Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Del 3 har ankommet, og her er nest siste blogg om denne temaet. Idag kan det komme med noen overraskelser som kan sjokkere deg. Er du klar? La oss sette igang!


Fantastic 4

Sjanger: Action-adventure
Plattformer: Gamecube, PS2, Xbox

Metascore: 61
Min score: 84


I Fantastic 4 kan du styre Human Torch, Invincible Woman, Thing og Mr. Fantastic , kjent som Fantastic 4. Hver karakter har et unikt sett av evner som du kan bruke og kombinere i jakten på Doctor Doom. Spillet er generelt veldig ulik i forhold til filmen og takk gud for det, spillet er med andre ord dobbelt så mye bedre enn filmen. Bossfightene i Fantastic 4 er muligens en liten ulempe med spillet, for det kan være ganske frustrernde med tanke på quick-time-events.


Thrillville of the Rails

Sjanger:
Plattformer: PS2, Xbox 360, Wii, PC

Metascore: 70
Min score: 88

Dette er en simuleringspill fullpakket med grunnleggende minispill. Du tar kontroll over en rekke fornøyelsesparker som du tar sikte på å passe på at folk er fornøyde mens de er i parken og begynne å etablere seg økonimisk sett for å skape mer roller coastere, karuseller og andre ting som man kan plassere i din fornøyelsespark. Når du først setter deg inn i spillet så er det vanskelig å gå fra det siden det er moro konstant!

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Sjanger: Action, third-person-shooter
Plattformer: PS3, Xbox 360, PC

Metascore: 76
Min score: 86

Jeg klarer ikke å glemme historie-modusen til dette solide Tom Clancy's spillet. Future Soldier byr på intressant historie og utrolig utvalg av taktiste løsninger å eliminere fiender, og noen av de er tilfredstillende. Våpnene føles real ut når man skyter med de og fiende er faktisk ganske smarte dersom du lager lyd om man stealther. Vil si at Future Soldier er noe av det beste Tom Clancy's spill kan tilby fra serien.

The Godfather

Sjanger: Action-adventure
Plattformer: PS2, Xbox, Xbox 360, PC, Wii

Metascore: 75
Min score 87

Jeg skal være ærlig, dette spillet overasket meg så de grader, hadde aldri trodd jeg skulle like dette, men jo da. The Godfather er rett og slett latterlig moro og spennende, ettersom man kan gjøre så uffatlig mye i dette spillet. Noe jeg likte som et eksempel var at man kunne rane banker, raide baser, kjøpe opp hotteler og virksomheter, kjøpe overpowered våpner osv. Historien er noe ulikt til filmen men det har jeg ikke noe imot. Om karakteren din plutselig ser ugly ut er det ingen problemmer, det er muligheter å endre karakterern når som helst.


Hadde du forventet disse spillene skulle dukke opp? Kommenter gjerne hvordan du tenkte om dette :)

Takk for at du tok deg tid for å lese bloggen!

Cheers
Gaming is in my DNA
  • 0
Kan starte med å si at jeg tror ikke jeg har hørt om Thrillville of the Rails.

Fantastic 4 har jeg vel bare sett to av filmene til så skal ikke kommenter så mye om det.

Ghost reacon future solider derimot, jeg husker når traileren jeg kom ut og ble enkelig ganske hypet, men etter hvert som tiden gikk og kritikken kom så sto jeg over. Har unasett runnet ghost reacon advaned warfighter 2 på ps3 og likte det veldig ghost. Runnet ghost reacon 1 på pc vanskelig nok, og 2 på gamecube ikke så vrient igjen.

Godfather spillet har jeg heller ikke spilt, men jeg har spilt litt av 2 ern. Hadde vel enkelig ikke forventet noen av disse spilla, men det er vel å kanskje bra på en måte at spill du ikke forventer dukker opp.

Spent på del 4
Siterer Xtord:
Kan starte med å si at jeg tror ikke jeg har hørt om Thrillville of the Rails.

Fantastic 4 har jeg vel bare sett to av filmene til så skal ikke kommenter så mye om det.

Ghost reacon future solider derimot, jeg husker når traileren jeg kom ut og ble enkelig ganske hypet, men etter hvert som tiden gikk og kritikken kom så sto jeg over. Har unasett runnet ghost reacon advaned warfighter 2 på ps3 og likte det veldig ghost. Runnet ghost reacon 1 på pc vanskelig nok, og 2 på gamecube ikke så vrient igjen.

Godfather spillet har jeg heller ikke spilt, men jeg har spilt litt av 2 ern. Hadde vel enkelig ikke forventet noen av disse spilla, men det er vel å kanskje bra på en måte at spill du ikke forventer dukker opp.

Spent på del 4

Hadde dårlige forhåpninger til Ghost Recon:Future Soldier selv, og jeg nesten ga opp på første sekvens for det startet så kjedelig, rett etter jeg fullførte første sekvens endre spillet drastisk fra kjedelig til noe helt annet. Godfather 2 er for min del svært skuffende i forhold til 1ern men co-op var kule greier. Thrillville ihvertfall er noe du burde glede deg masse av, har spilt gjennom det mange ganger og har 500+ timer i spillet haha. Godt å høre at du gleder deg til del 4, kan hende jeg forsetter flere deler med dette temaet synes det er intressant å prate om
Gaming is in my DNA
LOL, jeg fikk Fantastic 4 til NGC når jeg fikk tak konsollen i April. Jeg skal prøve å kvitte spillet når finner det beste stedet å selge/gi vekk.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
Siterer Madzen:
LOL, jeg fikk Fantastic 4 til NGC når jeg fikk tak konsollen i April. Jeg skal prøve å kvitte spillet når finner det beste stedet å selge/gi vekk.

Haha, nei det er ikke et spill for alle for å si det sånn, forstår deg godt xD
Gaming is in my DNA
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier.

TomClancysGhostReconFutureSoldier.

Tomghosfutusoldier.

Får alltid åndenød av de Tom Clancy-titlene.
Siterer Mats2468:
Siterer Madzen:LOL, jeg fikk Fantastic 4 til NGC når jeg fikk tak konsollen i April. Jeg skal prøve å kvitte spillet når finner det beste stedet å selge/gi vekk.
Haha, nei det er ikke et spill for alle for å si det sånn, forstår deg godt xD

Jeg hadde spilte et annet super helt spil fra same spill som er en adapsjon av The Incredibles. Burde kjekke viss du likte Fantastic 4.
Jeg har spilt litt Thrillville of the Rails på DS i 2011 (rundt Juli noe sånt). Ganske artig spill.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
Siterer Kristian:
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier.

TomClancysGhostReconFutureSoldier.

Tomghosfutusoldier.

Får alltid åndenød av de Tom Clancy-titlene.

Agreed xD

Siterer Madzen:
Siterer Mats2468 iterer Madzen:LOL, jeg fikk Fantastic 4 til NGC når jeg fikk tak konsollen i April. Jeg skal prøve å kvitte spillet når finner det beste stedet å selge/gi vekk.
Haha, nei det er ikke et spill for alle for å si det sånn, forstår deg godt xD
Jeg hadde spilte et annet super helt spil fra same spill som er en adapsjon av The Incredibles. Burde kjekke viss du likte Fantastic 4.
Jeg har spilt litt Thrillville of the Rails på DS i 2011 (rundt Juli noe sånt). Ganske artig spill.

Oja The Increadibles fikk jeg spilt på starten hos en kompis long time ago men glemte spill fort, tenker jeg skal komme tilbake til det universet. Har aldri spilt Thrillville på DS, var det bra forresten? xD
Gaming is in my DNA
  • 0
The Godfather er et fantastisk spill. Digget det og bygge opp en egen liten familie og stige rankene.
2-eren er heller ikke dårlig, men kan ikke måle seg med 1-eren i ting man kan gjøre. Pleide kruse rundt og bare overta varehus og andre foretak. tror aldri jeg noen gang tok noen story misssions XD
Siterer Blacki90:
The Godfather er et fantastisk spill. Digget det og bygge opp en egen liten familie og stige rankene.
2-eren er heller ikke dårlig, men kan ikke måle seg med 1-eren i ting man kan gjøre. Pleide kruse rundt og bare overta varehus og andre foretak. tror aldri jeg noen gang tok noen story misssions XD

Ah the memories, ja glemte å nevne med med å vokse familien og ranke osv, det vsr faktisk en del sv sjarmen til spillet xD Kan du huske det ikoniske stealth mission der man måtte inn i huset? xD
Gaming is in my DNA
  • 0
Siterer Mats2468:
Siterer
Ah the memories, ja glemte å nevne med med å vokse familien og ranke osv, det vsr faktisk en del sv sjarmen til spillet xD Kan du huske det ikoniske stealth mission der man måtte inn i huset? xD


1-eren du tenkte på?
kan være jeg aldri kom så langt i storyen XP største stealth missionet jeg husker der var når du sku snikke deg inn i stallen, kverke en hest for så og snike deg opp på rommet til en kiss og plante hestehodet i sengen hans XP
Siterer Blacki90:
1-eren du tenkte på?
kan være jeg aldri kom så langt i storyen XP største stealth missionet jeg husker der var når du sku snikke deg inn i stallen, kverke en hest for så og snike deg opp på rommet til en kiss og plante hestehodet i sengen hans XP

Yeah correct, var heftige greier og ganske hilarious xD
Gaming is in my DNA
Siterer Mats2468:
Siterer
Yeah correct, var heftige greier og ganske hilarious xD


Da husker jeg det fantastisk misson, litt frustrerende og vanskelig (ung og bittelitt uerfaren med stelth). Men et godt og kreativt mission. Fra nostalgiens hukommelse så minner det meg litt om et godt hist fra gta5, stort, kreativt og unikt.

Merker etter denne artikkelen og Godfather tilbake i minnet, så begynner jeg og ønske meg et nytt et som kombinerte det beste fra 1 og 2
Siterer Blacki90:
Merker etter denne artikkelen og Godfather tilbake i minnet, så begynner jeg og ønske meg et nytt et som kombinerte det beste fra 1 og 2

Man kan jo alltids håpe kan man ikke ?
For min del så fikk jeg jo ikke spilt 1 og jeg spilte ikke nok av 2 ,så kan jeg enkellig ikke kommentere så mye rundt dette emnet, men det er vel som sagt lov å håpe.

Siterer Mats2468:
Hadde dårlige forhåpninger til Ghost Recon:Future Soldier selv, og jeg nesten ga opp på første sekvens for det startet så kjedelig, rett etter jeg fullførte første sekvens endre spillet drastisk fra kjedelig til noe helt annet. Godfather 2 er for min del svært skuffende i forhold til 1ern men co-op var kule greier. Thrillville ihvertfall er noe du burde glede deg masse av, har spilt gjennom det mange ganger og har 500+ timer i spillet haha. Godt å høre at du gleder deg til del 4, kan hende jeg forsetter flere deler med dette temaet synes det er intressant å prate om

Ja, noen ganger så man bare komme gjennom første oppdraget, eller den trege starten for at noen spill skal åpne seg og du virkelig skjønner hvor bra dette er.
Kan som sagt ikke utale meg så mye om godfather 1 vs 2 i spill forsåvidt når det gjelds filmene å, men det virker ut som det første spillet blir ansett som det beste ja, så litt kjedelig at det var skfufende for din del, jeg fikk det vel til 100 kr å spilte et par timer av 2 ern før jeg ikke gadd mer. Skjønner, 500+ timer er mye, svært få spill jeg har 500 timer i, det er noen få. Ja, er jo det et interresant tema. Du kan jo kanskje vurdere motsatt ,spill som er overvurdert ( enten i forhold til kritikk, userr score eller populæritet, eller alt?).
Del 4 blir uansett lest og antakeligvis kommentert.
Siterer Xtord:
Du kan jo kanskje vurdere motsatt ,spill som er overvurdert ( enten i forhold til kritikk, userr score eller populæritet, eller alt?).

Skal lage Del 4 av undervurderte spill og om jeg rekker, et blogg om det motsatte, blir moro Glad å høre at noen i GR er intressert i dette temaet.
Gaming is in my DNA

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!