Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

"Usle regler".

Ukens tema+oppsummering.

Til å være en "Stafettblogg veteran" i tillegg til å bidra med tema 3 ganger #Selvskryt, så skulle du kanskje tro at jeg har vært her en stund? Både ja og nei. Jeg har lusket rundt på siden med en GR-bruker i over 3 år nå, men det ble ikke merr enn luskingen inntil ganske nylig...

Året var 2014 og det var i slutten av februar, nærmere bestemt den 27. Jeg hadde ikke lenger noen tilgang på GR blad og lagde meg av den grunn en bruker på nettsiden for å få med meg det nyeste av det nyeste når det kommer til "sladder" fra spillverdenen.

Jeg tittet innom omtrent hver dag for å få min daglige dose spillnytt. Fra tid til annen la jeg igjen en kommentar "bare" for å "plage" redaksjonen litt med mine altfor åpenbare og dumme spørsmål.

Dette varte i omtrent ett og et halvt år. Inntil et da nytt og ukjent fjes tok kontakt. Det ble nesten daglige samtaler. Denne personen er fortsatt en av dem jeg har mest kontakt med på GR i dag. For alle på GR er han kjent som Xtord. Etter det har det bare ballet på seg med regelmessige diskusjoner med SirThomas og flere i tillegg til at jeg bidrar på forumet fra tid til annen(Stafettbloggen har bidratt til å åpne en dør som stod på gløtt).

Jeg var en lukket bok som åpnet seg mer og mer. Nylig var jeg i en Skype-samtale med en håndfull av GR-brukere. Dermed håper jeg at "ryktet" om at jeg er en tiåring med pipestemme(for de som trodde det) er blitt avkreftet for godt.

Jeg har utviklet meg fra å være en som omtrent ingen visste om. Til å bli en alle "fordrar".

Til alle dere nye GR-brukere der ute. For å bli en del av GR-familien er du nødt til å bidra litt selv. Det er ikke alle som blir besøkt av en reddende engel. Etter en stund vil du som resten bli en del av denne sammensveisede familien.

Til slutt vil jeg bare gi en stor takk til medlemmer og moderatorer som bidrar til å holde siden aktiv til enhver tid(i den mørkeste natt eller tidligste morgen).

Jeg vil derfor takke(tilfeldig rekkefølge): Xtord, SirThomas, Quinzel, remote, Glorfindel, A to the H, The Cookiemonster, Grallen, Crazy Craken, TK Art, Lt Mactawish, Jeppzki, Taktikkeren, SirGalahad og Marlboro Red++ da jeg sikkert har glemt noen.

"See you around"

sideswipe
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Fin liten historie dette Sideswipe. Ja, jeg håper vi fortsatt kan holde kontakt Syns det er hyggelig med "to" takker hehe. Veldig fint at jeg hjalp til at du ble mer aktiv, hadde jo selv litt det problemet selv. Men, uansett fin liten blogg
Siterer sideswipe:
Nylig var jeg i en Skype-samtale med en håndfull av GR-brukere. Dermed håper jeg at "ryktet" om at jeg er en tiåring med pipestemme(for de som trodde det) er blitt avkreftet for godt.


Awww Jon! Det var superkoselig å snakke med deg og klarte egentlig ikke skille ut stemmen din fra de andre, så du har ikke noen pipestemme^^ det kan jeg bekrefte.

Og søt blogg, burde skrive en selv, det er i planene mine.. Men tenker jeg får ta det den gang da det frister. Men i dag skulle jeg bare sitte litt på youtube, og plutselig så hadde det gått tre timer.

Og så hyggelig med en hilsen! Takk^^ får takke deg for at du liker kommentarene mine, det synes jeg er koselig!
Ja dette var absolutt en revolusjonerende bakgrunnshistorie, sideswipe! #VLR

Har i hvert fall prøvd å gjøre mitt for at du skulle trives her, og jeg er glad for at du fortsetter å være aktiv og engasjerer deg såpass mye som du gjør.

Du er sammen med Xtord blant de jeg vil se på som den "nye generasjonen" GR-brukere, ettersom de fleste av de samme ansiktene som til stadighet er innom siden, har vært aktive siden 2013 eller tidligere.

På den måten er du med å vise at det fortsatt er håp for GR, og jeg håper ikke at du forsvinner med det første
Siterer Xtord:
Fin liten historie dette Sideswipe


Tusen takk for det!

Siterer Xtord:
Ja, jeg håper vi fortsatt kan holde kontakt


Samme her. Er personlig nødt til å bidra litt mer på forumet utenom Stafettbloggen.

Siterer Xtord:
Syns det er hyggelig med "to" takker hehe. Veldig fint at jeg hjalp til at du ble mer aktiv, hadde jo selv litt det problemet.


En "liten" luring du altså. For å bli aktiv, så er man nødt til å ha en liten gruppe med folk man snakker med regelmessig(etter min mening). Har man ikke det så faller man ganske fort fra.

Siterer Quinzel:
Awww Jon! Det var superkoselig å snakke med deg og klarte egentlig ikke skille ut stemmen din fra de andre, så du har ikke noen pipestemme^^ det kan jeg bekrefte.


Ja tusen takk for det. Det var veldig hyggelig å snakke med både deg, SirThomas og Jeppzki(+ resten som jeg ikke husker navnet på). Hint, hint. Jeg var personen med digital motorstøy .

Siterer Quinzel:
Og søt blogg, burde skrive en selv, det er i planene mine.. Men tenker jeg får ta det den gang da det frister. Men i dag skulle jeg bare sitte litt på youtube, og plutselig så hadde det gått tre timer.


Det var hyggelig. Du burde vel(i så fall) skynde deg siden jeg tror neste etappe er rett rundt hjørnet. Youtube er den største tidstyven. Tror det har med det at man tror man skal sitte der maks en time(+/-), men det går fort 2-3 timer(100 ganger verre enn Netflix!).

Siterer Quinzel:
Og så hyggelig med en hilsen! Takk^^ får takke deg for at du liker kommentarene mine, det synes jeg er koselig!


Det var da så lite. Du er jo blant mange som er med på å holde forumet aktivt. Fint at du setter pris på det jeg gjør, både de små og de store tingene.

Siterer SirThomas:
Ja dette var absolutt en revolusjonerende bakgrunnshistorie, sideswipe! #VLR


Tusen takk! Hyggelig at du syntes at bloggen levde opp til temaet ditt!

Siterer SirThomas:
Har i hvert fall prøvd å gjøre mitt for at du skulle trives her, og jeg er glad for at du fortsetter å være aktiv og engasjerer deg såpass mye som du gjør.


Tror ikke du trenger å si noe en gang. For jeg vet at du har prøvd så hardt du kan. Du kan klappe deg selv på skulderen og si at det har funket. Har prøvd å være aktiv så mye jeg kan og orker. Grunnen til at jeg melder meg til å ta over Stafettbloggen hver gang det er mulig er fordi jeg syns det er morsomt. I tillegg til å se tilbakemeldingene fra "fansen". "What a feeling!"

Siterer SirThomas:
Du er sammen med Xtord blant de jeg vil se på som den "nye generasjonen" GR-brukere, ettersom de fleste av de samme ansiktene som til stadighet er innom siden, har vært aktive siden 2013 eller tidligere.


Enig der. føler at mesteparten av GR bukerne har vært her siden 2010 og bakover.

Siterer SirThomas:
På den måten er du med å vise at det fortsatt er håp for GR, og jeg håper ikke at du forsvinner med det første


Nå mangler det bare å få fikset alle de nye buggene og glitchene som er kommet på siden. Har fortsatt litt smått med problemer med å treffe kommentar/forum/blogg seksjonen da den fortsatt hopper opp og ned på siden når man scroller.

Veldig hyggelig. Håper ikke du forsvinner du heller eller noen av de aktive på siden for den saks skyld!

Håper jeg kan få truffet mesteparten av denne herlige gjengen en gang!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Ja tusen takk for det. Det var veldig hyggelig å snakke med både deg, SirThomas og Jeppzki(+ resten som jeg ikke husker navnet på). Hint, hint. Jeg var personen med digital motorstøy


Haha, husker ikke navnet på alle jeg heller xD ah! Så det var du som bråket! Sideswipe daaaa, haha. Øvde deg litt på bilkjøring digitalt før du skulle gjøre det irl dagen etter? Hehe.

Siterer sideswipe:
Det var hyggelig. Du burde vel(i så fall) skynde deg siden jeg tror neste etappe er rett rundt hjørnet. Youtube er den største tidstyven. Tror det har med det at man tror man skal sitte der maks en time(+/-), men det går fort 2-3 timer(100 ganger verre enn Netflix!).


Jeg skal være pro å kombinere to temaer ass.
Ser man én video, så oppdager man en til man må se, og da er det i gang. Synes Netflix har et så kjedelig utvalg, jeg bruker det aldri, men nå har jeg det gratis så det bare ligger der i tilfelle det skulle dukke opp noe interessant.

Siterer sideswipe:
Det var da så lite. Du er jo blant mange som er med på å holde forumet aktivt. Fint at du setter pris på det jeg gjør, både de små og de store tingene.


Awww.
Du har helt klart markert ditt revir på forumet. Det er fint å se at "nye" brukere klarer å klemme seg inn i den "gjengen" som etterhvert har blitt litt gjeldende på denne siden.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!