Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tiden har omsider kommet for denne gamle røveren, og etter over 13 000 publiserte tekster har jeg bestemt meg for å finne på noe annet å gjøre.

Før jeg stikker vil jeg selvfølgelig takke alle dere som har lest, kommentert, moderert, pirket på feil, gitt tilbakemeldinger, stilt krav, blogget og holdt liv i forumet når det har vært som mørkest.

Takk til alle moderatorene, og takk til alle skribentene. Takk til Eirik og Morten for samarbeidet de siste årene.

Helt til slutt vil jeg si at Xbox er bedre enn Playstation, at Playstation er bedre enn Nintendo, at Nintendo er bedre enn PC, og at PC er bedre enn Xbox.

Fred ut!
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
En bedre sjefredaktør kunne jeg ikke spurt om. Takk for all engasjementet, støtten og tiden du har gitt både meg og GR de siste årene. Ønsker deg masse lykke til med hva enn du skal gjøre videre.
Takk for å ha gitt oss et godt produkt og for en god tilstedeværelse her på GR og forumet. Du har vært en fin fyr
The gavel corrupts
Tusen takk for alt, Tor-Erik! Vi får håpe at den neste redaktøren ikke er en like stor diktatorisk, stormannsgal, demokratihatende psykopat som du er/var.

Takk for arbeidet du har gjort, og lykke til med hva enn du gjør videre!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Steike. Så ikke den komme. Leste nylig din første leder i ett av GR-bladene som ligger her på dassen. Dersom du skal ditche GR håper jeg du gjør det til fordel for det du alltid har ønsket å gjøre, hva enn det er - bli spillutvikler, proff skater, gründe en øl-bar?

Uansett hva du gjør, enjoy it. Håper du kan si til deg selv når du er 90 år at du ikke angret på noe av det du gjorde efter GR. Du vet... YOLOOooOo! Takk for alt.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
Takker for strålende arbeid i førersetet, og lykke til videre i neste prosjekt!
Ålreit å få hilse ordentlig på deg i sommer
Løkke te videre mann!
When you nail that last NKVD soldier with a over 1000 m headshot on SniperElite1... That feeling... Complete satisfaction...
Damn. Var ikke dette jeg forventa da jeg bladde meg bort til blogg-seksjonen for å se om det var noe nytt. Har jo som kjent ikke vært så "aktiv" her så lenge som jeg har hatt bruker, men har hørt historier om Thomas sitt møte med deg, og har sett kjemien og den vennlige, spøkefulle tonen du har med medlemmer og kolleger i kommentarene. Har hatt noen interaksjoner med deg i kommentarfeltene og noen ytterst få PMs. Litt vitsing, liking av kommentarer... Du skulle bare visst hvor starstruck jeg ble første gang du nevnte meg ved (bruker)navn. Husker ikke hvilken nyhet det var på stående fot, men det var et veldig stort øyeblikk for meg.

Jeg overlevde Jon Cato, Bernt Erik og Morten, jeg overlever mest sannsynlig dette også, men jeg kommer til å savne deg så sykt. Ønsker deg selvfølgelig all hell og lykke i det som kommer, samt alt de andre har sagt før meg. Måtte kraften være med deg, Tor Erik.

Godspeed.
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
Lykke til videre =)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Så ikke denne komme jeg heller. Men, som folk sier , lykke til videre. Så får vi/jeg håpe at du finner noe annet som du kan trives veldig godt med. Takk for de få samtalene og fine svarene jeg har fått på pm og de få likes Er så dårlig på dette. Men , masse lykke til videre.
Takk for strålende arbeid med siden og, som vi sier i England, "gudd løck videre".
Veni, Vidi, Dormivi
Takk for alt, Tor-Erik! Du har gjort en fremragende jobb, og du vil bli savnet!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Aww, dette var trist

Men takk for alt, det var hyggelig å hilse på deg og håper alt ordner seg for deg fremover!^^
Du har vært en fantastisk redaktør! Du skal ha takk for alt, så håper jeg du finner en verdig etterkommer.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Takk for et solid stykke arbeid Tor-Erik! Og lykke til hvor enn ferden bringer deg videre
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Takk! #hyll
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Takk for noen bra år Tor-Erik!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Takk for alt, både latter, hygge og gode anmeldelser som til tider får en ung leser til å trekke på
smilebåndet! Eksempelvis denne anmeldesen av spillet jeg nylig fullførte på pc.

Lykke til videre og ønsker deg alt godt på veien videre!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Tusen takk for alt og lykke til videre!
Takk! Du har betydd mye for GR Kommer garantert til å savne deg! Masse lykke til videre!
Takk for alle de vennlige ordene Er veldig glad for at kritikken uteble, for jeg vet at det finnes nok å ta av.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
Oii, dette var uventet

Kommer til å savne artiklene dine. Tusen takk for all tid du har brukt på GameReactor, det var verdt å lese artiklene dine! Jeg ønsker deg masse lykke til videre!
Solidus95
Lykke til videre i livet!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!

Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.