Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Aaaah, kjærlighet! Mitt favorittema of all time, ingen over og ingen ved siden av. Jeg kunne skrevet flere hundre sider om kjærlighet, men skal holde meg kort. Jeg skal nemlig ikke lese reglene så nøye og derav skrive alle tre mulige alternativer som denne kjærlighetsbloggen kan handle om, slå den! Challenge accepted.

1: Min kjærlighet for spillmusikk.

Spillmusikk har alltid betydd mye for meg, jeg husker svært godt fra da jeg var liten og spilte Zelda Ocarina Of Time bare for å høre på musikken. Spesielt var jeg kjempeglad i Zelda's lullaby og brukte bare å la spille stå på sånn at jeg kunne høre den sangen om og om igjen (dette var jo lenge før internett). Samme gjaldt spill som GTA Vice City, Zelda Majoras Mask, Donkey Kong Country, osv. Og den gangen jeg dro til London besøkte jeg en kjempestor film, spill og platebutikk, og der hadde de flere hyller dedikert til spillmusikk. Der sto jeg i 4 timer (stakkars Mamma og Pappa som måtte vente på meg) for å klare å velge mellom det jeg ville ha, mitt beste kjøp ble ofc Zelda Ocarina Of Time Original Soundtrack. Det er fortsatt en cd jeg hører på den dag i dag. Spillmusikk vil alltid være den type musikk jeg foretrekker, mest pga nostalgien det gir meg, vekker følelsene i meg og fordi det er ekstremt gode låter. Senest i dag fikk jeg et nytt soundtrack i samlingen min, selveste Unharted soundtracket. Spillmusikk er også noe jeg aldri blir lei, jeg kan høre de samme sangene flere ganger på rad og bare nyte det som om det skulle vært første gangen (det hørtes litt rart ut, but u get the point).

2: Cosplay, a love story! Kinda.

Jeg må jo skrive litt om cosplay også! Og det er noe jeg også elsker ekstremt høyt, det er jo tross alt hobbyen min. Blant annet fordi jeg lærer så mye av det, det er veldig gøy og det utvikler/utfordrer meg som person. Spesielt da jeg er på cons og bruker kostymet jeg har laget, jeg har gjort ting jeg aldri trodde jeg skulle ha mot nok til å gjøre takket være cosplay. Å være på con med kostymet man har laget er som en svær premie for alt arbeidet med kostymet, og alle timene med hardt arbeid er så verdt det. Cosplay har også gitt meg minner som gjør meg glad dypt i sjelen, rett og slett.

Så, her er min story: på mitt første con i kostyme så traff jeg en person som jeg håper jeg får kjenne resten av livet, ei som er HELT lik meg i humor, interesser, tenkemåte.. Ja, alt! Vi prater hver dag og de minnene jeg har med henne er noen av de beste i mitt liv. Vi snakker begge om hvor ekstremt tilfeldig det var at vi møttes og at vi er så glad for at det skjedde. Cosplay utfordrer meg også til å være den jeg virkelig er, det er liksom ingenting som er flaut eller rart fordi jeg har på cosplay. Det å bare gå frem å snakke med hvem som helst uten noe som helst nervøsitet eller flauhet er herlig! Og det at noen kommer bort til meg for å si at jeg har et ekstremt fint kostymet er en utrolig god følelse. Jeg får nye venner hver eneste gang jeg er på et con, noe som er helt fantastisk. Og DET, my friend, er kjærlighet. Altså kjærlighet through friendship, noen som alltid er der for deg, støtter deg og som man har det kjempegøy med! Så det er uten tvil en hendelse som betyr enormt mye for meg, altså da jeg møtte min fantastiske venninne.

Hvis dere vil høre en faktisk historie som handler om kjærlighet, som i forelskelse, så kan jeg si at venninna mi traff sin nåværende kjæreste på samme con som hun traff meg, noe jeg synes er kjempesøtt! Jeg har blitt sjekket opp på con selv, haha. Og det øker bare selvtilliten min masse. Et con er som å være på byen, bare uten rus, så folk faktisk husker deg etterpå.

3: If I wrote you a symphony, just to say how much you mean to me, what would you do?

Denne har vel alle ventet på tenker jeg, men ja, håper ikke jeg skremmer vedkommende bort. Men sjansen er vel verdt å ta. Men jeg ønsker å skrive en liten tekst til en jeg er takknemlig for å ha blitt kjent med her på GR. Jeg visste hvem han var fra før av, men kun hans username. Det eneste jeg visste var at denne mannen var veldig flink og en ordentlig person som hadde orden på sakene.

Men denne personen har forandra meg og hjulpet meg mye uten å selv vite det etter at jeg ble kjent med han. Da jeg kom tilbake til GR i november, så hadde jeg egentlig gitt opp menn og trodde aldri jeg faktisk kom til å klare å "falle for" noen igjen eller interessere meg for noen. Jeg hadde NULL interesse for noen og hadde gitt opp helt. Men da jeg ble kjent med vedkommende så viste han meg at det faktisk finnes menn som han, menn som jeg ikke trodde fantes. En som har samme interesser som meg, er utrolig morsom, snill, omtenksom og gir av seg selv til andre. En mann som er veldig lite selvopptatt. Og jeg tror ikke vedkommende vet selv hvor fantastisk og god han er.

Jeg kan si hva som helst til han, og jeg vil alltid få et ærlig svar tilbake. Og selv om jeg forteller personlige ting om meg selv som ikke så mange vet, så er han alltid støttende og fortsetter å holde kontakten, noe jeg er kjempeglad for. Og jo mer jeg blir kjent med vedommende, jo gladere føler jeg meg, mest fordi han beviser at det finnes personer som han der ute, som er gode from deep within, behandler alle med respekt og som ikke dømmer. Og fordi han er seg selv så har jeg klart å bli litt betatt av han, noe som er kjempeflott at jeg selv kjenner at jeg klarer å like-like noen igjen, interesse meg for menn og ha troen på kjærligheten igjen. Selv om det kanskje aldri blir noe, så håper jeg i alle fall å fortsette å ha et godt vennskap til han. For en person som han er en alle burde ha i livet sitt, for han er faktisk sånn alle menn burde være, i min mening. Og han er den eneste jeg har møtt som er akkurat sånn jeg liker og foretrekker, en positiv person som bare løfter meg høyere, bare ved å være seg selv. Så han har gjort veldig mye positivt for meg, gitt meg troen og ikke minst så har jeg fått en god venn jeg synes er kjempekoselig å snakke med.
Så takk til deg.

Det ble passe klissete følte jeg, men at least I am honest.^^

No mobbing og ingen gjetting hvem vedkommende er.
Vær heller litt tøffe selv, skriv et like ærlig og seriøst innlegg som meg, I'm pretty sure jeg er den eneste som tør det ;)

Uansett så har jeg vært veldig anti-valentinsdagen hele livet, men i dag er faktisk første gang jeg liker dagen og har faktisk hatt en tipp topp dag. Har dere hatt en fin valentinsdag?
Flott blogg. Skikkelig tøft gjort av deg å si det du sier på nr.3, credz. Hadde jeg aldri turt, selv om navn ikke er nevnt. Ellers en underholdende blogg som jeg likte å lese, flere pliz.
The D' is silent.
Siterer Finalfantasyfrelst:
Flott blogg. Skikkelig tøft gjort av deg å si det du sier på nr.3, credz. Hadde jeg aldri turt, selv om navn ikke er nevnt. Ellers en underholdende blogg som jeg likte å lese, flere pliz.


Jeg er en tøffing. ;) Men tusen takk, snille deg, for en så fin kommentar. Aww, hvis du finner på et tema så skal jeg skrive, vet du^^
Meget solid blogg. Som Finalfantasyfrelst sier nr 3 er creds, bra å tørre det, kult å lese om. Hvilke uncharted soundtrack kjøpte du? det til nr 1? jeg har soundtracket til 2 ern + andre soundtrack liggende hjemme. Tøff blogg. Har ikke tenkt over at det er valentine dag for å være ærlig. For engangskyld mye å gjøre på jobben... som vanlig dog for få som tar initiativ , og en ellers god kveld med fotball og en episode fringe...
Kanskje denne bloggen var det som skulle til for at jeg skal skrive flere blogger ,jeg vet ikke , hvertfall kult å lese noen som skriver hva skal vi si... noe som er litt tøft... jeg har ikke motivasjonen helt inne nå, men ja uansett igjen fortsett å skriv bloggene dine. Jeg leser de
Siterer Xtord:
Meget solid blogg. Som Finalfantasyfrelst sier nr 3 er creds, bra å tørre det, kult å lese om. Hvilke uncharted soundtrack kjøpte du? det til nr 1? jeg har soundtracket til 2 ern + andre soundtrack liggende hjemme. Tøff blogg. Har ikke tenkt over at det er valentine dag for å være ærlig. For engangskyld mye å gjøre på jobben... som vanlig dog for få som tar initiativ , og en ellers god kveld med fotball og en episode fringe...
Kanskje denne bloggen var det som skulle til for at jeg skal skrive flere blogger ,jeg vet ikke , hvertfall kult å lese noen som skriver hva skal vi si... noe som er litt tøft... jeg har ikke motivasjonen helt inne nå, men ja uansett igjen fortsett å skriv bloggene dine. Jeg leser de


Kjøpte uncharted 2 soundtracket, jeg liker det best.
Og takk for fint og langt svar
Takk! Gøy å blogge, men bruker så lang tid på å skrive de. Meget sjeldent jeg tar meg tid til å prioritere å sitte ved en datamaskin, det er ytterst sjeldent xD
U got all week to write.
Siterer Quinzel:
Jeg visste hvem han var fra før av, men kun hans username.


https://youtu.be/r5kmCgVhADY?t=18s

Siterer Quinzel:
Har dere hatt en fin valentinsdag?


Særdeles fin. Hadde en fin date med vektene på treningssenteret.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer Quinzel:
U got all week to write.

Sant, er bare kreativiten og motivasjonen som står i veien, har en del ting jeg har startet på dog... en uke er dessverre som oftest for lite når det kommer til anmeldelser
Siterer Quinzel:
Kjøpte uncharted 2 soundtracket, jeg liker det best.

Nice. Ja uncharted 2 var min favoritt i serien...vel hvertfall frem til 4, nå er jeg litt usikker så lenge siden jeg har runnet 2, men siden var min favoritt så kjøpte jeg også soundtracket til det spillet. Tror jeg har tilsammen 10 forskjellige soundtrack. Takk for svar
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Quinzel:Jeg visste hvem han var fra før av, men kun hans username.

https://youtu.be/r5kmCgVhADY?t=18s

Siterer Quinzel:Har dere hatt en fin valentinsdag?

Særdeles fin. Hadde en fin date med vektene på treningssenteret.


Burde kanskje skrevet brukernavn, men det høres så kjedelig ut. Haha xD why so serious. Linken din fugerer ikke?

Sounds good! Det kan gi utslag til neste valentinsdag, vet du. The butterfly effect.
Siterer Quinzel:
Linken din fugerer ikke?

Nå vet jeg at du ikke spurt meg , men den funker fint får meg
Siterer Quinzel:
Linken din fugerer ikke?


Den fungerer utmerket for meg.

Men siden jeg så snill så skal du få en alternativ link https://open.spotify.com/track/3x2bXiU0o4WbsPkawXlfDA

Siterer Quinzel:
Sounds good! Det kan gi utslag til neste valentinsdag, vet du. The butterfly effect.


The gainz effect.

Neida, fra spøk til alvor, jeg tar det ganske med ro når det kommer til valentines, og forhold generelt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Ordene dine varmer, Quinzel. Jeg hadde aldri trodd du skulle se på meg slik. Siden du har puttet penn til papir og offentliggjort dette, kan vel jeg gjøre det og.

Jeg elsker deg!!!
Emma Watson er skikkelig digg.
Siterer Xtord:
Siterer Quinzel:U got all week to write.
Sant, er bare kreativiten og motivasjonen som står i veien, har en del ting jeg har startet på dog... en uke er dessverre som oftest for lite når det kommer til anmeldelser
Siterer Quinzel:Kjøpte uncharted 2 soundtracket, jeg liker det best.
Nice. Ja uncharted 2 var min favoritt i serien...vel hvertfall frem til 4, nå er jeg litt usikker så lenge siden jeg har runnet 2, men siden var min favoritt så kjøpte jeg også soundtracket til det spillet. Tror jeg har tilsammen 10 forskjellige soundtrack. Takk for svar


Men en blogg er ikke en anmeldelse. ;)

Likte uncharted 3 også. Kult! bare hyggelig. XD

Siterer The Cookiemonster:
Siterer Quinzel:Linken din fugerer ikke?

Den fungerer utmerket for meg.

Men siden jeg så snill så skal du få en alternativ link https://open.spotify.com/track/3x2bXiU0o4WbsPkawXlfDA

Siterer Quinzel ounds good! Det kan gi utslag til neste valentinsdag, vet du. The butterfly effect.

The gainz effect.

Neida, fra spøk til alvor, jeg tar det ganske med ro når det kommer til valentines, og forhold generelt.


Thnx bro du er så snill altsåååå!

Jasså, så du er en slik en som driver rundt du da? Blogg om it, i challenge u.
  • 0
Siterer Quinzel:
Jasså, så du er en slik en som driver rundt du da? Blogg om it, i challenge u.


Aner jeg anklage om at jeg er en player eller noe i den duren? Det er nok skivebom.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer Quinzel:
Men en blogg er ikke en anmeldelse. ;)

Jojo for all del var ikke helt det jeg mente. Er et par folk her som vil jeg skal anmelde og noen ganger så har de latt ukens tema være at man kan anmelde og som regel så funker 1 uke dårlig hvis du ikke anmelder et spilt du alt har runnet eller om jeg bruker en av mine gamle anmeldelser. Det klart en uke går hvis jeg virkelig spiller mye og ikke da selvsagt et rpg . For all del 1 uke på blogg går greit så lenge motivasjonen og ideen er tilstede, to vidt forskjellige ting ja. 1 uke funker for en blogg, men funker dårlig for anmeldelse som regel. Håper dette var litt bedre formulert.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Aner jeg anklage om at jeg er en player eller noe i den duren? Det er nok skivebom.


Ja, trodde du var en player. Er nok ikkke heeeelt ute å kjører, stemmer nok liiitt. :p blogg om noe kjærlighetsgreier da^^ i will support u.

Xtord: bare skriv en blogg du med ukens tema, all good.
Så mange følelser, i én og samme blogg - godt jobba!

Dette er sannsynligvis den mest gjennomførte bloggen på en stund, siden jeg tror det er lenge siden noen har gitt så mye av seg selv og gått ut av komfortsonen gjennom en tekst på dette forumet - men les enkelte av bloggene til Predator, de er skikkelig varme - og man skal ikke se bort ifra at han deltar i ukens tema med en tekst dedikert til en helt spesiell en

Siterer Quinzel:
blogg om noe kjærlighetsgreier da^^ i will support u.


Hadde jeg betalt for å se. Eneste kjærligheten man får av Cookiemonster er i tilfellene han ikke er kresen.
Siterer SirThomas:
Så mange følelser, i én og samme blogg - godt jobba!

Dette er sannsynligvis den mest gjennomførte bloggen på en stund, siden jeg tror det er lenge siden noen har gitt så mye av seg selv og gått ut av komfortsonen gjennom en tekst på dette forumet - men les enkelte av bloggene til Predator, de er skikkelig varme - og man skal ikke se bort ifra at han deltar i ukens tema med en tekst dedikert til en helt spesiell en

Siterer Quinzel:blogg om noe kjærlighetsgreier da^^ i will support u.

Hadde jeg betalt for å se. Eneste kjærligheten man får av Cookiemonster er i tilfellene han ikke er kresen.


Takk, SirT Det var hyggelig sagt.

Vel, viktig å si det man mener og stå for det. Men også viktig å si ting før det er for sent, og ta sjanser, ellers vil det aldri skje noe uansett. Og er ikke de mest personlige bloggene de mest interessante, de hvor man gir litt av seg selv? Et lite stykke Quinzel!
Hah, alle snakker om pred til meg nå, what is this xD men ja, håper preds viser frem sine skriveskills til meg. Og at andre også gjør det, siden bare jeg har skrevet blogg om ukens tema.

C'mon Cookie, do it!
Siterer Quinzel:
Ja, trodde du var en player. Er nok ikkke heeeelt ute å kjører, stemmer nok liiitt. :p


Er nok ikke helt rett, er jeg redd.

Siterer Quinzel:
blogg om noe kjærlighetsgreier da^^ i will support u.
Siterer SirThomas:
Hadde jeg betalt for å se. Eneste kjærligheten man får av Cookiemonster er i tilfellene han ikke er kresen.
Siterer Quinzel:
C'mon Cookie, do it!


Skjer over mitt lik.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Kunne skrevet et identisk avsnitt om spillmusikk. It's #lyfe.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer The Cookiemonster:
Er nok ikke helt rett, er jeg redd.


Skjer over mitt lik.


Men det er jo bra det da

Nesh, noe synes jeg du kan blogge om da^^

Siterer Glorfindel:
Kunne skrevet et identisk avsnitt om spillmusikk. It's #lyfe.


Så enig!
Litt seint ute, men for en fin blogg. Er ikke lett å skrive om følelser og kjærlighet, men her har du truffet bra.

Håper du og vedkommende bruker (jeg er så sykt nysgjerrig) lever lykkelig sammen i alle dager. Jeg forventer invitasjon til bryllupet. Jeg er helt sjef på å drikke alkoholholdige drikker.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Siterer A to the H:
Jeg er helt sjef på å drikke alkoholholdige drikker.


Hvorfor har ikke vi drikket sammen enda?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hvorfor har ikke vi drikket sammen enda?


Fordi du var så jææææævlig ung første gang vi møttes og studiene har ødelagt mulighetene så langt. Vi får kjøre på neste gang, kombiz
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Litt seint ute, men for en fin blogg. Er ikke lett å skrive om følelser og kjærlighet, men her har du truffet bra.

Håper du og vedkommende bruker (jeg er så sykt nysgjerrig) lever lykkelig sammen i alle dager. Jeg forventer invitasjon til bryllupet. Jeg er helt sjef på å drikke alkoholholdige drikker.


Tusen takk, det var en fin kommentar. Setter pris på den. Skriv en du også, er lov å skrive blogg om tidligere temaer.

Hehe, jo, takk for det.. Ikke at jeg føler sjansen er så stor tho, men ofc er du invitert! Da skal jeg blogge om bryllupet på GR, så du får ikke drikke så mye at du gjør noe dumt da.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!