Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Regler + forrige ukes tema/oppsummering

Forrige uke så var det altså spillmusikk som var i fokus, og flere av gamereactors bloggere slang seg på og brettet ut om deres spillmusikkfavoritter. Jeg har dessverre vært opptatt med en egen bloggserie og eksamenslesing så jeg fikk ikke slengt meg med på det dessverre. Men det kan hende at jeg legger ut en blogg om dette ved en senere anledning!

Blogger fra sist stafettblogg: SirThomas,Archana,Quinzel,
Sideswipe
Xtord,
Glorfindel

Da ble det min tur til å ta over denne staffettbloggen da, fikk en koselig melding fra cheezdoodle96 der han spurte om jeg ville ta over og jeg takket ja. Men jeg måtte tenke veldig lenge for å komme på HVA jeg kunne skrive om. Og det jeg endte med var altså "kort og godt" eller short'n'sweet som det ble til slutt.

Som student så sitter man i en evig tidsklemme, dag inn og dag ut stresser du med alle de tingene du burde gjøre, men som du enda ikke har gjort. Eller så prokrastinerer du så lenge at du plutselig får gjort masse...men ikke de tingene du BURDE gjort.

Etterhvert så har jeg merket at interessen for gaming har dabbet av, jeg har rett og slett ikke tid til å sette meg ned og game i flere timer slik jeg gjorde da jeg var yngre. Enten pga. jeg får dårlig samvittighet for å bruket tiden på noe gøy fremfor noe ansvarsfullt, eller fordi det tar "for lang tid" å komme inn i et spill. Før så elsket jeg immersive verdener og sjuke plot, men i det siste så trenger jeg noe jeg bare kan sette på og spille i en halvtime uten mye fuss. Jeg merket spesielt dette etter å ha nilest i flere måneder, var ferdig med eksamener, skulle starte opp en savefil og ikke husket en DRITT av hva som foregikk i spillet. Så startet jeg på nytt da...og samme scenariet gjentok seg neste semester.

Det er her "short'n'sweet" kommer inn i bildet. Jeg trenger noe som er kjapt, men som også er gøy slik at jeg ikke går lei av det.

Rocket League er et av de spilla for meg. Det er digg å kunne sette det på iblant når man ikke har så mye tid til overs, og i tillegg å plugge i en kontroller for å slippe å sitte med tastaturet. Rundene er ganske korte så man slipper å planlegge så mye ift. hvor mange runder man kan ta før man må gi seg.

Vines jeg trenger et tilskudd med humor i hverdagen, og ender opp med å se på random vine compilations på youtube fordi det alltid er noe morsomt å finne. Enten det er katter som oppfører seg som aliens eller folk som kommer med sine bidrag til darwin awards, så er det alltid noe morsomt man kan finne som bare varer i et par sekunder.

Så denne ukens oppdrag er:

1. Hvilke "kortvarige" spill er det du liker å pusle med når du ikke har så mye tid til gaming?

2. Hva pleier du å bruke tiden på når du har et øyeblikk med "total frihet"?

3. Tolk emnet slik du vil og overrask meg!
  • 0
Nå ble jeg kjempeoverrasket over å høre at du spiller RL, men etter å ha sjekket Steamprofilen din så skjønner jeg hvorfor jeg aldri har sett deg in-game xD
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Fint at noen nye tok over. At det blir litt variasjon gjør ingenting. Har vært innom å skrive noe angåande nr 1 før i en annen blogg. Nr 2 har jeg ikke så mye problemer med. Men fine valg. Så får vi se hva jeg og resten av GR finner på
Siterer Archana:
Nå ble jeg kjempeoverrasket over å høre at du spiller RL, men etter å ha sjekket Steamprofilen din så skjønner jeg hvorfor jeg aldri har sett deg in-game xD


Å? xD


Siterer Xtord:
Fint at noen nye tok over. At det blir litt variasjon gjør ingenting. Har vært innom å skrive noe angåande nr 1 før i en annen blogg. Nr 2 har jeg ikke så mye problemer med. Men fine valg. Så får vi se hva jeg og resten av GR finner på


Jo takk håper jeg gjorde en grei jobb :p Ah, jo takk, er spent på hva du ender med å skrive om ^^
Siterer Khriipy:
Å? xD

Du har jo bare 13 timer spilt xD
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Siterer Archana:
Siterer Khriipy:Å? xD
Du har jo bare 13 timer spilt xD


Haha, jau, ekke så mange som spiller det så blir korte runder x) syns d e gøyest med venner
Siterer Khriipy:
Siterer Archana iterer Khriipy:Å? xD
Du har jo bare 13 timer spilt xD

Haha, jau, ekke så mange som spiller det så blir korte runder x) syns d e gøyest med venner


Får joine en gang, spiller dog kun hockey Synes det er mer gøyalt enn ball, da ball blir så sjukt competitivt, mens hockey er så sjukt chill + masse koselige folk
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Siterer Archana:
Får joine en gang, spiller dog kun hockey Synes det er mer gøyalt enn ball, da ball blir så sjukt competitivt, mens hockey er så sjukt chill + masse koselige folk


I'm in! ^^ Aldri prøvd den moden, har bare prøvd standard og så den derre...øøh. "the floor is lava" typ moden.
Siterer Khriipy:
"the floor is lava" typ moden.

Hæ? Dropshot? Der er målet å slå hull i motstanderens gulv og ikke få hull i ditt eget.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Siterer Archana:
Siterer Khriipy:"the floor is lava" typ moden.
Hæ? Dropshot? Der er målet å slå hull i motstanderens gulv og ikke få hull i ditt eget.


Den ja! xD
Siterer Khriipy:
Den ja! xD

Den må man ha rimelig gode aerial skills for å ha det gøy i xD
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
5secondfilms på Youtube, Vine før Vine var en greie. Som de selv sier; "Wasting your time, but not very much."
Kan jeg vennligst få en litt fyldigere oppsummering av meg selv?

På forhånd: Arigatō yo.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Kan jeg vennligst få en litt fyldigere oppsummering av meg selv?


Jeg syntes Khriipy løste det bra.

Angående neste ukes stafettblogg, hva føler folket for? Skal denne vare til førstkommende onsdag eller søndag/mandag i neste uke?
  • 0
Siterer SirThomas:
Angående neste ukes stafettblogg, hva føler folket for? Skal denne vare til førstkommende onsdag eller søndag/mandag i neste uke?


Om ikke Khriipy har fisket tak i noen andre, kan jeg godt ta over den igjen. En stund siden jeg har hatt den nå. Men da trenger jeg litt betenkningstid i forhold til valg av tema. Så fint om den kan stå noen dager til.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Så fint om den kan stå noen dager til.


Én uke skal den i hvert fall stå.

Siterer Glorfindel:
Om ikke Khriipy har fisket tak i noen andre, kan jeg godt ta over den igjen.


Ja, det må du i så fall ta opp med henne.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!