Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

GameReactor NoR - Xbox 360


  • Missing Avatar
  • M
Kan jo alltids komme på nå.... Har litt slapphet i meg idag =P Men skal vel klare å felle noen allikevel...
  • 0
Siterer Arkus:
jeg er en ganske god Halo spiller....... hvis dere er interestert så bare spør



Lagt til 2008-04-23 15:46:

+jeg spiller bare Halo og noen ganger GoW




Er du general grade 2
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Er du general grade 2


må man være det?
jeg er desverre bare colonel, jeg spilte med en anne profil før det å ble colonel grade 2 på den......men den solgte jeg fordi jeg vile spille med min orginale profil.

jeg er online vær dag, jeg la til deg på live i går taxta, du er GR lakai ikke sant? vi får spille sammen en dag så du får testet meg

Lagt til 2008-04-24 14:07:
profil bilde mitt på GR har jeg bare fordi jeg vil bli General, å bilde er drit kult
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Var derfor jeg lurte. Fordi du hadde det bildet. Men nei du trenger ikke være general
Får spille med deg en dag ja. Rekker ikke i dag. Kanskje i kveld.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer ReD IcE:
hvis du leste skikkelig, "at han gjorde det bedre enn jeg hadde trodd"", jeg sa ikke at jeg trodde han kom til å gjøre en dårlig jobb gjorde jeg????. så hvis ikke det er positivt, så vet ikke jeg.

du er en bra leder jeg trudde du skulle være skikkelig dårlig??? høres det mer positivt ut kanskje??


Overraskelse at det svaret der kommer fra deg...Det lukter TarTaruS hele veien. Ja du sa at han hadde gjort en bedre jobb enn det du trodde han skulle gjøre. Og det høres faktisk ikke mye positivt ut Hvis du heller hadde sagt " Han gjør det like bra som forventet" så hadde det vært positivt. Og jeg visste faktisk ikke at du var den nye CoD lederen, før noen dager siden. JA jeg er utdatert. Jeg tviler ikke i det hele tatt på at du er en konge Team Leader...Så bare fortsett.
Jeg sparker rompe
  • 0
ironi all the way
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Jeg vil gjerne vite skikkelig åssen det gikk med mitt forsøk på å bli med i klanen. Mer kamp eller er jeg inne?
  • 0
som sagt du har min frelse, men tartarus/red ice, dagen etterpå når vi skulle diskutere hadde han glemt alt.. så litt til ;) men du har jo utrolig fin ratio og alt det der, men du spiller lite for tiden.. sikkert grunnet skole og viking..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Ja, vi kan ta 1-2 kjappe kamper snart, men det er som svenningen sa det er litt vanskelig å få tak i deg når du ikke spiller så mye.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
jeppsi men ettersom det er fri tor/fre så regner jeg med harcore gaming ons/tors/fre/søn komfer meg på lørdagn..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Bad Company havner nok i hylla mi ja! Prøve å holde følge med gutta som blir lag der da ;) GoW 2 havner nok i hylla også Dette blir ett dyrt år, som vanlig xD

Keep up the good work Svenningen!

Lagt til 2008-04-29 14:06:
Damn.. Passa kanskje ikke helt inn det jeg skrev nå xD var visst på feil side jeg -.-
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
good work? takk, men kor?

vurderer bf.. men skal ha gow2 får vel en 2-3 lag deR?
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
M... session med meg (og andre forhåpentligvis) på lørdagskvelden i cod? Lyst å se hvor god du er Hva er gamertag'en din?

Lagt til 2008-05-01 10:07:
heter selv "GR Tea" på LIVE for tiden
  • 0
for tiden??? har du noen andre profiler som ikke vi vet om?? eller var det tea runner du mente
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Såvidt jeg vet har han profilen GR Tea... Men du får legge meg til. Om jeg ikke driver med russetid ting er jeg definitivt med

Edit: Har nesten spilt gjennom Viking nå Svenningen, og låst meg litt til Forza. Ville spille cod idag, men hadde såpass nettverksproblemer at jeg ikke engang fikk sendt deg beskjed om at jeg hadde nettverksproblemer på Live
  • 0
Siterer ReD IcE:
for tiden??? har du noen andre profiler som ikke vi vet om?? eller var det tea runner du mente


Har jo to accounter! Heter jo bare GR Tea på den ene USA-registrerte accounten til jeg kommer tilbake til Norge igjen. Funket ikke å ha en account hvor du er registrert til å bo i Norge når man egentlig bor i USA. Med "For tiden" mente jeg at jeg vil bytte tilbake til den gode gamle "GR TeaRunner" når jeg kommer tilbake til Norge... Har samlet opp gamerscore for den accounten på alle singleplayer spilla mine
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Vel Tea, har lagt deg til nå. vi snakkast kanskje i kveld, om ikke russefeiringsplikten kaller
  • 0
Siterer M:
Vel Tea, har lagt deg til nå. vi snakkast kanskje i kveld, om ikke russefeiringsplikten kaller


hehe... Russetiden må gå først Er jo bare en once in a lifetime experience
Btw: Hvis du ikke finner meg pålogget under GR Tea profilen så kan de hende jeg spiller GTA på min andre profil: "GR TeaRunner" Skal legge deg til jeg, hvis jeg ikke allerede har gjort d...
  • 0
kan være bra med en til i Cod som ikke har GTA xD Var dårlig oppmøte på lørdagstreninga! ( Jeg var der da )
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Siterer SeTorsken:
kan være bra med en til i Cod som ikke har GTA xD Var dårlig oppmøte på lørdagstreninga! ( Jeg var der da )


Var der jeg og, men d var vel bare oss...så vi ga oss etter en halv time eller så og spillte GTA multiplayer heller
  • 0
er vel ingen som ikke har gta som har cod lenger nå.. men jeg fåretrekker cod anyways

Lagt til 2008-05-07 07:05:
ja og etter den halvtimen kom jeg på..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
men vi begynte å spille rundt 21-2130 eller noe slikt så spilte vi gta kl22 fordi det bare vår oss tre.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
er med fo sure på laurdagen
  • 0
Spilles det fortsatt Gears rundt om?
Post proelia praemia bitches!
  • 0
av og til i ny og ne hvertfall hos meg, men hvis du tenker på lag så er det tomt, kan hende det hadde komt et gears lag vis vi hadde vært nok folk alle spiller lzm for seg selv nå og vi er bare en liten gruppe som spiller samme spill. Hvis det er noen som vil prøve å være med på cod laget si ifra til meg eller svenningen
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!