Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
Solmyr Raven
Solmyr Raven
God helg til alle, og god fri til de av dere som er så heldige å ha fri. Det er ikke jeg. Jeg har helgevakt og hovedvakt både i kveld og i natt frem til klokken åtte i morgen tidlig. Er jeg litt søvnig? Ja, for jeg har til og med vært på dagvakt siden åtte i morgest. Slik kan taxiyrket være. Det værste er når trøttheten kommer over en. Det andre værste er å dra fra dama for å kjøre en tur, for så å ikke være tilbake på flere timer fordi en ny tur stadig blir bestilt. Heldigvis bor jeg ikke langt unna sentralen, så jeg kan sitte hjemme og vente på turer. Og jeg bør være glad for hver en tur jeg får, fordi *ca-ching* det betyr penger i kassa. Får jeg ingen turer får jeg heller ingen lønn. Ja, man får nemlig bare lønn fra det man kjører inn. Her er det ingen timesbetaling.
Siste lønning var god. Ikke for å skryte, men jeg hadde virkelig jobbet for de pengene. Ikke overveldende mye penger, men nok til å dekke nødvendige utgifter og faktisk sitte igjen med en slump. Det er uvanlig for meg som før jul i fjor hadde vært i pengeknipe i godt over et år. Pengene rakk aldri helt til å dekke leien, og jeg hadde ikke fått kjøpt meg en film på flere måneder engang. Nå eier vi leilighet takket være hjelp fra familie, og både jeg og dama har jobb som kan dekke lån etc. Det føles godt å vite at man ikke går i minus hver jæ**a måned.
Jeg fikk en fin lønnslipp, og måtte gi meg selv noe også. Derfor valgte jeg å kjøpe Xbox One S Minecraft Bundle (500G8). Dama ga meg lov, og vi har etter det kjøpet fortsatt penger å leve for. For å si det slik; livet er bra. Eneste ulempen er at mye jobb selvsagt må til. Når man først har fri må man virkelig utnytte det. Og når man jobber verdsetter man friheten mer også. Det gjør iallfall jeg. Jeg jobber 12 dager i strekk og har to dager fri. Ja, det er mye, men når jeg først har jobb og mulighet til å tjene og legge unna litt gryn, må jeg gjøre det i en god periode for å virkelig føle meg økonomisk stabil. En stabilitet jeg er heldig som får.

Nok om jobb.

Jupp. Kjøpte Xbox One for to dager siden. Fornøyd? Ja, veldig. Jeg har ikke så mange spill enda. Jeg kjøpte Rare Replay. Måtte ha det! Minecraft var med konsollen. I dag lastet jeg ned Lays Of Fear. Det var gratis siden jeg er gullmedlem i Xbox Live. Har planer om å skaffe meg noen flere spill etter hvert.

Noen forslag?

Min liste over spill jeg kunne tenke meg:

- Yooka-Laylee
- Stardew Valley
- Halo Master Chief Collection
- GTA V
- Star Wars Battlefront
- Skyrim (S.E)
- Gears Of War
- Fallout 4

Jeg er fornøyd med konsollen. Spiller av både Netflix, Youtube og TV2 Sumo på den. Holder på å lære meg startside og menyene som jeg synes er litt mer innviklet enn på 360.

Er også interesert i venner å spille/chatte med. Add meg, da, vel ;)

SolmyrKatteby

Dette er min gamertag.

Nå sitter jeg med RedBull og kaffe for å holde meg våken.

Ha en fin kveld!

Quinzel
"Dama ga meg lov"

Haha, du må jo gjøre som du selv vil da Dine penger, ikke hennes.

Solmyr Raven
Solmyr Raven
Hehe joda, men vi har pengene vi tjener sammen. Gammel vane fra noen år med pengeknipe. Uansett visste jeg jeg fikk lov.

Subject 17
Subject 17
God helg til deg også, og gratulerer med ny maskin!

Det er veldig deilig å ha en viss kontroll på økonomien. Tror de fleste opplever det som litt tungvint i begynnelsen.

''eh'' - Link

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!