Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg våknet. Eller hadde jeg vært våken hele tiden? På telefonen hadde jeg nettopp åpnet en snap av en venninne som kunne informere om at 8 orgasmer var innafor. Den følelsen. Min umiddelbare reaksjon på hennes seksuelle eskapader, hørtes ut som grunnen til at jeg begynte å prate med henne i utgangspunktet. Eller en episode av amerikanske Shameless.

Vi stopper der. Først må jeg bare gi dere som har bidratt i Stafettbloggen en ekstra klapp på skulderen, og ellers dere andre som har bidratt til å holde GR aktivt denne uken. I god gammeldags Kingsman-stil er ikke det en sånn type blogg hvor jeg skal beskrive en av de mest negative sidene jeg har hatt med alkohol. I et tidligere liv kunne jeg sikkert gjort det, men minst én av disse har jeg sikkert beskrevet tidligere i en blogg for flere år siden.

Mange negative opplevelser (som ofte forbindes med hangover) blir tidsgjort omgjort til positive minner, en god historie å fortelle. Det er vel en del av poenget med å være ung og ny i gamet. Jeg kunne sikkert også kokt opp en fiktiv hangover-historie, men ingen gjør det som onkelcleo - dessuten har jo bloggene mine en tendens til å være høyst basert på virkelige hendelser.

Men alle husker Hangover-filmene? Vel, som med mye annet kom jeg i siste rekka med de filmene. I 2013 hadde jeg knapt begynt å drikke, og aldri sett Hangover. Jeg endte opp med å se 3'ern først, den av filmene som ikke har noe med Hangover å gjøre. Sannsynligvis vil jeg alltid holde den på en spesiell plass - ikke fordi den er spesielt bra, men fordi det er en av to filmer jeg fikk sett sammen med Ida, og det betyr mer enn det meste. Øyeblikk som det gjør at jeg lever i fortiden, Quinzel.

Det ble liksom ikke det samme da jeg så de to første - originalen som er best, og toeren som kopierer originalen. Treeren eksisterer nok bare fordi Todd Phillips ville ha en trilogi, men filmen i seg selv vet nok ikke helt hvor den vil.

Litt som meg når jeg drikker eller skriver blogger om dagen. Jeg har en tanke/idé i hodet, men er for trøtt uten søvnen til å utvide den ytterligere, eller finne de nødvendige minnene som virkelig skaper et realistisk bilde av de opplevelsene og følelsene jeg vil fremstille - mye av det som gjorde bidraget til JoEy_Odd så bra. Følelsene jeg går gjennom nå:

(JEG BLIR MOBBET! FORDI JEG DIGGER KEANU REEVES I JOHN WICK OG IKKE HAR SETT THE MATRIX)

Dere får heller minne meg på å skrive en Hangover-blogg når jeg kommer på det stadiet i livet igjen; noen vil kanskje anse meg som heldig som slipper å få en kraftig baksmell når jeg drikker, men for alt i verden ville jeg heller hatt REM-søvnen tilbake - og vært foruten enkelte minner. Som det at jeg betalte 471 kr for taxi hjem igår, bare fordi det plutselig ble sommertid, noe jeg hadde advart samtlige kompiser om en halvtime før.

Riktignok lager jeg meg alltid en illusjon i hodet om at taxituren blir verdt det når man har en god samtale med sjåføren. Som om man virkelig unner den personen den dyre betalingen for den livsreddende turen hjem. Favorittfilmen hans var Deadpool, ironisk nok.

Flere som følte seg snytt for en time i natt? Tanken slo meg at filmen Life som jeg skal se om noen timer, ikke kommer til å handle om livet - så jeg håper dette bidraget ikke verken skuffet deg eller etterlot deg med en tomhetsfølelse, det har du ingen rett til å føle.
  • 0
Skal ikke prøve å kommentere det med denne Ida, fordi tror ikke det hjelper deg med å drite i henne.

Men ey, jeg skal også på Life i dag! Min bror spurte om vi skulle se den sammen i kveld, og jeg gleder meg så mye! Must be good.
  • 0
Siterer Quinzel:
Skal ikke prøve å kommentere det med denne "Ida", fordi tror ikke det hjelper deg med å drite i henne.


Den personen som klarer det, er god.

Siterer Quinzel:
Men ey, jeg skal også på Life i dag! Min bror spurte om vi skulle på se den sammen, og jeg gleder meg så mye! Must be good.


#hype
  • 0
Ja, er sånn klaustrofobisk den filmen, og jeg digger sånt. In space med noe vi ikke vet hva er.
  • 0
Siterer SirThomas:
(JEG BLIR MOBBET! FORDI JEG DIGGER KEANU REEVES I JOHN WICK OG IKKE HAR SETT THE MATRIX)


http://www.troll.me/images2/what-if-i-told-you/what-if-i-told-you.jpg
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Veldig bra SirThomas! Uansett hvilket humør du er i så er bloggene dine bra. Personlig står jeg over Life, dessuten blir det nok Power Rangers denne uken med middels forventninger. Muligens en fordel at jeg ikke har sett eller brydd meg om Power Rangers før, bortsett fra en figur fra Donald.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
bra blåg
"Don't cross the crooked step"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!