Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Short'n'sweet når det kommer til gaming... Spill er dessverre noe jeg har vært nødt til å nedprioritere de siste årene. Den tiden jeg har til overs brukes heller til filmtitting og podcaster.
Det blir lengre og lengre mellom hver gang jeg faktisk runder det jeg kaller "historien" i et spill.
Det siste må ha vært Rise of the Tomb Raider i 2015 og det neste blir sikkert Red Dead Redemption 2.

Skal det spilles så må det gå raskt og ikke vare for lenge og det går neppe en dag, eller.. en uke i hvert fall, uten at jeg kaster meg over et Call of Duty spill på ett eller annet tidspunkt. Være seg Black Ops, Black Ops 2 eller aller helst Ghosts. Som er mitt foretrukne CoD spill.

Og når jeg sier at jeg spiller Cod så mener jeg Hardcore team deathmatch. Og KUN det ! 10 min med krig. Noen ganger sitter jeg i timesvis andre ganger kun i 10-20 min. Men jeg elsker Call of Duty.

MEN

Ikke campaign.
Ikke zombies.
Ikke capture the flag.
Ikke kill comfirmed.
Ikke noe annet enn...
Ja nettopp :
CoD.Hardcore.Team.Deathmatch ! Short'n'sweet.


Khriipy spør også i denne stafett etappen:

"Hva pleier du å bruke tiden på når du har et øyeblikk med "total frihet"?"

Det egentlige svaret på det er at noe sånt ikke finnes. Det er kun et begrep.

MEN..

I et øyeblikk av noen lunde "ro og egentid" benytter jeg tiden til å øve.

Tidligere trakterte jeg velkjente strenginstrumenter som gitar og bassgitar regelmessig. Både som heltids og deltids musikant.

I dag har jeg byttet til et helt annet "streng instrument" som også krever både stødighet og innøvd traktering.

Jeg setter min ære i å kunne treffe det jeg sikter på, på "30m or less".

#Short'n'sweet.

God pinsehelg (or whatever)...
The gavel corrupts
Kul ny hobby! Treffer du?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Siterer Archana:
Kul ny hobby! Treffer du?


Oftere og oftere..
The gavel corrupts
I denne bloggen fikk vi alt vi ønsket oss.
Lenge siden jeg har spilt cod alene. Spilt en del med søstra mi de siste årene. Men, det hendte før at jeg tok en kjapp runde eller to med SnD. Ga meg med cod med mw3. Var nær og hadde antakeligvis kjøpt mw 1 remasterene hvis det var stand-alone.
  • 0
MW2 og Black Ops var pure gold, etter det gikk det strake vegen åt blåbærskauen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Jeg tror jeg aldri har spilt CoD faktisk. Vet jeg eide MW3 på et tidspunkt (kanskje jeg hadde det til PS3 eller til xbox 360), men prøvde det aldri. Tror muligens jeg hadde Black Ops også. Bare... too many games man.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Xtord:
hadde antakeligvis kjøpt mw 1 remasterene hvis det var stand-alone


Det hadde jeg gjort også. Jeg er sikker på at de slipper det til slutt.

Siterer Glorfindel:
MW2 og Black Ops var pure gold, etter det gikk det strake vegen åt blåbærskauen.


MW2 ER gull. Black Ops også meget bra. MW3 og Black Ops 2 var litt på vei til skogs som du sier.. Men da CoD Ghosts kom i 2013 var de tilbake til gamle høyder. Ghosts er undervudert og fortjener mer skryt enn det får. Jeg spilte til og med enspilleren eller "historien" om du vil. Det gadd jeg aldri i MW3 og BO2 .
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
"Hva pleier du å bruke tiden på når du har et øyeblikk med "total frihet"?"

Det egentlige svaret på det er at noe sånt ikke finnes. Det er kun et begrep.


:<

Siterer Marlboro Red:
I dag har jeg byttet til et helt annet "streng instrument" som også krever både stødighet og innøvd traktering.

Jeg setter min ære i å kunne treffe det jeg sikter på, på "30m or less".


Stilig, jeg rekrutterer deg til mitt lag dersom verden går under pga en zombie apokalypse eller noe slikt.

Fin blogg! Kjenner meg igjen i det å ha fullført færre og færre spill, mens jeg bruker mer tid på fps eller arcade games.
  • 0
Siterer Khriipy:
Stilig, jeg rekrutterer deg til mitt lag dersom verden går under pga en zombie apokalypse eller noe slikt.



Jeg er klar for apokalypse anytime.
The gavel corrupts

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!