedd. Så kom jeg på at jeg aldri hadde sett alle pengene jeg fikk tilbake.

Switch var bra, men jeg var i bitter humør, og jeg ville bare få tilbake den 500, lappen jeg manglet. jeg annkom gatekjøkkenet jeg hadde vært på, og de sa at de hadde gitt meg alle pengene tilbake, men de måtte uansett telle opp i kassa og de skal ringe meg i morra.

og da er det sødag så jeg må vente litt før jeg får COD4 imens spiller nok kompissen min seg ihjel i det jeg skriver.

snakk om uflaks.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
sånt skjer
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0
Offda, uflaks is a bitch.
Du får bare krysse fingrene og håpe på det beste.
  • 0
Stress man. Har vært oppi noe lignene situasjon. Var ikke snakk om hele 500 kr, men sånn kan det jo gå.
  • 0
jeg begynner med å si at dette er min type "Toppen av isfjellet" type uflaks. Værste som kan skje
2:.... Ossen klarer du å IKKE se at du IKKE får vekslepenger når du bruker en TUSENLAPP? Du er vel ikke sånn bortsjemt pappadalt som får 500 kr i uka for at du holder deg i live? Jaja...
Life's a bitch, hit it in the face before it gets to you.
Square Enix.
  • 0
Uflaks ja. Min type uflaks.. Synd med call of duty 4 da, for det er en genialt bra spill. Kjøpte meg det rett etter skolen på fredag..
Type here.
  • 0
du zechez. jeg er ikke en bortskjemt pappagutt nei.
jeg begynte å jobbe i fjor november, når jeg var 14 år.

foreldrene mine har ikke gitt meg noe penger siden.

så jeg jobber for mine penger.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg krysser fingrene for deg og håper de finner ut av de i kassen, noe som jeg dessverre tviler på - for det finnes noen uærlige rundt omkring...

Må få høre hvordan det går
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
han fikk det ikke igjen. men jeg har spleiset noen spill med kokiri så det er vel glemt. men fortsatt bittert.. JEG ble også sur....

hva tror du noen som ser de har fått en ekstra 500 lapp gjort? ringer ikke selvsagt.


har fortsatt ikke cod4 men de siste 3 ukene etter bursdagen vår har vi fått:

mass effect, assasins creed, guitar hero 3, naruto rise of a ninja. og det er vel litt å drive med. jeg har ikke kommet meg halveis gjennom noen av dem. og julen nærmer seg jo.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Tough Luck mate ...Menmen...kjukke fol i gatekjøkken med singlet og hoster oppi maten is a bitch
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Det var negativt..
  • 0
Føler meg deppa, når jeg leser denne bloggen igjen
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Din bortskjemte pappagutt Robin
  • 0
Husker når jeg ga mannen i gatekjøkkenet 10.000 kr
og jeg fikk tilbake 2000 kr i mynter.

Merket det ikke før jeg ankom kondomeriet i sverige.. føler meg deppa
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Jævlig kjipt. Fikk du noen gang pengene tilbake?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Nei, men han fyren bak kassa mista rettigheten til å drive gatekjøkken.
Karma er en virkelig greie ser det ut som.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Nei, men han fyren bak kassa mista rettigheten til å drive gatekjøkken.
Karma er en virkelig greie ser det ut som.


Men de må vel ha drevet med annet fark også?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!