LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Etter å ha kastet bort skoletimer på å se på gameplay filmer fra Assassin`s Creed, klarte jeg endelig å dra den late ræva mi på ned på Spaceworld. Jeg ga utrolige 649 ,- for denne disken, som jeg hadde forventninger om at skulle være en utrolige opplevelse. Og det var det. Og det er det fortsatt.

      Følelsen av å hoppe rundt i middelaldrende byer på slutten av 1100- tallet er fantastisk. Miljø og omgivelser er godt sammenstemt og gir spillet en god bakgrunn. AC hadde ikke vært det samme uten byene.

      Historien er god nok den å. For meg virker den litt forvirrende og det mangler en god del bakgrunn for meg. Mer vil jeg ikke si om det.

      Jeg har også lagt merke til at en del anmeldelser sier at AC er repetivt. Men de fleste av dem bruker det på en negativ måte. Jeg syns det er ett ganske positivt repetivt spill. Jeg har spilt i timer og fortsatt så er det like gøy å stealth assassinate folk fra lufta, og klatre på veggene :P

      Det som forhindret meg i å kjøpe Assassin`s Creed på releasen var det skumle jeg hadde hørt om kampsystemet. Folk som står rundt deg i en ring? ..ehh... 1 og 1 som angriper mot deg ? ...ehh... Alt virket veldig dumt og det hindret meg mye. Men nå som jeg selv har spillet, ser jeg hvor godt det passer. Kampsystemet står i stil med spillet, animasjonene er varierte, kreative og selv om man har sett de en del ganger så går man ikke lei.

      Hvis du har lyst på et bra eventyrspill og du syns spillet ser bra, så er det bare å løpe og kjøpe det...
      Jeg sparker rompe
      • 0
      enig... men jeg var overbevisst fra dag 1 lol...
      • 0
      • Missing Avatar
      • Arnt
      Håper alle er klar over Spaceworld nærmest svindler dere på spill. De ligger så og si konsekvent 50 til 100 kr over andre butikker.

      Da Wii`en kom ut, tok de faktisk ut Wii Sports i noen av butikkene og prøvde å selge det utenom for 600 kr. Så boikott Spaceworld.

      Det gjør jeg.

      Ps: for å holde meg såvidt innom tema; AC er fett
      • 0
      Men (og et stort men) spaceworld seller mass effect for tidlig

      men ellers er jeg forsåidt enig kjøpte skate der engang på "tilbud" Hurra! bare 599 istedenfor 699 "YEEEI"
      Offisiel Slask
      • 0
      Spaceworld er dritdyrt! Kjøpte AC for 499 jeg, og jeg er helt enig med deg! Sammen med cod 4 er dette årets spill etter min mening!

      Og jeg var også overbevist fra dag 1...
      Bra blogg
      "Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
      • 0
      Takk ^^

      Merkelig åssen spaceworld kan ta så mye for et spill. Ganske skummelt egentlig. Det verste er at jeg kjøper det for den prisen da. Jeg har kjøpt tre spill der i høst, alle på en pris over 600 spenn. I tillegg ser jeg gamle titler som fortsatt på ligger på over den summen. Helt sjukt.
      Jeg sparker rompe
      • 0
      • furt
      • furt
      Köp assassin's creed!! det äger.
      Play Game Be Pro. /Uncharted 2, När är Release datumet?
      • 0
      • JOOP
      • JOOP
      Enig med deg ass!
      Synd at anmeldere ikke har tid.
      Synes anmeldere bør ta seg god tid til et slikt spill, ikke sette seg en tidsfrist. Det er det som har skjedd og da virker en så stor verden veldug mye og stressende hvis du må gjøre det ferdig til en tid.

      Synes det er så fett jeg ass!
      Chillbill
      • 0
      Er fulstendig enig...

      Det artigste er å leke seg litt i byene...

      Men jeg får faktisk med meg historien...
      Er jeg den eneste??
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Jeg får jo med meg hva som skjer men alt er så utrolig uklart.
      Jeg sparker rompe
      • 0
      For min del ble Assassins Creed en stor skuffelse. Hadde altfor høye forventinger, og som jeg har sagt en god del ganger tidligere: hypen drepte det totalt! Det er ikke et dårlig spill, men når det ikke lever opp til forventingene man hadde, blir det bare kjipt å spille.

      Venter å ser på en 2'er(?), mye kan gjøres bedre.
      Hyggelig at du og dere liker det da!
      • 0
      Gleder meg som en liten unge til PC-versjonen

      God blogg igjen CeroX
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      649 kr!?
      Da finnes det bedre alternativer enn Spaceworld! Vær sikker!
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0


      Takk

      Men Bernt og Suppe, dere er ikke akkurat de raskeste til å svare
      Jeg sparker rompe
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!