Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

GameReactor NoR - Xbox 360


Siterer In your face:
Kontakt Noral da Larsa, så kan dere sikkert jobbe sammen med klanen


Sendte han PM
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Bare lurer... Men må jeg døtte in 'GR' forran Gamertaget mitt?
Ser ikke grunnen til det.... Pluss at jeg ikke har råd til å ''kaste'' bort 800msp på det >.<
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Enig med Kiba(/Crush). Jeg har ikke noe imot sette GR foran GTen min, men det er prisen som stopper meg...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
På vegne av GR Nor's rykte må jeg nesten si at det er et must og ha "GR" i klantaget!
GT: GR Nemesis
  • 0
800 points er ikke så mye da Vet du forresten når Noral kommer på? Har ikke fått noe svar fra han.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Jeg er klar over Gr Nor's rykte, men i min stilling som student har jeg ikke råd til å bruke penger på slikt... Mat og skolesaker kommer i første rekke. Spill i andre.
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Har du hørt om foreldre? Ellers så kan jeg kanskje spleise med deg hvis du er villig til å hjelpe til i klanen. Da blir det sånn 40kr. Dropp den ene middagen og du er med i klanen
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
GR Nor er uaktuelt for min del. Da beholder jeg pengene, i tillegg til at jeg kan fortsette min karriere som "lone wolf"
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Mine foreldere er ikke akuratt de som gir meg finans støtte -_-"
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Krav for å joine:
- Spilleren må ha fylt 14 år.


Den er grei... Jeg er fjorten.

- Spilleren må være seriøs og aktiv. Spilleren må tilføre klanen noe og må være flink i spillet/spillene han/hun utøver.

Jeg kan være seriøs og aktiv hvis jeg vil, og det vil jeg.

- Det forventes at medlemmene i klanen oppfører seg ordentlig og opptrer profesjonelt ovenfor andre medlemmer i klanen og ovenfor alle andre over Live.

Jeg kan godt oppføre meg ordentlig og profesjonelt.

- Man skal kunne snakke godt Norsk, skrive Norsk bra, og bør kunne beherske en del Engelsk.

Jeg snakker godt Norsk, men det hender jeg stammer bittelitt noen ganger. Jeg skriver godt Norsk, og jeg behersker mer en godt Engelsk.

- Spilleren må ha et headset, ettersom kommunikasjon er ekstremt viktig, og du må være villig til å samarbeide.

Jeg har headsett som jeg fik med esken og jeg er villig til å samarbeide.

<I>- Spilleren må ha en Xbox Live Gold Account.</i>

Jeg har en fast jobb hos Dagbladet, så jeg kjener penger. Men først må jeg skaffe meg nettverksadapter, for modemet mitt tar ikke i mot Xbox'en min (av en eller annen grunn). Og så kjøper jeg Live Gold.

- Spilleren må være aktiv på forumet (dvs sjekke forumet hver dag! Dette er viktig for at spilleren alltid er informert om eventuelle klankamper/treninger osv.)

Jeg er inn på GR hver dag, så jeg skal holde meg oppdatert.

- Det forventes at spilleren kjøper spill i fremtiden som klanen vil ha klanaktivitet i.

No problemo.

- Spilleren må skifte gamertag slik at det står "GR " foran sitt nick (F.eks: "GR PellePirat") Spilleren er ikke et offesiellt medlem av klanen før det skjer.

Når jeg får LIVE kaller jeg meg: [GR] Periso.

Da håper jeg, jeg får bli med. I hvertfall når jeg får LIVE. Btw, spiller dere MW 2 også?
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Eh.... Bedre at du lage den i forumet heller.
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Hvis det stopper dere å joine pga 800 msp, så skjønner jeg ikke en dritt! Da må dere være ekstremt fattige! Jeg er selv student på høgskolen, bor for meg selv, men har like vel råd til å betale 100 kr for msp.
  • 0
Liker hvordan d fortsatt står GR TeaRunner som klanleder i første-posten til heretic. Im boss.
  • 0
Var gode tider det Tea
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
good times, good times..
  • 0
stemmer, vi sku samla gamlegjengen for noen runder (L) ikke at vi ikke spiller sammen lenger da 4av oss har jo mw2 lag på gb, bli med der matias?
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Litt seint nå da.. med tanke på at jeg drar oppover i morra -.- Får ta det når jeg er ferdig med fgt ;)
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
whens dat?
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Sommer mest sansynlig juni/juli tider
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
"må være seriøs".Da var jeg utelokket
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Har lest på hjemmesiden og vil bare spørre om en ting før jeg prøver meg. Er det noe krav til antall spill, spesifikke spill eller at man må være god i flere sjangre?

Om jeg har oversett noe når jeg har lest så beklager jeg.
"Give a man a fish, and you'll feed him for a day. Give him a religion, and he'll starve to death while praying for a fish." - Timothy Jones
  • 0
Nå er ikke jeg med i klanen lenger, men kravene har vært at du må være hyggelig, kan snakke norsk, 14 år ++(vet ikke om den fortsatt gjelder??), og spille et av de spillene klanen har lag i aktivt. Gå på takeforum.com/gamereactor og lag en profil og spør folka hvis du ikke har gjort det. Er du aktuell vil de antagelig teste deg etc lykke til!
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Kunne gjerne ha joina, men jeg gidder ikke å putte GR foran Arawos. Da går ejg heller til en annen klan som bruker MW2, BFBC2, Halo, og andre klantags som er in-game. Syns man kan bare ha det på profil infoen jeg...
Carpe Noctem
  • 0
Tror desverre at klanen ikke er oppe og går lenger..
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Siterer SeTorsken:
Tror desverre at klanen ikke er oppe og går lenger..


Oh...
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!