Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var det på tide med en blogg med temaet vår. Jeg har ikke stort å tilføye denne gangen, men har da kommet på noe.

Vår for meg er når svarttrosten synger, det er så nydelig å høre! Jeg har allerede hørt den i år, elsker da den synger sent på kvelden i solnedgangen. Ofte synger den da jeg er ute å går tur på kvelden og det gir meg en ekstrem vårfølelse. Jeg foretrekker våren fremfor sommeren, siden på sommeren kan det bli altfor varmt og det er så mye insekter overalt. Ikke at det er så mye å klage på akkurat, men det er en av grunnene til at jeg foretrekker våren. Men skal vi snakke om årstider så liker jeg best høsten, selv om alle årstidene har sin sjarm.

Noe annet som er fint med vår er at det blir varmere ute og jeg kan bruke mindre klær, det er digg og bare kjapt sette på seg et par joggesko å løpe ut døra. Det er heller ikke for varmt eller for kaldt på våren, noe jeg synes er herlig. Det er veldig fint å se isen smelte på sjøen, fordi da ser jeg frem til å kjøre båt og kose meg med fisking, grilling og bading ved vannet. Også så søtt å se alle dyrene få barn, hallo, har du sett noe søtere enn en liten rådyrkilling og små nusselige reveunger? Jeg smelter.

Men får vel skrive litt om påskeferien også, hva har Quinzel gjort i påsken liksom. Vel, det har ikke skjedd noe revolusjonerende akkurat. Jeg har jobbet og hadde faktisk to veldig fine jobbdager mandag og tirsdag. Jeg har fikset på leiligheten min slik at jeg snart kan begynne å tapesere stuen (har kjøpt en megafancy tapet som jeg gleder meg til å vise dere når det hele er ferdig). Var hos frisøren, men det vet dere. Jobbet med cosplayet mitt og har endelig begynt på aller siste del som er hodet. Kjøpte meg Final Fantasy 15 og jeg elsker det, har fått en liten crush på Noctis, men det er bare koselig. Kunne sikkert skrevet masse om dette, men det får vi ta ved en senere anledning. Har dykket inn i Game Of Thrones teorier igjen og kost meg med masse herlig spillmusikk de siste dagene. Jeg skulle egentlig feire bursdagen min hos min venninne i Oslo søndag til mandag, men den nye kjæresten hennes lurte på om hun ville møte foreldrene hans for første gang på søndag, de bor et stykke unna, så da bestemte vi oss for å feire bursdagen min en annen gang. Viktig for henne å imponere svigers da de inviterer henne for første gang, og det er jeg så enig i.

Og det var det, tror jeg.

Til slutt ønsker jeg å gi en hilsen til brukere som jeg setter veldig pris på er aktive og som bidrar til at forumet lever. Og som alltid gir meg en superpositiv opplevelse og gjør at jeg gleder meg til å besøke forumet. Tenkte derfor å gi en stor klem og hilsen til A to the H, Glorfindel, crazy kraken, JoEy_Odd, Lt Mactawish, Finalfantasyfrelst, taktikkeren, predator, sideswipe, xtord, the cookiemonster, Grallen, lesmiserable, jeppzki, TK art, Marlboro Red, sirgalahad, remote, solmyr raven, elgamer, subject 17 ooog sikkert et par til jeg ikke kommer på, men føler du deg glemt og ikke nevnt, så skriv det i kommentarfeltet. Ikke alle jeg snakker med så mye her og noen er bare aktive på gr. Rekkefølgen på navnene er megarandom, men ville bare si at dere er en awesome gjeng.

Har dere gjort noe spennende denne påsken? Siden aktiviteten her har vært fryktelig dårlig så må dere nesten ha en unnskyldning altså.

Påskeklem fra lille meg.
  • 0
Fin og en god liten blogg Takk for hilsenen Har vel ikke gjort noe som helst spes i påsken, har spilt utrolig mye persona 5 nå som jeg har hatt sjansen og er i spill humør, sett litt sport selvsagt, ellers vært litt med familien. Bunn og grunn ikke noe spennende. Final fantasy 15 ja, ja det er et spill jeg må få prøvd, men venter til en evnt complete collection tenker jeg. Minner meg litt på at jeg må få fullført siste delen av type-0
Siterer Xtord:
Fin og en god liten blogg Takk for hilsenen Har vel ikke gjort noe som helst spes i påsken, har spilt utrolig mye persona 5 nå som jeg har hatt sjansen og er i spill humør, sett litt sport selvsagt, ellers vært litt med familien. Bunn og grunn ikke noe spennende. Final fantasy 15 ja, ja det er et spill jeg må få prøvd, men venter til en evnt complete collection tenker jeg. Minner meg litt på at jeg må få fullført siste delen av type-0

Bare koselig, snille deg.
Ser du har spilt mye persona 5 og det er så forståelig, det ser awesome ut! Påsken er jo til for å kose seg, og ikke noe er vel bedre enn gaming da^^
Har jobbet noen dager.
Vært på hytta og gått på ski.
Spilt Super Smash Melee.
Bestilt meg sydentur.
Hatt bursdag.
Spilt Insurgency.
Kjøpt sommerdekk til bilen.
Var med på en quiz i en turisthytte.
Kom på 10 plass
Sett på spill til Nintendo Switch mange ganger. Fortsatt ingen nye spill.

Vanskelig å rangere årstidene, men vår er definitivt på førsteplass.
''eh'' - Link
Siterer Subject 17:
Hatt bursdag.

Har du endelig blitt tørr bak ørene?
Siterer Subject 17:
Har jobbet noen dager.
Vært på hytta og gått på ski.
Spilt Super Smash Melee.
Bestilt meg sydentur.
Hatt bursdag.
Spilt Insurgency.
Kjøpt sommerdekk til bilen.
Var med på en quiz i en turisthytte.
Kom på 10 plass
Sett på spill til Nintendo Switch mange ganger. Fortsatt ingen nye spill.

Vanskelig å rangere årstidene, men vår er definitivt på førsteplass.

Hørtes ut som en kjempefin påske dette, minus tiendeplassen. Og heldige deg som har gått på ski, jeg savner det allerede. Og til hvilket land går sydenturen?
Holder en knapp på sommeren som favoritt jeg ass. Den 2 måneders ferien er ikke å forakte.
Men, våren tar en enkel 2. plass. Merker jeg bare blir mer og mer lei høst og vinter jo eldre jeg blir. Den mørketiden er tidvis drepen for humøret.

Jeg har ikke bedrivet noe rakettforskning selv i påsken. Gjort ferdig siste arbeidskrav i engelsk. Nå begynner jeg også å bli så mett på alt som har med studier å gjøre, at om jeg skal spe på med noe mer nå, skal jeg ha nedsatt arbeidstid...

Har ellers spilt en del, trent en del og fått sett litt serier igjen og noe særlig større krav til underholdning, pleier jeg sjelden å stille
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Holder en knapp på sommeren som favoritt jeg ass. Den 2 måneders ferien er ikke å forakte.
Men, våren tar en enkel 2. plass. Merker jeg bare blir mer og mer lei høst og vinter jo eldre jeg blir. Den mørketiden er tidvis drepen for humøret.

Jeg har ikke bedrivet noe rakettforskning selv i påsken. Gjort ferdig siste arbeidskrav i engelsk. Nå begynner jeg også å bli så mett på alt som har med studier å gjøre, at om jeg skal spe på med noe mer nå, skal jeg ha nedsatt arbeidstid...

Har ellers spilt en del, trent en del og fått sett litt serier igjen og noe særlig større krav til underholdning, pleier jeg sjelden å stille

2 måneders ferie er heftige greier, skjønner godt at du liker det. Mange sliter med mørketiden dessverre, må bare prøve å se det positive med det. Koseligere inne foran tv'en når det er mørkt ute er vel en måte å se det på.

Du har utnyttet ferien bra høres det ut som, virket som en fin påskeferie.
Har vært en ganske nice påske. Startet med noen dager med bandøving før jeg og familien reiste til England. Nå sitter jeg med en innlevering som jeg burde ha gjort ferdig for lenge siden... #skippertak
Let the voice of love take you higher
Siterer Quinzel:
Og til hvilket land går sydenturen?

Til det fantastiske landet Hellas.

Siterer Jeppzki:
Har du endelig blitt tørr bak ørene?

Er bare guttevalpen ennå jeg da.
''eh'' - Link
Siterer Grallen:
Har vært en ganske nice påske. Startet med noen dager med bandøving før jeg og familien reiste til England. Nå sitter jeg med en innlevering som jeg burde ha gjort ferdig for lenge siden... #skippertak

Aww, ja, vet du var i England. Ganske sikker på et det var awesome. Ikke for sent å jobbe med den, er påsken noen timer til.

Siterer Subject 17:
Til det fantastiske landet Hellas.

Oh! Så KOSelig, hehe. Det må du blogge om når den tid kommer.
Det var da veldig hyggelig med en liten hilsen! Har ikke skjedd så mye her i gården. Jeg har allikevel lusket meg på Fate of the Furious premieren 12.april(for lat til å poste noe om den). Veldig bra den, men jeg skal heller gå mer i dybden ved en senere anledning. Jeg holder på med å gå igjennom alle Furious filmene med en kamerat i øyeblikket, så det er derfor mye å se frem til på den fronten.

Noe øvelseskjøring med min far på søndagen(går i automatgir for øyeblikket). Jeg er ikke helt klar til å hoppe på den vide veien ennå, men det kommer nok om litt.

I går var det 13-årsdag til min tremenning og det var i den anledning mye god mat. Et gledelig gjensyn med min gode og gamle Wii(står hos min tremenning) og litt Overwatch(viser seg at jeg hadde litt bedre aim :3).

Står rett og slett bra til. Skole igjen ja ...

I'll see ya around then!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Det var da veldig hyggelig med en liten hilsen! Har ikke skjedd så mye her i gården. Jeg har allikevel lusket meg på Fate of the Furious premieren 12.april(for lat til å poste noe om den). Veldig bra den, men jeg skal heller gå mer i dybden ved en senere anledning. Jeg holder på med å gå igjennom alle Furious filmene med en kamerat i øyeblikket, så det er derfor mye å se frem til på den fronten.

Noe øvelseskjøring med min far på søndagen(går i automatgir for øyeblikket). Jeg er ikke helt klar til å hoppe på den vide veien ennå, men det kommer nok om litt.

I går var det 13-årsdag til min tremenning og det var i den anledning mye god mat. Et gledelig gjensyn med min gode og gamle Wii(står hos min tremenning) og litt Overwatch(viser seg at jeg hadde litt bedre aim :3).

Står rett og slett bra til. Skole igjen ja ...

I'll see ya around then!

Alltid artig med premiere. Jeg tror jeg bare har sett 5'ern av de filmene, men det er mange år siden. Prøvde vel å se 1'ern, men jeg husker ærlig talt ikke noe av det.

Men oi oi, spennende med øvelseskjøring! Må bare øve masse, masse. Hver eneste gang du og din familie skal ut å kjøre bør du være den som kjører. Jeg hadde nesten ikke kjøretimer, kun de man måtte ha og to utenom, siden jeg hadde øvelseskjørt helt siden jeg var 16 så var det meste np.

Koselig med bursdag da! Hørtes ut som en fin påsk det her.

Snart helg nå, hehe.
Siterer Quinzel:
Bare koselig, snille deg.
Ser du har spilt mye persona 5 og det er så forståelig, det ser awesome ut! Påsken er jo til for å kose seg, og ikke noe er vel bedre enn gaming da^^

Takk Ja, det er fantastisk . Hvis man liker turn based rpg, klarer animasjon stil og liker å lese en del, ja spill persona 5 ,det er absolutt anbefalt. Det kommer nok en anmeldelse av det kanskje. Tror det er lenge siden jeg har spilt så mye per dag som jeg har gjort den sist uken, må jo evnt ha vært i sommerferien da jeg spilt suikoden 1 og 2. Men, ja du har helt rett påsken er til for å kose seg. Og ja du har nok også helt rett at ingenting er bedre en gaming
Siterer Xtord:
Takk Ja, det er fantastisk . Hvis man liker turn based rpg, klarer animasjon stil og liker å lese en del, ja spill persona 5 ,det er absolutt anbefalt. Det kommer nok en anmeldelse av det kanskje. Tror det er lenge siden jeg har spilt så mye per dag som jeg har gjort den sist uken, må jo evnt ha vært i sommerferien da jeg spilt portal suikoden 1 og 2. Men, ja du har helt rett påsken er til for å kose seg. Og ja du har nok også helt der ingenting er bedre en gaming da

Skal most def spille det en gang, må bare finne det og forhåpentligvis at prisen ikke er så høy. Har hørt på musikken, and man it is glorious! Digger jo stilen til Atlus, so no worries.
The gavel corrupts

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!