Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

CH5thL SKAL gjenforenes


jah.. vi(lars,refsa.meg selv..) har bestemt oss for og gjenforene CH5thL.. siden så mange har det i nicket dems på steam enda.... vi åpen for ideer om nye navn... men ellers så kan vi holde oss til CH5thL.

for dem som ikke vet det så er CH5thL en steam clan som spiller: COD4, CS1.6.CSS,TF2
  • 0
Støtter forslaget deres^^
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Kjempe bra forslag. Supert initiativ til og gjenforene den godt samla gruppa på steam. Håper resten av de ex-medlemmene er med på dette. Supert!
-Jørn Hammerø-
  • 0
hadde vært kjempegøy å være med, har alltid lyst til å spille CSS og CoD4 men noen andre enn CGRB..

Steam: Flawa_teamkill (TheBulletProof/bræjfläbb[E]lg1)

Lagt til 2009-03-26 21:50:
PSN : Flawa
Smerte er bare en venn som minner deg på at du er i live.
  • 0
Jeg er veldig med på dette! Spørs om jeg får lov av folka i <TB>, men de spiller ikke TF2, og jeg har lyst på noen å spille det sammen med. Jeg har lyst på nytt navn, men har ikke noen gode forslag akkurat nå.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Har laga et forslag til ny logo, siden jeg ikke likte den gamle noe særlig. Den ligger her.

Hva syns dere?
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!