Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå skal jeg ikke ta på meg rollen som Sherlock Holmes og disponere ironien like åpenlyst som remote gjorde i bloggen sin som egentlig handlet om hvor mye han hater zombier*.

I utgangspunktet hadde jeg tenkt å kaste lys over hva hver enkelt av dere hater, men hadde ElGamer godkjent dette?** En oppfølger til ElGamer vs. Evil med Glorfindel som antagonist i en ganske tydelig guderolle*** har lenge vært i tankene mine, men idéen falt gjennom en bakdør i hodet.

Derfor kan vi komme oss til saken allerede: Jeg HATER Adam Sandler.****
<bild>

Dere kan derfor tenke dere hva som gikk gjennom hodet mitt når jeg leste dette. Snakk om Fantastic Four!

Denne mannen gjør ingenting bra*****, og hvis Marlboro Red skulle si noe på det, står ikke verden til påske.

Alle har vel sett Click med sitt fancy, futuristiske plott om en mann som får tak i en fjernkontroll som gjør at han kan spole frem og tilbake i tid etter eget ønske - problemet kommer derimot når du ser hvem som spiller hovedrollen, og hans forsøk på å være morsom. Hvis du fant deg selv emosjonelt grepet av denne filmen, må jeg nesten anta at du går til psykolog. Mine herrer og Quinzel, jeg ble nok diagnosert med testikkelkreft etter at min nærmeste venninne ga den 8.5/10 med disse ordene:

Jeg elsker den
Jeg ler meg ihjel av den
Og jeg griner av den


Hørtes ut som et dikt fra Ivar Aasen spør du meg, en annen vi kan begynne å hate når vi først er i gang. Men nok om den filmen, jeg kjenner det stikker i ballene allerede. Noen måneder tidligere så hun også The Longest Yard - skjønner dere hva jeg må slite med?

Det handler ikke om forventninger, men jeg mener å huske at jeg hadde rimelig store forventninger til Anger Management. Jeg har jo slått hull i et par vegger og fått beskjed om å dra på sinnemestringskurs, så tenkte at dette måtte være morsomt. Det var det ikke, selv med Jack Nicholson som god nummer to. Hele filmen handler om ubekvemme situasjoner for karakteren til Sandler, og hvor han takler disse i et naturlig raseri - før vi går over til neste fase hvor han blir gjort narr av, latterliggjort og satt på plass av Nicholson. Det blir litt som om jeg skulle møtt Quinzel og befølt henne godt og lenge på brystene, for så å forvente at hun skulle gått derfra med et smil. Om jeg husker filmen rett da, er lenge siden. Ga den 4/10. Anger Management er visst også blitt en serie, for deg som digger Charlie Sheen.******

I 2015 derimot, snudde ballen. Godeste Håkon som vil ha med seg nærmest hver eneste animasjonsfilm/barnefilm på kino, ville ha meg med på Hotel Transylvania 2.

(Off topic: Håkon ja, en fyr jeg sikkert kunne skrevet mange blogger om. Kunne til og med laget en spin-off av denne bloggen med hans hat mot Ben Affleck og Batman v Superman spesielt. Eller mot Jon Aage, som bare har én arm og klarer å krype seg oppover nervene på de fleste. Hehe ja apropos - hvor blir det av Ben Affleck-tråden, sideswipe? Med det sagt, får jeg ikke håpe at han registrerer seg her.)

Hadde ikke sett den første, men fikk den raskt unnagjort med lillesøsteren min - og skulle dere sett, den var jo ikke så ille. Litt Shrek-aktig. I tillegg slipper man jo å se trynet til Sandler på direkten.

Ifjor, etter at jeg mutters alene nettopp hadde sett The Untouchables på PC'en på skolehybelen i nattens timer, fikk jeg en indre lyst til å se The Ridiculous 6 siden Netflix viste den med et stort bilde som anbefaling etter at jeg hadde sett den andre om de som ikke lot seg bestkke. Men det var helt til jeg fikk vite hvem som var med i den.

Tenk at du vil se noe med Adam Sandler
Frivillig, til og med


Som den gamerkåte junkien både jeg og sikkert flere var - så var det jo passe umulig å få med seg at Pixels gikk på kino. Det er jo det reneste, mest krystallklare eksempelet på en spillfilm, og gjett hvem som er med i den? Det stopper ikke her, for GR skulle helst reklamere så mye som mulig for den*******, og kjøre konkurranser der du kunne vinne kinobilletter og/eller andre premier til filmen om jeg husker riktig. Tenk om noen av oss vant.

Til slutt fader, må jeg innrømme at det fristet en god del å se The Do-Over når jeg bladde forbi den på Netflix, men Tor Erik tok på seg syndene for meg. Nå som jeg har tilstått, la oss stoppe der.******** Før jeg får Sandler på hjernen.


* Jeg mente å huske det var en skolebuss på coveret til den filmen, men jeg husket feil.
** Ikke glem ElGamer.
*** Klisjé eller hva?
**** Hvem ellers?
***** Se til de to små avsnittene om Hotel Transylvania der jeg motsier meg selv.
****** Er det verdt å se gjennom hele Two and a Half Men?
******* Noen som vil svare på vegne av GR?
******** Det siste avsnittet var ment som en beskjed til publikum om inspirasjonen jeg tok fra remote.

PS: Jeg har lenge vært vant med å være den som skriver de aller mest personlige bloggene på hele forumet, men da Quinzel leverte inn sitt bidrag til #KJ€RL1GHE7, kjente jeg at jeg fikk litt av en utfordrer. Skal vedde på at hun har litt av en blogg til ukens tema.
  • 0
Liker fjollete humor til tider, og Adam Sandler går an i små doser, men da blir det som regel de eldre filmene.

Fun: Happy Gilmore, The Wedding Singer, The Longest Yard, Zohan.

Ok: Billy Madison, Little Nicky, 50 First Dates, Click, Funny People, Grown Ups, Grown Ups 2, Hotel Transylvania.

Nope: Mr Deeds, The Waterboy, Chuck & Larry, That's My Boy, Pixels, The Ridiculous 6.

Resten har jeg ikke sett.
ja nei jeg vet ikke. Happy Gilmore er bra.
Har vel ikke sett så mye Adam Sandler filmer, har sett Grown Ups 1, veldig bra film(det er ikke Sandler som stjeler showet).

Ser virkelig ikke mye Komedie om dagen, går mye i serier og action filmer, men så skal jeg dra på Lego Batman filmen i kveld, så forhåpentligvis blir det mye latter..

Jeg har sagt at jeg skal lage den Batfleck *Host* Ben Affleck - Tråden, men jeg sa ikke når

Veldig bra SirThomas! Bare fortsett med det du driver med. Jeg skal forsette å lese helt til du går tom for ideer! Du eksploderte vel ikke som en Lemen, mens du satt og skrev?
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Mange som misliker han, har du sett 50 first dates? Det var den første filmen jeg så med Adam Sandler, også så jeg Click.. Og den sugde.. Men Hotel Transylvania er skikkelig bra, tho jeg så den på norsk jeg da, så da kom jeg meg unna Mr Sandler.

Siterer SirThomas:
Det blir litt som om jeg skulle møtt Quinzel og befølt henne godt og lenge på brystene, for så å forvente at hun skulle gått derfra med et smil.


Hahaha, åååh SirT, her lo jeg faktisk høyt. Høres ut som et realistisk scenario. Synes nesten det var artig at du skrev det jeg, haha, jeg tar det som et kompliment om mine ta-tas. Ikke bare jeg som synes de er et fint par.

Siterer SirThomas:
PS: Jeg har lenge vært vant med å være den som skriver de aller mest personlige bloggene på hele forumet, men da Quinzel leverte inn sitt bidrag til #KJ€RL1GHE7, kjente jeg at jeg fikk litt av en utfordrer. Skal vedde på at hun har litt av en blogg til ukens tema.


Høhø, synes flere burde gjøre det altså! Vel, make love not war, jeg er ikke en person som hater så mye. Så det er ekstremt vanskelig å komme på noe.
Airheads (1994)

Starring :
Brendan Fraser ,Steve Buscemi and Adam Sandler .

En nydelig om enn så sløkket film. I love it !

Anbefales
The gavel corrupts
  • 0
Ja, Adam Sandler er litt for tryhard.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer TK Art:
Liker fjollete humor til tider, og Adam Sandler går an i små doser, men da blir det som regel de eldre filmene.


Hvor fjollete kan det bli før du ikke liker det? Mr. Sharknado

Siterer onkelcleo:
ja nei jeg vet ikke.


Visst faen vet du det. Du vet det bedre enn noen!

Siterer sideswipe:
Har vel ikke sett så mye Adam Sandler


All ære til deg.

Siterer sideswipe:
Ser virkelig ikke mye Komedie om dagen, går mye i serier og action filmer, men så skal jeg dra på Lego Batman filmen i kveld, så forhåpentligvis blir det mye latter..


Spent på å høre dommen, selv om jeg... øh, ikke kommer til å se den.

Siterer sideswipe:
Jeg har sagt at jeg skal lage den Batfleck *Host* Ben Affleck - Tråden, men jeg sa ikke når


Jeg mener å huske du gjorde det.

Siterer sideswipe:
Veldig bra SirThomas! Bare fortsett med det du driver med. Jeg skal forsette å lese helt til du går tom for ideer!


Godt å høre, min lojale leser.

Siterer sideswipe:
Du eksploderte vel ikke som en Lemen, mens du satt og skrev?


Kan lemoner eksplodere? Det var også en rip-off replikk av remote.

Siterer Quinzel:
Mange som misliker han, har du sett 50 first dates?


Nei, holder det at jeg har sett 50 Shades of Black?

Siterer Quinzel:
så da kom jeg meg unna Mr Sandler.


She knows how to fuck Sandler in the ass like nobody else.

Siterer Quinzel:
Hahaha, åååh SirT, her lo jeg faktisk høyt. Høres ut som et realistisk scenario.


Veldig. Så det for meg mens jeg skrev det.

Siterer Quinzel:
Synes nesten det var artig at du skrev det jeg, haha, jeg tar det som et kompliment om mine ta-tas. Ikke bare jeg som synes de er et fint par.


Nå falt jeg litt ut, hvilket par?

Siterer Quinzel:
jeg er ikke en person som hater så mye.


Du må jo hate på noe. Trump foreksempel.

Siterer Marlboro Red:
Airheads (1994)


Klisjé å få Marlboro-anbefalinger fra 1994

Siterer Glorfindel:
Ja, Adam Sandler er litt for tryhard.


Vi skal jo prøve hardt å få deg til å spille The Wolf Among Us.
Adam Sandler, virker kjent. Gidder ikke Google, er det han fra Pet Shop Boys?
I don't start trouble.. I finish it!
Siterer Dr Madnar Petrovich:
er det han fra Pet Shop Boys?


Nei. du blander.. Det er ham fra Tears for Fears

Lagt til 2017-02-24 06:45:
Siterer SirThomas:
Klisjé å få Marlboro-anbefalinger fra 1994


1994 var et så bra film år at selv Adam Sandler filmene var bra, bro.. TENK det
The gavel corrupts
Året er 2013. Ole-Christian (moddebassen) og jeg satt på Skype og chattet, i mens vi så på the Academy Awards i hver vår stue. Vi ser på Viasat 4, siden de har rettighetene det året. Problemet dukket opp da Viasat sendte de samme reklamene hele kvelden. Jeg tok tellingen, og de gikk til reklamepause 34 ganger ila natta. Ikke bare var det en vanlig uskyldig Unibet-reklame (som vanligvis er så forbanna irriterende at man blir suicidalsk), men de visste også fram sendeplanen for helga etter. Da skulle dem vise fram ''ADAM SANDLERS BESTE FILMER. SE WATERBOY, SE BILLY MADISON OG IKKE MINST GROWN UPS 2''. Denne reklamen viste de i 30 sekunder HVER JÆVLA reklamepause (altså 34x30=1020 sekunder=17 (!) minutter). For å si det sånn, så vurderte jeg å klore ut trommehinnene mine hver eneste gang de viste den forpulte reklamen. Herrejesus, for en forferdelig mann Adam Sandler er.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Hater faktisk ikke Trump. Jeg er sikkert en av få som ikke hater han, men det betyr ikke at jeg digger han heller.
Ser du har hatt asteriskene enda lengre enn meg, noe som er ganske edgy. Hadde vært en kul idé å overdrive enda mer, men jeg sier som Sokrates: måtehold i begjær. Det er faktisk slik at man ikke kan få nok av måtehold med unntak av måtehold.

Sandler spiller nok i for mange filmer, men jeg er litt ambivalent til ham. Noen ganger kan det være tålelig, mens det andre ganger ikke er det. Slik som livet for øvrig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!