Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
Solmyr Raven
Solmyr Raven
Pinsen er ved veis ende. Endelig. Endelig kan jeg nyte noen etterlengtede fridager. Har jobbet siden 17. Mai, og også vært i konfirmasjon. I løpet av nesten tre strake døgn sov jeg ca. 5 timer, og nei, ikke sammenhengende. Kaffe og snus holdt meg våken. Slikt kan ikke være sunt.

Dermed har det blitt offret lite tid til gaming. Har enda ikke runnet Cuphead (les siste blogg) men er nå nesten ved 60%. Yeeey!!!
Jeez det spillet kan virkelig teste min tålmodiget. Tidligere hadde jeg høyt blodtrykk, men det stabiliserte seg da jeg kuttet røyken for litt over et år siden. Nå tror jeg blodtrykket er meget høyt igjen, hehe. Takket være Cuphead!

Siste spill er nå Little Triangle. Et lite platformspill som egentlig ikke tilføyer noe nytt til sjangeren. Helt ok spill.

I kveld skal jeg og dama game Plants VS Zombies GW2 på Xbox. Har ikke spilt det før og har hørt rykter om at det er lite vennelig via splitscreen. Noen som kan gi litt info? Kan man earne ex og levle opp sammen? Utvikle karakterene. Vi har begge egen account selv om gullmedlemskapet mitt er koblet opp imot hennes.

Vel, i ettermiddag går jeg av vakt så det er bare å glede seg. Kjenner på den følelsen å kunne være litt fri noen dager og gjøre hva man vil samt sove ut. Og når jeg tenker meg om er det på tide med 30% vannskifte i akvariet :)

Bildet er forøvrig helt random da jeg skriver dette i bilen på jobb.

Ha en fortsatt fin dag alle gamere!

Bob-Ingolf
Bob-Ingolf
Hvorfor feirer vi egentlig Pinse? Hva symboliserer det liksom?
Og hvorfor heter det Pinse? Er det oppkalt etter en eller annen kar som levde på 1600tallet med navn Grev Pinse eller noe sånt?

Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Solmyr Raven
Solmyr Raven
Siterer Bob-Ingolf:
Og hvorfor heter det Pinse? Er det oppkalt etter en eller annen kar som levde på 1600tallet med navn Grev Pinse eller noe sånt?

Aner ikke, men tror det har noe med at det er et visst anntall dager siden Jesu oppstandelse eller noe i den duren.

Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Siterer Bob-Ingolf:

Det er 50 dager etter at Jesus sto opp fra de døde og det var da Den Hellige Ånd viste seg for apostlene.

Ordet pinse stammer fra det greske ordet «pentekoste», som betyr femtiende.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Bob-Ingolf
Bob-Ingolf
Siterer Glorfindel:
Det er 50 dager etter at Jesus sto opp fra de døde og det var da Den Hellige Ånd viste seg for apostlene.

Ordet pinse stammer fra det greske ordet «pentekoste», som betyr femtiende.

Ah ok.. Trodde Grev Pinse teorien min var skuddsikker men skitt au

Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!