Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei til dere som leser, har nå tenkt til å slette brukeren min hos Gamereactor eller bare forlate brukeren min nå heretter, siden jeg bruker den svært sjeldent for tiden.

Noen av dere har nok lest en av bloggene mine gjennom den siste året og har vært moro å lese gjennom kommentarer og innspill fra dere.

Det har vært moro å være med på denne flotte GR samfunnet og fant meg godt til rette her i en god stund.

En av store grunnene til jeg forlater GR brukeren er vel hovedsakelig pga jobb og andre ting som har gjort at jeg ikke lenger får tid til å stikke innom bloggene, forumene eller bare kommentere på innlegger osv.

Kommer selvfølgelig til å se innlegg og nyheter iblant på GR bare at brukeren min er borte/inaktivt. Jeg ønsker dere godt nå videre i dette flotte samfunnet.

Takk for meg
Gaming is in my DNA
  • 0
Her er det vel egentlig en blanding av godt nytt og dårlig nytt. Det er selvsagt trist å høre at jeg ikke får se kommentarer eller blogger fra deg mer, Mats, men samtidig er det også litt godt å vite at det skyldes jobb, venner, familie og lignende.
I will remember you. Good luck, viel Glück!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
RIP
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Time's up, bitch.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Time's up, bitch.

Wth?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!