Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Yo.

Det regner utenfor vinduet. Jeg er på jobb. Gleder meg til i morgen ettermiddag. Da har jeg endelig frihelg og til og med samtidig med dama. Vi bestilte oss en natt på hotell langt pokkers unna alt og alle. Så i morgen bærer det vekk. Skal bli godt med kvalitetstid, kos og et glass Whiskey. Skal bli godt å bare gi faen i alt. Livet er ikke bare jobb.

For tiden spiller jeg Halo Master Chief Collection på min nye Xbox One. Har også Halo Reach. Ønsker gjerne å finne noen norske å spille med, så legg meg gjerne til.
Min gamertag er fortsatt SolmyrKatteby

I kveld blir det vel litt Halo-gaming da dama drar på kveldsjobb. Før pleide jeg å sitte og sture alene til hun kom hjem. Nå har jeg gaming å fordrive tiden med. Det er blitt en hobby igjen.

Hvilket Halo-spill er best? Aner ikke, men tror ikke det ville blitt Halo 4, 5 eller Reach for den del. Og nå mener jeg campaign-delen. Min favoritt er nok Halo 3. Joda, forguder 1 og 2 også, men særlig 3. Eneste jeg har å sette finger på er at historien skulle vært lengre.
Flerspilleren liker jeg også godt på Halo 3. Reach også, men Halo 3 og særlig med tilleggskartene som fulgte på.
Andre meninger?

Uansett; ha en flott dag og husk; Don't make a girl a promise you can't keep :)
  • 0
Det kan være deilig å komme seg bort litt. Bare å vite at naboen er langt unna kan være terapeutisk i seg selv.
''eh'' - Link

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!