Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hipp hurra! Det var nettopp min bursdag! Yeeeeey! Hepp hepp!.....

Nei, ikke akkurat. Selv om det lille barnet inni meg ønsker å få hardpakker i form av spillcover, og jeg fortsatt blir glad om noen synger bursdagssangen til meg, er det en bit av meg som har dødd ut når det kommer til bursdag. Jeg liker nok ikke at folk gir meg fysisk oppmerksomhet. En hilsen over tlf eller en melding holder lenge. Jeg hater dessuten å feire andres bursdager også. Grunnen? Jo, jeg hater folkemengder. Sosial angst, heter det visst.
Uansett; min dag ble faktisk ikke så værst. Den ble jommen meg fantastisk behagelig. Mye på grunn av min støttende samboer. Hun tok ekstra godt vare på meg.
Hun disket opp med pannekaker til frokost. Deretter dro vi ut, og hun kjøpte det jeg ønsket meg. En klokke. Ja, en klokke til å ha på hånden. Jeg er nok litt gammeldags, for i dag når mobilen har blitt som en kroppsdel på oss mennesker, trenger man vel egentlig ikke en god, gammel klokke på hånden. Jeg synes likevel det har sin sjarm, og dessuten har jeg båret klokke på hånden noen år. Da min forrige gikk i stykker for om lag et år siden, fikk jeg aldri rotet meg til å kjøpe en ny.

Deretter ble det en skogstur. Bare vi og hunden i vakkert vinterlandskap. Da vi kom hjem gamet vi Minecraft. Jeg må trekke tilbake det faktum at jeg ikke likte den nye Minecraft-versjonen. Den er faktisk ikke så værst. Den er mer utfordrende enn Xbox One Edition, og som ganske dreven gamer er det deilig med litt utfordringer.

Jeg har mast om å skaffe meg Switch lenge, og ønsket meg egentlig det i bursdaggave fra meg selv. Desverre er ikke spillkartoteket så langt godt nok til at jeg tørr å anskaffe meg konsollen. Mario Oddysey og Zelda BOTW er vel de eneste jeg foreløbig vil kunne tenke meg, men Zelda-spillet har jeg jo også på Wii U, så da står jeg igjen med Mario Oddysey.

Før jul gikk jeg til innkjøp av både spaker og Memory Card til Gamecube. Nå var jeg så dum og solgte Gamecuben min for over ett år siden da jeg trengte penger grunnet dårlig økonomi og tøffe utgifter. Det ble dermed Gamecube-spilling via Wii. Jeg hadde noen spill, blandt annet Turok Evolution, Zelda Windwaker og Mario Party 7. Jeg gikk derfor også (før jul) til innkjøp av både Mario Kart Double Dash, StarFox Adventures og Mario Party 6. Jeg mangler nå bare Mario Sunshine fra ønskelisten min. Jeg koste meg mye med Gamecube som ung. Jeg er jo også en hardbarka retro-gamer i tillegg til at jeg stadig følger med på nye spill som kommer på markedet.

Flere som likte Gamecube da den briljerte?

På kvelden i går, min bursdag fortsatt, fikk jeg besøk av mine foreldre og besteforeldre. Det var koselig og akkurat nok mengde personer for meg. Dama mi hadde laget ostkake, samt kjøpt en kake i tillegg. Det ble en hyggelig kveld.

Nå er det på tide å krype til køys da jeg skal på jobb tidlig i morgen. Ha en god natt alle sammen :)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!