Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Heisann folkens, er nå tilbake hos dere igjen. Jeg har virkelig savnet å kommentere, blogge og ikke minst se nyhetsartikler, se andres blogg og mer. Det var noe som manglet i hverdagen min, altså å komme til dette flotte GR-samfunnet.

For noen måneder siden sa jeg rett og slett at jeg ville eventuelt slette kontoen eller la den være da jeg hadde mye å gjøre utenom fritiden, men nå har hele situasjonen endret. Vel jeg er glad jeg ikke slettet kontoen also ettersom jeg plutselig ville komme hit igjen.

Jeg kommer nå videre med å blogge, forhåpligvis noe intressant som dere vil like, tro meg. Er en sånn type som ikke skriver så mye på en gang men håper det er helt okey for dere :)

Takk for at du tok deg tid og leste bloggen!

Cheers ✌
Gaming is in my DNA
Hallo her, jeg kom etter at du tok deg en "pause" GR. Velkommen tilbake!
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
Siterer Madzen:
Hallo her, jeg kom etter at du tok deg en "pause" GR. Velkommen tilbake!

Takker!
Gaming is in my DNA
Vælkømmin telbasjat.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Vælkømmin telbasjat.

Hehe takker! xD
Gaming is in my DNA
  • 0
Siterer Mats2468:
Takk for at du tok deg tid og leste bloggen!

Takk for at du leste innlegget mitt her.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Tror jeg hadde pause eller hadde lagt opp da du var aktiv, men velkommen tilbake uansett ^^,
Godt å se at du ikke forsvant!
Fett
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!