Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

GameReactor NoR - Xbox 360

GT?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
  • Luff
  • Luff
  • Rev
  • Rev
Btw luffe jeg skal ha aktivert brukeren din nå. Så bare prøv å logg deg inn ;)
  • 0
hei, hei.

Da har jeg fått meg bruker på forumet...
  • 0
  • Rev
  • Rev
Du burde skifte nick så du ikke blir forvekslet med noen i redaksjonen eller noen som er mod/admin osv.
  • 0
Hva skjer med at forumet vårt er nede a? flere som har merka det eller?
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
  • Rev
  • Rev
Domenet til forumet vårt er nede. Vi prøver å finne et nytt domene med gratis forumer. Inntil da send beskjed på xbox live eller her.
  • 0
Ser TF er oppe igjen nå, skal vi fortsatt finne et nytt forum? Hadde vel strengt talt ikke gjort noe med en ny start, så får de aktive medlemmene regge seg, mens de inaktive sikkert ikke får med seg at vi skifter forum en gangxD Pluss at det kanskje vil være greit å få startet ryddig, så vi slipper å ta den opprydningen Rev og CryOn gjorde for et par mnd siden... Btw Aslak, jobbet med fagprøven til nærmere 1 inatt, så så ikke at du hadde skrevet til meg på msn
Post proelia praemia bitches!
  • 0
  • Rev
  • Rev
Vi kommer til å beholde takeforum inntil vi finner et bedre alternativ.
  • 0
Serr.... Nå er takeforum nede igjen -.- Skifte med en gang eller?
  • 0
  • Rev
  • Rev
Det er ikke mange forum som er like bra som takeforum. Hvis du finner et ordentlig bra et så kan vi bytte med engang.
  • 0
vi trenger ikke et veldig bra forum, vil heller ha et stabilt og heller litt dårligere en tf sitt som er mer ustabilt en været her på vestlandet.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
  • Rev
  • Rev
TF back up again
  • 0
NEI det er det ikke det.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Ikke oppe for meg heller..
  • 0
  • Rev
  • Rev
virker til meg
  • 0
Ikke her....
  • 0
  • Rev
  • Rev
Nå er det nede igjen så jeg tror vi blir nødt å migrere til et annet forum.
  • 0
Skulle gjerne blitt med, men jeg vil ikke bytte GT'en min
  • 0
Gjett hvem sitt forum som er nede........ Får dere denn bandwith meldinga dere også?
  • 0
Ehm, that makes two of us... Skulle sjekke om resultatet fra første kamp i turneringa var oppdatert... Forbanna takeforum... Vi må seriøst lete etter noe annet i nærmeste fremtid...
  • 0
vi har et backupforum tror jeg.. jeg og rev/Nevermind mekka et forige gang det klikka..
  • 0
  • Rev
  • Rev
Jeg tror det er fordi de må betale for mer båndbredde. De har overskrevet båndbredden til det de har betalt for domenet. Så de må nok kjøpe mer båndbredde til domenet, så det kan ta en liten stund. Men på www.gamereactorNor.tk så står reglene og sånt. Jeg har en personlig oversikt over kampene og resultat, som jeg kanskje skal skrive opp der.
  • 0
Gjør det ;)
  • 0
My forum's new address is not working
If the links for your forum state that your forum does not exist, we can fix this - we just need to be notified about it. Please contact [email protected] and include your forum's web address (old or new) and we'll get you up and running quickly.

Kunne admin på gamle forum gjort det så kanskje det vil funke?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!