Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mitt bidrag Stafettbloggen's første tema: ACTIV17Y, er en gjenoppliving av en bloggserie jeg skrev med hyppige mellomrom for noen år tilbake. For vi er faktisk der, og jeg ble direkte sjokkert selv, da jeg avleste datoen for når min siste blogg i denne serien ble skrevet: 17 juni 2014.

På tide å tenne ny gnist i ilden, tenkte jeg. For den nye eller også glemsomme leser, er Games and Stuff en serie hvor jeg pleier å gå gjennom det som skjer på spillfronten i gjeldende måned. Samtidig som jeg også drar opp andre ting jeg kan ha støtt borti i samme periode.

The games

Januar pleier i tradisjon tro å være en litt treg måned på spillfronten. Det er sjeldent mange store utgivelser og ofte har jeg brukt denne måneden til å gjennomføre spill jeg ikke ble ferdig med året før. I januar 2017 har jeg ikke hatt så veldig mange i sistnevnte kategori og har heller ikke tatt meg bryet å gå løs på særlig mange titler jeg glemte. Bloodborne er kanskje det eneste, i tillegg til at jeg har dratt frem Overwatch mer hyppig igjen.

For noen dager siden, dukket det allikevel opp en lansering jeg hadde sett litt frem til. Tales of Berseria er siste tilskuddet i Tales serien, en serie hvor jeg selv har spilt 10 av spillene og anser den således som en av mine favoritter. Derfor har jeg alltid forventninger til et nytt spill og så langt har Berseria levert sakene bra. Kingdom Hearts 2.8 HD dukket også opp i posten forleden dag, men det har jeg enda til gode å få startet på.

The stuff

På «the stuff-fronten» har det skjedd litt av hvert siden forrige blogg ble skrevet. Da var jeg nemlig inne i siste år på bachelorgraden min i Idrettsvitenskap og var fremdeles usikker på hvilken retning jeg skulle gå yrkesmessig. Jeg hadde begynt å slå fra meg tanken om å jobbe på et treningssenter eller lignende og begynte heller å melde en interesse for å ta stien inn i skoleverket. Det endte jeg jo også opp med å gjøre og begynte i fjor høst i ny jobb på en skole i Ski, etter et årsvikariat i hjemkommunen. Kort tid etterpå klarte jeg også å rote meg til både bil og leilighetskjøp og kan vel derfor for alvor si å ha tatt steget ut i den store virkelighet.

Hva gjeldende måned angår, har det ikke skjedd fryktelig mye revolusjonerende, verken på jobb eller i privatlivet generelt. Eller, når ordet revolusjonerende blir nevnt, så er Green Day for øyeblikket på en ny turné: Revolution Radio Tour. Onsdag spilte de i Oslo Spektrum og undertegnede hadde møtt nok en gang. Som en fan av bandet siden ... et eller annet 90-tall, er jeg glad i nær sagt samtlige låter og stiller derfor ikke særlig strenge krav til hvilke låter de velger å fremføre live. Konserten var uansett, som tidligere ganger, svært bra og jeg håper de fremdeles velger å ta turen til Norge igjen i fremtiden.

<bild>
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Fint bidrag.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Heldig som fikk sett Green Day, så artig ut.

Ang "Hva gjeldende måned angår, har det ikke skjedd fryktelig mye revolusjonerende, verken på jobb eller i privatlivet generelt", tenker jeg at det er ganske digg. Men også at det er litt hva man gjør det til selv, for min del har det skjedd enormt mye denne uken. Har klart å bruke 15 000 kr på én uke, men det har også skjedd ganske mye tho.
Veldig bra blogg! Er blitt en fan av Green Day jeg også, spesielt etter deres siste album(så bra). Skjer ikke mye i Januar, mange spill jeg skulle ha gjort ferdig, nye spill blir kjøpt og jeg glemmer gamle.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Fin blogg. Bra initiativ.
-Kill -Loot -Return.
Siterer Glorfindel:
Kort tid etterpå klarte jeg også å rote meg til både bil og leilighetskjøp og kan vel derfor for alvor si å ha tatt steget ut i den store virkelighet.


Høres ut som du bare mangler kone og barn.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer remote:
Høres ut som du bare mangler kone og barn.


Det får jaggu drøye litt til.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det får jaggu drøye litt til.


Jeg kan være gudfar.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!